paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po GO se klikovka a prevody netoci
9.3.2019 v 16:50
Dobry den, delal jsem GO motoru. No pokud dotahnu srouby, tak klikovka a prevody nelze pretocit. Plokud srouby bloku motoru povolim, tak vse funguje jak ma. Mezi bloky davam taky tmel a tesneni. Menil jsem pouze loziska.

Na fotu jsou videt, ze cca 3 mm trci, ale vic nejdou.Jsou na maximu.

Co lze ted delat? Klikovku a loziska jsem vyndal z mrazaku a blok motora nahral. Nevim bohuzel kde je problem.

Dekuji moc za radu.







Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 18:09 | Nahoru | #1
Ahoj asi blbé otázka. Čísla ložisek Ti sedí?

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 18:42 | Nahoru | #2
A nebude problém to, ze je pozity silikon misto těsnění? On ten papir tam taky nejakou vuli udela. Dale hraje roli použité lozisko. Musi byt v toleranci C3, tzn. se zvetsenou radialni vuli.

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 18:44 | Nahoru | #3
Oprava, nevsiml jsem si zes tam dal i papirove tesneni. Ale ty loziska musi sedet. Znamy pouzil nejpresnejsi loziska a musel to rozebrat protoze motor nejel a klika sla ztuha.

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:04 | Nahoru | #4
Ložiska má vpořádku... že jsou to Cé trojky je z těch na klice dobře čitelné.
Zkus to dotáhnout a jemně poklepat gumovou paličkou na hřídelky...

1 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:06 | Nahoru | #5
To se mi líbí..Dělal jsem GO motoru,dal jsem ložiska...

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:06 | Nahoru | #6
2 x 6303 C3 KBS LLO
1 x 6202 C3
1 x 6004 2RS CZF01

Takhle mi to bylo doporuceno prodejcem.

Naposledy editováno 09.03.2019 19:07:06

(reakce na) Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:11 | Nahoru | #7
karavanista> Loziska , gufera, puvodni olej byla ropa,klikovka byla cerna, tesneni a tmel (unik oleje),pistni krouzky, lamely.

Naposledy editováno 09.03.2019 19:13:44

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:21 | Nahoru | #8
Když jsi to kuchal, nerozjebal jsi tu kliku?

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:35 | Nahoru | #9
Myslim ,ze ne . Pokud srouby povolim , tak vse jde bez problemu.

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:48 | Nahoru | #10
Myslím že ne??
Jestli když si dával kartery od sebe a mlatil do toho,jak hluchej do vrat,tak věř že je ta klika zralá na vycentrování..
Při montáži je nejlepší kliku frknout do mrazáku...Pak ti to tam vklouzne,jak do maminy.

Ještě moje oblíbené video.


Naposledy editováno 09.03.2019 19:51:09

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 19:59 | Nahoru | #11
Kliku jsem v mrazaku mel.

1 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 20:06 | Nahoru | #12
Dával jsem to k Simsonu: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9746474
..... líbí se mi chlapík s letlampou, toho vydržím sledovat celou čtvrthodinu. A ten double impact v čase 6:45 !

Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 20:54 | Nahoru | #13
Kladívkem do toho mlátí i v instruktážním videu od MZ. :D

(reakce na) Po GO se klikovka a prevody netoci

9.3.2019 v 21:01 | Nahoru | #14
Kohlstein> radost pohledet

2 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci

10.3.2019 v 02:58 | Nahoru | #15
Cca v čase 24:30 u instruktaze MZ se to gufero dava fakt takhle obracene???

Jen že je to poprvý co to vidim...

Po GO se klikovka a prevody netoci

10.3.2019 v 10:04 | Nahoru | #16
Jinak toto tema budu bedlive sledovat. Sam ted podruhe rozebiram motor. Po slozeni a utazeni sla klika néé uplne volne. Klika je vycentrovana s nove nalisovanym ojnicnim cepem a ojnici. Zitra ve meste koupim loziska jaky maji byt, poradny tesneni jaky ma byt mezi kartery a vezmu si to do prace na lis(uz nikdy natloukani lozisek kladivem jako za mladych let) .
Co ty ojnicni cepy z fichtl kramku, da se tomu verit, ze jsou stejne dlouhy jako original? Koupil jsem ojnici CKR vcetne cepu, jehlovych lozisek. Po te, co jsem si objednal lamely ferodo a jejich stredovy otvor byl o 0,5mm mensi nez unasec spojky bych se nedivil nicemu.

Naposledy editováno 10.03.2019 10:07:27

(reakce na) Po GO se klikovka a prevody netoci

10.3.2019 v 10:48 | Nahoru | #17
miguel323> Taky jsem na to koukal, když jsem skládal svojí MZ. Pak jsem koukal do bible MZ v češtině, do originálu v němčině a do další jiné bible. Všude je to stejně. Tak jsem to tak složil no problemo.

1 reakcí na tento příspěvek Po GO se klikovka a prevody netoci

10.3.2019 v 17:40 | Nahoru | #18
Tak jsem to kontroloval, starý čep stejná delka jako puvodni, ojnice v ulozeni ojnicniho cepu taky stejna sirka. Klika je slisovana tak aby setrvacniky byly v presne rovine s čepem ojnice. Takze sirka klika je konstantni - snad. Otazka vyvstava s temi lozisky. Kdyz jsem pred lety delal muatanga, koupil jsem nejake loziska ZVL nebo tak nejak a mely uz od vyroby znatelnou radialni vuli. Ted tam mam japonske Koyo a i v toleranci C3 mi prijde, ze radialni vule je nulova. Zkusim zítra ve meste koupit ty ZVL a dat je tam. Podle me proste fichtl nedokaze zkousnout presne zpracovani a je treba zde pocitat s urcitou zemedelsjou vuli.

(reakce na) Po GO se klikovka a prevody netoci

10.3.2019 v 18:30 | Nahoru | #19
miguel323> Například u ČZ 476, 477 bylo touto stranou ven gufero taky. Ale bylo na druhé straně, mezi klikou a ložisky.

Po GO se klikovka a prevody netoci

11.3.2019 v 08:26 | Nahoru | #20
Ješťe jsem málo viděl koukám....

(reakce na) Po GO se klikovka a prevody netoci

11.3.2019 v 10:36 | Nahoru | #21

petr.machy píše: Tak jsem to kontroloval, starý čep stejná delka jako puvodni, ojnice v ulozeni ojnicniho cepu taky stejna sirka. Klika je slisovana tak aby setrvacniky byly v presne rovine s čepem ojnice. Takze sirka klika je konstantni - snad. Otazka vyvstava s temi lozisky. Kdyz jsem pred lety delal muatanga, koupil jsem nejake loziska ZVL nebo tak nejak a mely uz od vyroby znatelnou radialni vuli. Ted tam mam japonske Koyo a i v toleranci C3 mi prijde, ze radialni vule je nulova. Zkusim zítra ve meste koupit ty ZVL a dat je tam. Podle me proste fichtl nedokaze zkousnout presne zpracovani a je treba zde pocitat s urcitou zemedelsjou vuli.



Označení C3 znamená větší vůli než standartní. ..

Spis vidím problém v tom, že ti to nesedlo úplně do konce hřídele. Musíš se s citem tuknout na ložisko na klice

Po GO se klikovka a prevody netoci

11.3.2019 v 11:39 | Nahoru | #22
Zkusim jeste jednou zopakovat postup. A pekne s horkovzduskou a s mrazakem. Holt jsem projebal gufera, tesneni a loziska. Treba to je pripad i kolegy, co zalozil toto vlakno.

Po GO se klikovka a prevody netoci

11.3.2019 v 11:50 | Nahoru | #23
Hoď to na vařič a mas jistotu

Ale i tak se vždy muselo poťukat ložisko, aby si sedlo.

Jen si zkus na studenou zkusit sesadit převodovku

Po GO se klikovka a prevody netoci

11.3.2019 v 21:12 | Nahoru | #24
Tak dnes jsem sehnal loziska a gufera ale bohuzel nemam papirove tesneni mezi kartery. Takze musim pockat do konce tydne. Na dilne jsem si u kolegu nahral kartery horkovzduskou a loziska sly ven celkem pekne. Zitra tam dam novy, rovnez s horkovzduskou a zkontroluju si jak sedi. Jestli uz zohle neklapne tak nevim . Zamlada fichtl neznal nic nez kladivo a chodilo to. Ted to asi zbytecne moc resim

Naposledy editováno 11.03.2019 21:13:51

Po GO se klikovka a prevody netoci

15.3.2019 v 12:42 | Nahoru | #25
Zdravim, tak se mi to o neco lepe povedlo. V podstate jsem jenom blok nahral a kliku mel v mrazaku.

Vse jede krasne hladce, ale pri nakopnuti co taky funguje je slyset zvuk. Co neni asi v poradku. Ikdyz se paka vraci a vse lehce toci. Tak ted nevim zda to opet rozdelat no a taky kde hledat chybu.

````Tak edit nekdy se paka nakopnuti sekne. `````

Zde je kratke video

uloz.to/!tEeadRcSzSWO/vid-20190315-123338-mp4

Dekuji za radu

Naposledy editováno 15.03.2019 13:06:36

Po GO se klikovka a prevody netoci

15.3.2019 v 14:58 | Nahoru | #26
To ze se ti paka obcas sekne je zpusobeno tim,že jsou dojebane první zuby na startovacim segmentu..Narazi na protizu ploškou a proto se zasekne....

Naposledy editováno 15.03.2019 15:00:52

Po GO se klikovka a prevody netoci

15.3.2019 v 16:08 | Nahoru | #27
A mato udelat jakoby `TIK` kdyz sa paka vraci zpatky?

Po GO se klikovka a prevody netoci

16.3.2019 v 20:13 | Nahoru | #28
Tim tik je myslen chod volnobezky pri navratu segmentu na vychozi pozici? Potom samozrejme ano

Po GO se klikovka a prevody netoci

19.3.2019 v 16:31 | Nahoru | #29
Tak dneska jsem to taky slozil a vse jde hladce. Za pecliveho dodrzeni nahrivani karteru a ochlazeni nejdriv lozisek a pak kliky. Sklouzlo to tam uplne samo. Pri nakopavani se mi to taky nekdy dostane zub na zub. A to mam novej startovaci segment. Jako chybu predchozi montaze bych vyhodnotil asi nedostatecne nahrati karteru a chlazeni kliky. Takze spechej pomalu je v mem pripade vic nez vystizne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr FJRPEPA 4 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 5 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr DachlAdam 15 3.7.2024 v 08:40 Drakl
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 Dony69 13 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1


TOPlist