kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
za 200bys toho starsiho smaxe poridil, ale bylo by to hodne o stesti... jako s kazdou ojetinou za me ale super auto.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.03.2019 10:49:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://auto.bazos.c...T--SERVIS-TOYOTA.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Mám Aurise v kombajnu 2015 téměř od novoty s baworáckym motorem N47 (v tu dobu už vychytaným) a stále mě dostává ta neskutečná pružnost a krom výměny kotoučů v téměř 90tkm žádný problém, ...ale celá naše family jezdí v Toyotách nebo (starších) Lexusech...., takže se přidávám ke Strakonickýmu a doporučuju.
Ten N47 nás ve firmě potrápil. Nechápu, jak mohlo BMW něco takového vystřelit na trh. Měli by se stydět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Neřešte auta a kupte někdo toto konečně :)
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-monster-s4r/ducati-monster-s4r-1131501.html
https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-monster-1000/ducati-monster-1000-1396803.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: cibus> Do Olomouce dobrý
To Olomouce to bylo dobrý, dokud to jelo. Pak už to bylo dobrý jenom do Ostravy.
Mazdy mám dvě a je pravda,že se musí hned ošetřit podvozek proti korozi,na to v zemi vycházejícího slunce uplně serou
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.03.2019 13:54:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: zmulin> Subaru jedině v naftě bez turba,nikdy naftu !
tak jak teda kurva?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Opraveno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: zmulin> S tím Subaru úplně nemáš pravdu. Všechny nafty dříve nebo později skončí v servise.Jsem v období kupování pracovní káry a Subaru jedině v benzínu bez turba,nikdy naftu !
A když už benzin, tak s turbem, ať je to pořádný Subaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista> No ty turbo benzíny mají taky své mouchy,nejspolehlivější je atmosféra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: zmulin> Hlavní příčinou je jako u všech dieselů nekvalitní česká nafta,která hlavně málo maže. Takže po tom,co odstranili karbonizování motoru a odcházení drahých DPF filtrů,tak se údajně stejně pořád přidírá (snad na klice?). Že do 180t km prej stejně všechny diesely skončí v servisu (zdroj mechanik v Subaru v Praze).
dakarista> No ty turbo benzíny mají taky své mouchy,nejspolehlivější je atmosféra.
je taková technická - co má nekvalitní nafta společného s přidíráním na klice?
Tady jsou "poškozené" diesely. Skoro nic není bourané. Všechno kleklo na motoru.
https://suchen.mobil...eId=C&sfmr=false
Naposledy editováno 12.03.2019 14:32:23