kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Johnny83> tohle už je ta V4
Něco mi uniklo? Jako fakt? Nebo zase jen koncept?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jo jo pupinky osypky a vubec a vubec nejvic z toho nejvic nejlepsiho nej nej nej cestovniho endůra GS
NPečko sorry
No nic, budu ti muset prejet koule geesem, aby jsi uz byl hodny. A pak ti je strcim do otevrene spojky na hyposovi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ano vrtani zmensim abych zachoval objem ale sila bude vetsi diky te páce. Hele je to moje teorie. Nehádam se. Ale kdyz jsem u motoru stejneho ojemu zvysil zdvih a podarilo se mi zachovat otacky (diky novym materialum,technologii........) vzdycky jsem mel na brzde vyssi vykon. Nejsem teoretik. Ale tak nejak me z toho vychazi vetsi kroutak.
E ted mluvim o benzinovem modelarskem dvoutaktu bez turba
A to jsi zmenšil vrtání, aby jsi zachoval objem? Jak se to tak jednoduše udělá? A jestli je to dvoutakt, tak je těch proměnných tolik (kanálky!) že už se to nedá moc srovnávat. Proč ty výkonné dvoutakty nedělají dlouhozdvihové - mohly by mít vyšší výkon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
mito7 píše: A to jsi zmenšil vrtání, aby jsi zachoval objem? Jak se to tak jednoduše udělá? A jestli je to dvoutakt, tak je těch proměnných tolik (kanálky!) že už se to nedá moc srovnávat. Proč ty výkonné dvoutakty nedělají dlouhozdvihové - mohly by mít vyšší výkon.
Mluvime o desetinach mm. A ano všechny nejvykonnějši dvoutaktni modelářské motory jsou nadčtvercové. Na klice větší hup. Vložka válce se silnější stěnou . Jestli myslíš ze kecám tak se nekdy stav ukazu ti to.
Kanalky jsou to posledni co by me trapilo
E: apropo když chceš bejt chytrej tak si nejdriv o tom neco nastuduj.
Naposledy editováno 16.03.2019 11:09:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.03.2019 11:09:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> já ti věřím mistře ......................................světa a to je co říct
Když to podáš takto tak ti "verim" že me veris
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> já ti věřím mistře ......................................světa a to je co říct
...a já néééé,kdoví kolik jich tam závodilo.Jestli náhodou nebyli na bedně všichni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: ...a já néééé,kdoví kolik jich tam závodilo.Jestli náhodou nebyli na bedně všichni...
Hele i kdyby (jakoze ne) tak furt bych dva predjel ne? Horsi by bylo byt treti ze tri.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.03.2019 11:42:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> nebo si řekli, hele, ten dědek tu už zasejc otravuje, tak mu to jednou necháme, ať je od něj klid
Jasný,uhněte mu jednou,nebo nám to tu zničí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Pyčo já byl včera nalitej, teď na to koukám a fakt se mi to líbí, opakování je matka moudrosti a Tifáč se snad neposere
zkusim taky nekdy nalitej koukat na fotky mulosky mk1, ale nevim, jesi to pomuze. Mozna kdyz se zhulim:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Pyčo já byl včera nalitej, teď na to koukám a fakt se mi to líbí, opakování je matka moudrosti a Tifáč se snad neposere
Neposere stacilo se koukat na WSBK jak byla honda v prdeli