kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
PetrS píše: KTM už dělá nějakou el. MX motorku?
Měli tam nějakýho E-SX,nebo jak se to značí a nějakej ostřejší prototyp.Vyloženě ostrej motokros nedělaj,páč je to píčovina a nikdo to nechce.Tady chtěli ukázat vedle normálních motorovejch,že je to srovnatelný a nebylo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Já na tom umim kulový,ale vysvětlovali mi to kluci,co jezděj.Jakože hodně dobře v rámci republiky.Je to blbě vyvážený a to vrknutí se blbě reguluje,jakože je to takový necitlivý a není to jakože jen prdneš plynem a kolo se volně točí a ty víš,že letíš vodorovně a dopadneš na zadní.
Ta enerdžika v tom videu skákal proti ostrýmu MX teda bych řek celkem kulový,jakkoli bych já to nedal...a všude to měl na přední a taktak,ale je fakt,že pokrokovej hudební podkres to vylepšil
asi jsem videl jiny video - btw, nevim kdo ti co navypravel, ale nejsem si jistej co kdo zkousel, protoze Alta je v CR tusim jen jedna a urcite ji majitel nepujcuje na potkani a po pravde o jine MX motorce na elektriku nevim....
a e-freeride nejde s mx vubec srovnat. to je uplne neco jineho, uplne stejne jako spalovaci freeride - ten nejde srovnat ani se spalovacim endurem...
assassin píše: PetrS: lidi co jezdi po silnici moc nerozlisuji MX, enduro atd... a hlavne by se klidne taky povozili v terenu, nekdy... a maj o tom zkreslene predstavy... vcetne toho jak by do toho dupali po tom co presednou, protoze brousi na dube na svym farosi lokty o zem - takze potrebuji ostrou 450, 500 nebo teda aspon to 2t trikilo...
mno mel jsem to stejne, vystrizlivel jsem po nakupu 2t 300, po dvou kolech na mx trati - kdy jsem zjistil, ze na motorce neumi nic
taky to vysvetluje to, ze clovek co jezdi MX si sedne na silnici a po 10ti minutach me smazne kdekoliv
né asi, koupim ostrý enduro, sundám světla a mám MX, prdnu na to hladký gumy a hned je to motárd mě pocitově víc trhala ruce dváca na MX trati než SP1 v Mostě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: asi jsem videl jiny video - btw, nevim kdo ti co navypravel, ale nejsem si jistej co kdo zkousel, protoze Alta je v CR tusim jen jedna a urcite ji majitel nepujcuje na potkani a po pravde o jine MX motorce na elektriku nevim....
a e-freeride nejde s mx vubec srovnat. to je uplne neco jineho, uplne stejne jako spalovaci freeride - ten nejde srovnat ani se spalovacim endurem...
No třeba kámoš,co semtam vyhraje v amaterech závod,nebo dal Drapákrodeo (nejtěžší čr závod) na úrovni cca 10týho vůbec nejlepšího z ČR,nebo další co jel repre 6denní za ČR,tak jim budu asi radši věřit víc než tobě a nevim,ale video si postnul jen jedno a na tom je vidět to co píšu.Jestli tobě to přijde jako vrchol,tak to jo a kup si jí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Brusel je poznamka k veci. Nebyt ho, nebyl by tak zasadni smer v te EV mobilite obecne. Alternativni paliva je treba resit, jenze EV je cesta nikam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Alta podle mě fungovala obstojně už před lety:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No třeba kámoš,co semtam vyhraje v amaterech závod,nebo dal Drapákrodeo (nejtěžší čr závod) na úrovni cca 10týho vůbec nejlepšího z ČR,nebo další co jel repre 6denní za ČR,tak jim budu asi radši věřit víc než tobě a nevim,ale video si postnul jen jedno a na tom je vidět to co píšu.Jestli tobě to přijde jako vrchol,tak to jo a kup si jí
to uz smrdi docela dost pomerovani pindiku... asi bych mel na tenhle "match" naky trumfy po kapsach , ale je to fakt jen placani do vody.
ja sice nemam o moc padnejsi argument, jelikoz jsem na e-mx nikdy nejel, ale neverim, ze na tom jel nekdo z tech co citujes.... kteri ale zarucene vi, ze nejde vrknout ve skoku... ja se opiram o zakony fyziky.
video jsem dal jedno - clovek z ulice, co skace na ulici - pomerne maly skoky, hlavne nakej malej radius na ulici "kope" uplne jinak nez vyshapovanej skok na trati - nasledne jsem pridal do stejneho prispevku video profika na MX trati. Alta jela treba i redbull rhytm and flow...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: assassin> Brusel je poznamka k veci. Nebyt ho, nebyl by tak zasadni smer v te EV mobilite obecne. Alternativni paliva je treba resit, jenze EV je cesta nikam...
neboj, oni tam na to přijdou sami, ale samozřejmě až bude pozdě, vybudovaná infrastruktura, lidi nakoupený auta na splátky, zjistí se, že to ekologicky zase taková hitparáda neni a Země to moc nedává, energie se nestačí vyrábět, tak se pro změnu přejde zase třeba na vodík... vo co jde, vodserou to jen lidi
e: a nebo taky ne a cesta to bude, vývoj jde neuvěřitelně rychle. Ale jak už někdo poznamenal, hodně by pomohlo, kdyby si ty auta uměly aspoň částečně vyrobit tu energii sami a nemusely se dotovat ze sítě...
Naposledy editováno 13.03.2019 12:58:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jenze u tech motorek je problem, ze lidi jsou konzervy ...docela se ted kolem MX a jejich uprav pohybuju - a proste zcela iracionalni nazory opreny jen o to "vzdycky jsme to tak delali"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: neboj, oni tam na to přijdou sami, ale samozřejmě až bude pozdě, vybudovaná infrastruktura, lidi nakoupený auta na splátky, zjistí se, že to ekologicky zase taková hitparáda neni a Země to moc nedává, energie se nestačí vyrábět, tak se pro změnu přejde zase třeba na vodík... vo co jde, vodserou to jen lidi
e: a nebo taky ne a cesta to bude, vývoj jde neuvěřitelně rychle. Ale jak už někdo poznamenal, hodně by pomohlo, kdyby si ty auta uměly aspoň částečně vyrobit tu energii sami a nemusely se dotovat ze sítě...
vyvoj jde rychle... auto je cely dotazeny temer k dokonalosti, jen chybi zdroj - baterka za poslednich 20let neudelala v zasade zadnej vyvoj - ruzni magove, jako ti z liberce proste jen upravuji technologii co uz mame desitky let, pouzitim nanovlaken udelaji vetsi plochu elektrody, nebo drahej material nahradi nejakym levnejsim... ale porad se zadna revoluce nekona....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Mi jen sdělovali pocity z KTMek jestli ti to takhle stačí.Na Altě nejeli.Fyzika funguje,když jí ta motorka pomůže a to právě moc nepomohly..
no jo, jenze to same ti reknou i o dvoutaktnim a i o ctyrtaktnim freeridu....
odborne zjisteni, ze kdyz kdyz na trialku pridelas sedacku, nevznikne MX ... na to fakt vyhrat prebor nemusim...
Naposledy editováno 13.03.2019 13:08:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Budoucnost vidim treba ve vodiku.. Pokud bychom meli dobijeci silnice, dobijel bys celou cestu behem jizdy. Nemusela by to byt kazda silnice 3. tridy..
... hybrid s mikroturbínou a elektrifikace dálnic Ale to je říše snů
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... hybrid s mikroturbínou a elektrifikace dálnic Ale to je říše snů
Mě by pro začátek stačily obyčejný bílý krajnice a dělící čáry na silnicích...
U toho el. MX specialu tohle mozna nenastane, kolo se toci dal i po ubrani plynu.
Muj laicky nazor
zmulin píše: Mě by pro začátek stačily obyčejný bílý krajnice a dělící čáry na silnicích...
Radši žádný než ty klouzavý. Za mě spíš asfalt bez pastí na mamuty a štěrku po zimě střídaného štěrkem po opravách provedených hi-tech uplácáním lopatou...
To já jen když už se tu řešila ta budoucnost. Ta ale beztak skončí úplně jinak, nejspíš tak že plebs dostane na nohu obojek s řetízkem, aby došel do práce, do billy nakoupit uzeniny z kostelce a pěkně hybaj domů čumět na novu.
assassin píše: no jo, jenze to same ti reknou i o dvoutaktnim a i o ctyrtaktnim freeridu....
odborne zjisteni, ze kdyz kdyz na trialku pridelas sedacku, nevznikne MX ... na to fakt vyhrat prebor nemusim...
Tak psal sem i o nějakym prototypu viď a pokud nemáš cit pro srovnání stejný motorky s dvěma pohonama,tak můžeš opravdu jen pomáhat s konstrukcí,ale ten požadovanej směr tomu nedáš..
Zatím teda vždycky fungovalo,že něco vymyslel jen ten,kdo poslouchal přání uživatele
assassin píše: attim: elektricky motorky a zvlast ty offroad nemaji s tou elektromobilitou nic spolecnyho, ani s nicim eko apod - to je proste spis primer k te modelarine, proste to funguje lip, tak proc to nepouzit...
Podle mě mají, hodně podobně jako auta. Výrobci moto zatím, pokud vím, nemají flotilové emisní limity jako auta, ale to určitě přijde. A tak je třeba být připraven, protože se nestane, že by někdo zcela změnil směr nekam jinam. Proto to řeší jak ti stávající, tak i vznikají nové značky, zaměřené na elektro. Podle mě obecně to špatně není, aspoň se posouvá technologie. Ale že by si výrobci řekli - hele, na offroad nebo obecně na moto je lepší eketrika, tak ji uděláme, tomu neběřím a snad ani ty
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Twe maká tady vůbec někdo - takovejch elaborátů za půl dne ?! Takhle ten vývoj a směr těžko změníte
voe co bys nechtěl? dyť už je středa a člověk už je duchem v hospodě v pátek večer co se neudělá do úterka, to už se holt neudělá