Na fotu jsou videt, ze cca 3 mm trci, ale vic nejdou.Jsou na maximu.
Co lze ted delat? Klikovku a loziska jsem vyndal z mrazaku a blok motora nahral. Nevim bohuzel kde je problem.
Dekuji moc za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci
Jestli když si dával kartery od sebe a mlatil do toho,jak hluchej do vrat,tak věř že je ta klika zralá na vycentrování..
Při montáži je nejlepší kliku frknout do mrazáku...Pak ti to tam vklouzne,jak do maminy.
Ještě moje oblíbené video.
Naposledy editováno 09.03.2019 19:51:09
1 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci
..... líbí se mi chlapík s letlampou, toho vydržím sledovat celou čtvrthodinu. A ten double impact v čase 6:45 !
2 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci
Jen že je to poprvý co to vidim...
Co ty ojnicni cepy z fichtl kramku, da se tomu verit, ze jsou stejne dlouhy jako original? Koupil jsem ojnici CKR vcetne cepu, jehlovych lozisek. Po te, co jsem si objednal lamely ferodo a jejich stredovy otvor byl o 0,5mm mensi nez unasec spojky bych se nedivil nicemu.
Naposledy editováno 10.03.2019 10:07:27
1 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci
petr.machy píše: Tak jsem to kontroloval, starý čep stejná delka jako puvodni, ojnice v ulozeni ojnicniho cepu taky stejna sirka. Klika je slisovana tak aby setrvacniky byly v presne rovine s čepem ojnice. Takze sirka klika je konstantni - snad. Otazka vyvstava s temi lozisky. Kdyz jsem pred lety delal muatanga, koupil jsem nejake loziska ZVL nebo tak nejak a mely uz od vyroby znatelnou radialni vuli. Ted tam mam japonske Koyo a i v toleranci C3 mi prijde, ze radialni vule je nulova. Zkusim zítra ve meste koupit ty ZVL a dat je tam. Podle me proste fichtl nedokaze zkousnout presne zpracovani a je treba zde pocitat s urcitou zemedelsjou vuli.
Označení C3 znamená větší vůli než standartní. ..
Spis vidím problém v tom, že ti to nesedlo úplně do konce hřídele. Musíš se s citem tuknout na ložisko na klice
Naposledy editováno 11.03.2019 21:13:51
Vse jede krasne hladce, ale pri nakopnuti co taky funguje je slyset zvuk. Co neni asi v poradku. Ikdyz se paka vraci a vse lehce toci. Tak ted nevim zda to opet rozdelat no a taky kde hledat chybu.
````Tak edit nekdy se paka nakopnuti sekne. `````
Zde je kratke video
uloz.to/!tEeadRcSzSWO/vid-20190315-123338-mp4
Dekuji za radu
Naposledy editováno 15.03.2019 13:06:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |