Téma: 2T nedrží volnoběh
Dovolím se zeptat tady, protože takové blby jako na skutrforu (co taky čekat) fakt pohledat.
Dávám dokupy 70ccm skůtr, dvoutakt. Původně nešel nastartovat, zjistil jsem, že byl lehce přidřený, takže jsem vyměnil píst a nechal přehonovat válec (nový koupit nejde, je to atyp, ale nebyl na tom moc špatně).
Startuje teď v pohodě, ale svině nedrží volnoběh. Respektive drží, ale jen se spuštěným sytičem. Sytič je tady taky nezvykle na pružině, nedrží polohu, musí se držet palcem a údajně by měl být jen k nastartování.
Nastavení volnoběhu mám úplně utažený šroubek, se sytičem jsou otáčky tak akorát, když sytič pustím, tak se otáčky zvednou a motor po pár sekundách zhasne. Na plyn bez sytiče reauguje, ale zase od vyšších otáček, při nízkých ho plynem jen na volnoběh neudržím a zhasne.
Na svíčce nic moc nepozoruju, za prvé jsem to zkoušel zatím jen v dílně a málem jsem tam zdechl ze smradu a za 2 jsem dal trochu víc oleje (tak 1:30) pro sychr s novým pístem.
Na co se zaměřit? Jinak pro info palivová soustava vyčištěná, hadičky nové, palivový ventil nový, karburátor vyčištěn x krát.

2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 10:22 | Nahoru | #1
Mohl by jsi se trochu rozepsat co konkrétně je to za skútr a jaký je tam karbec.
Třeba ti pomůže toto: https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9773852

2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 10:39 | Nahoru | #2
omylem 2x

Naposledy editováno 11.03.2019 10:59:33

1 reakcí na tento příspěvek 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 11:13 | Nahoru | #4
Problém hledej v tom karbu...klidně tam zkus naroubovat i nějaký jiný se stejným difuzorem...k tomu sytiči - na dandyně 50 mám karburátor Bing a sytič je tam řešený stejně jako u toho tvého karbu - nadzvedneš čudl, on se zaaretuje v horní poloze a je tím pádem zapnutý, nakopneš to, necháš to chvíli zahřát a jak vrkneš do plynu tak sytič skočí dolů - plynové lanko odblokuje aretaci...takový systém trochu na prd, ale tak nějak to funguje...

(reakce na) 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 11:46 | Nahoru | #5

2stroke píše: Problém hledej v tom karbu...klidně tam zkus naroubovat i nějaký jiný se stejným difuzorem...k tomu sytiči - na dandyně 50 mám karburátor Bing a sytič je tam řešený stejně jako u toho tvého karbu - nadzvedneš čudl, on se zaaretuje v horní poloze a je tím pádem zapnutý, nakopneš to, necháš to chvíli zahřát a jak vrkneš do plynu tak sytič skočí dolů - plynové lanko odblokuje aretaci...takový systém trochu na prd, ale tak nějak to funguje...



No mě se zdá, že u toho mého, pokud ten sytič nedržím manuálně, tak není spuštěný. Je mě jasné, že to bude někde v karburátoru, ale kde Nový se mě zatím nechce řešit, protože DellOrto stojí půlku ceny toho skůtru.
Bohužel neznám jak to fugnovalo před tím, kupoval jako nefunkční a teď na mě klasicky vyskakují pasti.

1 reakcí na tento příspěvek 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 12:10 | Nahoru | #6
Do ultrazvuku si ten karb zkoušet dával? Za mě - bude v tom přicpaný nějaký kanál - volnoběh?, taky zkus někde stáhnout manuál a zkontroluj velikosti trysek....a samozřejmě seřídit hladinu...Pokud to nepomůže, tak prolez inzerci a kup jakýkoliv karb se stejným difuzorem, to seženeš za pár kaček...mně se podařilo pár karbu (asi z motorových pil, sekaček) najít ve sběrně surovin, nějaký servisák tam vyvážel bordel z dílny : )) , nic jim nebylo...jeden z nich jsem použil na pionýra a švihal jako fík...

Naposledy editováno 11.03.2019 12:15:47

(reakce na) 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 12:39 | Nahoru | #7
2stroke> ultrazvuk nezkoušel. Na to, jak dlouho to stálo vypadal karburátor celkem v pohodě, kupodivu bez žádného náznaku ekosraček. Čistil jsem ho x krát, protože se mě skůtr nedařilo nahodit a myslel jsem, že je vada v něm, pak s ukázalo, že nemá tlak ve válci.
Po jiném teda mrknu, protože tento celkem kritizují, právě pro špatné nastavování.

1 reakcí na tento příspěvek 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 12:48 | Nahoru | #8
Jakej to má difuzor?

Naposledy editováno 11.03.2019 12:54:44

(reakce na) 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 14:16 | Nahoru | #9
DRN.> nevím, musel bych změřit.Bohužel informací o této potvoře je pomálu. Při koupi jsem si říkal, fajn Puch, firma sice už neexistuje, ale měla přece jen nějaké jméno, není to Čína. A měl jsem pravdu, je to Ind
Na internetu prd informací, ale zase je prdel, že doteď mi s tím nadálku pomáhal nějaký pan PhD. ze Slovenské akademie věd obor strojní technika , u kterého jsem zjistil, že se o něm něco napsal. Jenže on jej celý překopal na jiný válec, karburátor atd. takže tady mi už nepomůže.

Tak jsem na nějakých finských stránkách našel, že je tam MIKCARB VME16, takže asi 16mm

Naposledy editováno 11.03.2019 14:25:31

1 reakcí na tento příspěvek 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 14:39 | Nahoru | #10
16mm má simson, 17mm pio by se taky dal použít

Naposledy editováno 11.03.2019 14:40:27

(reakce na) 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 14:42 | Nahoru | #11
DRN.> Dík, mrknu na to.

2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 15:28 | Nahoru | #12
Simson,natryskuj jako 70ccm a asi bude dobře udělat i sklon karbecem-neni jak u sima kvůli výšce hladiny.

2T nedrží volnoběh

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2019 v 15:47 | Nahoru | #13
no ultrazvuk by byl na vycisteni samozrejme lepsi.. ikdyz tady se daji asi vsechny kanalky prostouchnout..tak by to nemusela bejt takova tragedie...

me uz napada jen plovak... neni diravej nebo neco takoveho? pripadne tyhle kovove se jen demontazi a montazi pokrouti a pak muzes mit nizkou hladinu. Pripadne se umi zadrhavat v zavrene poloze, takze nastartujes a pak mas malo paliva, protoze to neotevre a vycucnes benzin z plovakovky, pripadne mas malej pritok, protoze to jen pootevre.
takze zkusit zmerit hladinu hadickou pri nastartovanem motoru.

Tak ci tak bych zkusil vyradit kohout i sitko a nadrz..proste napoj hadicku s mixem primo do karburatoru at mas jistotu, ze nehledas na spatnem miste. A nebo se aspon podivej jakej mas prutok z nadrze az po konec hadicky co napojujes na karburator a zhodnot jestli to je dostatecny pritok.

Zrovna dnes jsem doresil cinskou mrdku kde jsem delal celej motor a po slozeni to nechtelo jit do otacek. Takze jsem prevrtal trysku z 90 na 98 a uz to leti.
Nechapu jak to mohlo predtim jezdit s tou 90tkou , kdyz po oprave to proste nejelo.

Pokud musis dat sytic aby ti to jelo tak ti tam jde malo paliva... dodavas ho tam obloukem pres sytic. Takze bud teda ten plovak a nizka hladina a nebo jehla je moc dole, pokud ma zarezy a nebo mas neco porad jeste ucpane.

co se tyka svicky... NGK parkrat ulejes a jde srat...osvedcilo se mi davat Brisk. Ty vydrzi mnohem dele horsi zachazeni.

Sroub volnobezne smesi dej na jednu otacku ze zcela zasroubovaneho stavu. to je takovej startovni zaklad.
Volnobeh (sroub co hejbe ze soupatkem a jehlou) klidne nechej zcela zasroubovanej (ja ho davam spis tak na pulku), otacky by mely vyletet..tak jak to nastartuje tak je stahni na 2500ot. Pak smesovym sroubem otacej tak aby mel motor nejvyssi otacky. To je spravne nastaveni volnobezne smesi.
Pak stahni otacky dolu na cca tech 1400ot. a karbec by mel bejt sestelovanej.
Delam to takhle se vsema cinama a je to nejrychlejsi a nejlepsi postup nz bezhlave kroutit se vsim doleva doprava jak panna s vocasem.
A jinak ze zkusenosti... i po vycisteni karburatoru ulrazvukem a oplachnuti vodou je vic nez vhodne vsechny kanalky profouknout stlacenym vzduchem. bud z kompresoru a nebo jsou takove ty spreje kde je natlacenej vzduch...to ma tu trubicku jak WDcko a tim se to dela taky pekne. Pokud nemas kompresor.

2T nedrží volnoběh

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2019 v 17:14 | Nahoru | #14
Zkus projet manuály pro ostatní Hero
https://www.motorkar...h%20Majestic%20Ankur
Je tam jeden s názvem Hero Dílna a popisují tam i ten Mikcarb, i když jen 12mm pro 50ccm. Je to podobná mrcha, jako je třeba na babetě, a stejně jako na babetě se utahováním obohacuje volnoběžná směs a povolováním šroubu ochuzuje. Základ je někde mezi 1 a 1,5 otáčkou. Jestli máš 12mm karbec na 70ccm válci, tak na léto budeš potřebovat menší trysky.

1 reakcí na tento příspěvek 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 17:38 | Nahoru | #15
Dam ti dobrou radu zbav se toho meli jsme to same verzi uz s kotouci a nesezenes na to lautr vubec nic.....kdysi davno jeste v ostrave v american caru(dovazeli to) se nejake dily sehnat dali.....nez jsem tu bestii rozhybal malem jsem doatal infarkt.....a stejne se ta kurva za mesic zadrela!!!

(reakce na) 2T nedrží volnoběh

11.3.2019 v 19:01 | Nahoru | #16
HornisGSX> jo, taky možnost. Dá se na to sehnat x věcí z Malaguti Centro, ale i nad touto možností uvažuju. Ale teď to má "generálku" motůrku a stejně by se to líp prodávalo, když to bude fungovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hero Winner olej čerpadlo Hero puch Winner GreenBean 3 3.8.2023 v 20:15 GreenBean
Hero Winner čerpadlo Hero puch Winner GreenBean 0 1.7.2023 v 17:51 GreenBean
Pomoc s palivem Hero puch Winner Mirek0020 10 23.12.2022 v 20:48 Zdenalbenal
Hero puch Winner jakou zapalovací ... Hero puch Winner ronass 3 25.8.2022 v 21:01 ronass
Funkce podtlakového ventilu/pumpy Hero puch Winner mmks 14 2.7.2019 v 09:28 mmks


TOPlist