No já vím, už aby bylo jaro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: assassin> hasičák je vidět i na profilovce vlevo vzadu. Je v upraveném držáku na láhev na kolo aby šel rychle vyndat
to je prasek? co2? docela malej... ja se ptal profi hasice a ten rikal, ze kdyz na jedoucim vozidle identifikuju pozar, nemam moc velkou sanci to necim takovymhle uhasit... ze prej aspon 10+kg pristroj
se-se píše: hasičák je vidět i na profilovce vlevo vzadu. Je v upraveném držáku na láhev na kolo aby šel rychle vyndat
Nějak podobně jsem měl antipich. Bohužel se časem prodřel a explodoval. Sice má hasičák silnější nádobu ,ale i tlak tam asi bude větší. Tak ať z toho po pár desítkách tisíc km nemáš katapult pro spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
https://www.motorkar...abavnejsi-34199.html
Někdy to místo uživatele udělá továrna rovnou, někdy si to musí uživatel dotvořit k obrazu svému sám.
Důležité je, aby měl majitel ze stroje radost.............a je jedno, jestli si říká Se-se, nebo Attim...........a to splňuje jak bandaska, tak tvůj SD. Každý trochu jinak, ale to není vůbec podstatné. Tak ať vám to jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Nicmene sesemu se to libi, vidi v tom uzitecnost a smysluplnost, je to jeho vec. Tecka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
me treba neustale tahaj za oci ty svetla pridelany na "neodpruzeny hmote" - to mi prijde jako konstrukcni majstrstyk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: assassin> promiň ale to je fakt blábol, ty světla: i s držáky váží kolem půl kila a musel by to být fakt specielní terén a rychlost, aby to mohlo mít nějaký znatelný vliv. Takže trefa vedle
kazdej mame naky svoje znalosti, zkusenosti a nazory - podle tebe je moje tvrrzeni blabol, podle me je tohle umisteni svetel konstrukcni nesmysl...
me i na bezne silnici vidlice chodi 100mm zdvihu a rychlostma az 1m/s
Naposledy editováno 13.03.2019 22:42:46
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
vilemx píše: Combo C mám doma, tohle mě zajímá. Nemáš fotky? Zatím jsem na něm nabastlil tři úpravy:
1) kvůli převozu kočárku v kufru bez jeho rozložení jsem nějaký čas jezdil se samo-domo redukcí úchytu sedadel, kdy zadní opěradla i sedáky byly o 17 cm posunuty vpřed,
2) posuvné úchyty pod stropem na N1 mříž používám jako základ pro převážení delších věcí pod střechou (lyže, prkna, atd.),
3) dodatečná montáž tempomatu z origo součástek se nějak nepovedla, přestože čidla, ovladače i ECU jsou aktivovány :( Prý by to chtělo novější FW nebo celou ECU, protože můj modelový rok tempomat neměl ani za příplatek :(
měl jsem Combo na poslední sérii Astry. Nemělo to klimu a tak jsem celý vnitřek vylepil izolací a na přímém slunci to vydrželo až 5 hodin než v tom bylo horko, což jsem ocenil na pláži u moře. Zadní dveře byly dvoukřídlý a ušil jsem přes ně plachtu z látky na rogala na suchý zipy. Přehodilo se to přes otevřený dveře a to byla krásná koupelna. Voda v 40L kanystru a čerpadlo od stěračů. Pod stropem sítě do kterych se daly zavazadla a spát se dalo pod nimi na podlaze s měkkým kobercem. Za sedadly byla dutina kde je misto pro nohy na zadních sedadlech, na tu jsem udělal zamykací víka na cenný věci.
se-se píše: Attim> moudrej a předvídavej, s perfektní představivosti a jen podle obrázku vi jak se motorka chová. Takových odborníků je málo
Sorry, to je bohuzel ocividny. Ze ty to nevidis je jen důkaz nejake slepe duvery ve sve schopnosti. Uznavam, ze rozhodne u toho premejslis a delas ty veci vetsinou technicky spravne, problem je, ze asi nevis co bys a kde prestat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
vilemx píše: Vis, Attime, ja bych se-seho motorku nechtel uplne stejne, jako bych nechtel ani tveho SD. To ale neznamena, ze ti budu psat, ze jezdis na blbe motorce. Pokud je se-semu jedno, ze diky upravam prisel o urcitou cast jizdnich vlastnosti, tak mu to asi nevadi, ne?
Vzdyt ti ani ja ani se-se motorku nenabizime, tak vo co ti de?
Koukni na cem sese jezdi. Fakt ti neprijde, ze by hromadu svych potreb vyresil vhodnejsim strojem? To totiz vubec neni o tom co bys chtel nebo nechtel ty, pripadne ja, to je o zcela zjevnem omylu vyberu moto.
Naposledy editováno 13.03.2019 23:38:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: Attim> ale ten výsledek je pro mě naprosto vyhovující. Seděl jsem na několika opravdu velkých motorkách a vážně bych je nechtěl. A je to pořád dokola - já z toho těžkou motorku neudělal, ta se z toho stane až když vše naložím, což je něco naprosto jiného, než kdyby byla těžká už bez nákladu.
A jaká je teda pohotovostní hmotnost, když se jdeš projet třeba jen kolem komína? Kolik s těch potřebných věcí balíš a co necháváš doma?
Attim píše: Vzdyt ti ani ja ani se-se motorku nenabizime, tak vo co ti de?
Koukni na cem sese jezdi. Fakt ti neprijde, ze by hromadu svych potreb vyresil vhodnejsim strojem? To totiz vubec neni o tom co bys chtel nebo nechtel ty, pripadne ja, to je o zcela zjevnem omylu vyberu moto.
Pokud na té motorce jezdí, dál si ji přizpůsobuje a je se svojí prací spokojený, tak se fakt nedá psát o zjevném omylu ve výběru motorky. To bych mohl psát o všech majitelích nabalených motorek v tomto vlákně , že to jsou idioti, protože si vybrali na cestování s takovou velikostí báglů nevhodnou motorku a měli by přejít na GW nebo kabriolet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
To na těch řidítkách le lehoučký. Tablet mám většinou zapnutý jen ten s navigací, mobil je v tankbagu, držák tam je jen kdyby to bylo potřeba, zrcátka na řidítkách jsou jen na křižovatky kam není dobře vidět a ostatní jsou vždy dvě na jeden pohled. A já se na rozdíl od mnohých na nikoho nelepím, takže přede mnou nikdo mít strach nemusí
se-se píše: Attim> uz jsem to psal mnohokrát. Zas a znovu bych si vybral tuto motorku. Splňuje vše co chci, o žádný omyl nejde. Nemél bych to náhodou vědět líp než fy?
Ano psal jsi to. Uz to nebudu opakovat, mam nazor jiny, ale ten ti muze byt, a je, u zadku. To je v poradku. Holt tu verejne prezentujes svoje dilo, tak pocitas i s tim, ze se nebude libit vsem. Zatim jsem nezachytil pozitivní reakci, maximalne tak neutralni ve stylu "je to vec majitele". Takze zdar a silu do dalsiho bastlingu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: Harry007> to už tady bylo. niz z toho není pro takovou úpravu vhodný. Už se to tu sice probíralo ale zopakuji: když opominu, že přenesení ovládání do tabletu (nebo jinam) je u datové komunikace s neznámým protokolem hodně problematický, tak nějaký listování obrazovkami nemůže konkurovat jednoduchosti stisknutí vypínače. Vím o čem mluvím, programuji PLC téměř denně.
To na těch řidítkách le lehoučký. Tablet mám většinou zapnutý jen ten s navigací, mobil je v tankbagu, držák tam je jen kdyby to bylo potřeba, zrcátka na řidítkách jsou jen na křižovatky kam není dobře vidět a ostatní jsou vždy dvě na jeden pohled. A já se na rozdíl od mnohých na nikoho nelepím, takže přede mnou nikdo mít strach nemusí
A neuvažoval si ani o doplnění nějaké telemetrie?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
kubacech píše: A neuvažoval si ani o doplnění nějaké telemetrie?
ano o tom uvažuji. Nebude ale jednoduché dobastlit dodatečné snímače. Smysl má asi hlavně sledování tlumičů. Snímače jako zrychlení a náklon by měly být snad už součástí nějaké hotové telemetrické jednotky určené pro dodatečnou montáž. Tam právě by to naopak bylo vhodné sledovat z tabletu, lépe řečeno asi by to bylo jediné rozumné řešení a to samozřejmě s bezdrátovým přenosemz jednotky. Zatím na takové zařízení nemám tip, doporučení uvítám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Pokud by se ti podařilo na to napojit i výstup z těch tebou přidaných věcí, tak bys pak mohl skutečně zrušit ty displaye na řidítkách a nahradit to jedním (dokonce i snímač zařazené rychlostí), který by se dal poté ovládat třeba joystickem doplněným na řidítko.
Jak už tady zaznělo, nejen ostatním, ale i mi připadá tvé současné řešení dost nepřehledné a zbytečně rozměrné. Tímto by se to dalo vše decentně centralizovat na jeden přehledný display kde si zobrazíš jen co je pro tebe aktuálně důležité.
E. celé to můžeš řídit třeba docela rychlým stm32
Naposledy editováno 14.03.2019 10:15:35
Vypínače a tlačítka stejmě musí zůstat. Pak je tam TPMS a ta jednotka tam stejmě musí zůstat. I kdyby se podařilo napíchnout uvnitř ten zobrazovač s vyslat to někam, tak co si tím pomůžu? Stejně tu hodnotu budu muset někde zobrazovat trvale - chci vidět hodnotu a ne jen alarm. Scottoiler kuchat a napichovat je fakt nesmysl. Pak už je tam jen displej od Povercommanderu a i když čistě teoreticky by to šlo, tak to dělat nehodlám - připojoval jsem už hodně přístrojů přes různý sběrnice ale vždy jsem měl k dispozici popis protokolu a hardveru. Tady nemám nic a fakt mě nestojí zato to znásilňovat. Ukazatel zařazené rychlosti je origo na tachu. Vizualizací se zabývám opět prakticky denně a tak s naprostou určitostí tvrdím, že tady prostě ne
Co by mě zajímalo by byly (ale okamžitý ne uložený) údaje o mechanických hodnotých propružení tlumičů. Zrychlení by bylo vhodný například pro kontrolu brzd, je to o něco lepší než čistě subjektivní zkoušení.
Jo a s miniaturizací ovládání si užívám dost a vím, jaký to je nesmysl. Musím se ale řídit přáním zákazníka, ovšem na svý motorce přece neudělám to, co mě jinak sere.
Naposledy editováno 14.03.2019 10:56:57
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
kubacech píše: Tak jestli se bez těch hodnot vážně neobejdeš, pak skutečně není co řešit. Každý zřejmě potřebujeme k jízdě dostávat úplně jiné informace
no neboj nejsem původem pilot, co lítá podle přístrojů, občas koukám na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Nejlepší jsou pak ty záznamy palubní komunikace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |