kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Hae,já vim že sou MX tvrdší a vzteklejší,ale nebylo by právě proto na naučení vhodnější začít jezdit trať na nějakym enduru,kterýmu jen víc přitáhneš péroví?
nedava mi to moc smysl proc - enduro je na to nevhodny podvozkem, kvaltama a je drazsi diky tp, tezsi diky svetlum atd...
jen kvuli hodnejsimu motoru mi to neprijde jako super napad. ta 250 je i lehoucka, to je jak na kole...
jinak enduro TM250 je pocitove tvrdsi nez moje MX jen teda do te doby nez skocis, to mi pak prijde, ze sla snaz do dorazu ... asi bude min progresivne naladenej podvozek.
ani na te 450 to neni takova tragedie, jen musim byt opatrnej s plynem. S tou 250 bych se ale asi zlepsoval rychleji...
nez na ni nasetrim, tak se treba rozjezdim na 450 a bude zatim nejake zlepseni cejtit je, trenink od treninku...
assassin píše: jo mam, ale v krabici. jenze letos preskladam i podvozek a tim to bude v podstate definitivni...
pak bude vymejslet jak dal, protoze mx je bozi, nejspis me to bavi vic nez SM ... fakt nechapu. jetou 250 se mi kupovat nechce a nova stoji nesmysl, ale asi do toho pujdu.. jen bude jeste velkej boj jestli srdcem (TM) nebo rozumem (ktm/hqv)
Rozumem a povoz se na hodně zánovní 350 ...TM je, hlavně pro naše technické oko+srdce úúúžasná, mrak krásných komponentů a detailů, ale i mrak nedodělků a to odstranitelných/doladitelných a bohužel i takových, co tě ser.o celou dobu... život s TM v garáži není až tak lehký... a co teprve prodej...
Já měl novou, nádhernou, SX-F250 FACTORY a po roce sem jí prodal a v garáži přistála nová SX-F350 a dlouho to tak zůstane. ta 350 má i příjemný zátah na "vožení" s tou 250 jsem přiletěl (čti: přibelhal ) do zatáčky s vyšším kvaltem a vcelku neodjel s 350 na "soft" mapu je vožení PARÁDA!!!
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zatim to neni aktual, ctvrt mice mi nejak neprebejva... takze uvidime na podzim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> a kde jezdíš, jen ten Třebíz? 19. května se tam chci jet podívat na závody, nikdy jsem tam nebyl, tak mě to zase třeba nakopne... doktor mě ale straší, že se nejspíš nepovedla plastika kolene a je to nějaký volný, takže se ty vazy možná utrhly znova, tak to by se pak asi vyřešilo samo, na MX bych si musel nechat zajít chuť a 450 by to jistila, to už bych pak možná koukal rovnou po nějakým motardu
ruzne, ja zatim byl dohromady 4x takze si asi dokazes predstavit jak to vypada ... velky osek, necin, ustek a ted trebiz...
MX vs SM... ono je to asi prast jako uhod... vozit se nejak v klidu na MX mi neprijde o tolik horsi nez SM ... zvlast pokud to hned nezacnes hrotit a prilis riskovat, ale jdu dneska objednat ortezy radeji....
uvidis az se svezes na trati, ja myslim ze ta 390 nebude zla a minimalne na zacatek nebudes mit potrebu zahucet do ostry... kdyz se tam sejdem, klidne ti 450 pujcim a muzes si to vyzkouset a porovnat. Stejne se muzem domluvit i na MX...
Naposledy editováno 25.03.2019 09:07:19
edit.: co bereš za ortézy??? já byl jeden z prvních co 3 roky zpět, koupil MOBIUS a po 250-280mth fakt vřele doporučím
Naposledy editováno 25.03.2019 09:14:59
e: trochu se ale "bojim", že jestli to jednou zkusim, už nebude cesta zpátky...
Naposledy editováno 25.03.2019 09:18:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: nedava mi to moc smysl proc - enduro je na to nevhodny podvozkem, kvaltama a je drazsi diky tp, tezsi diky svetlum atd...
jen kvuli hodnejsimu motoru mi to neprijde jako super napad. ta 250 je i lehoucka, to je jak na kole...
jinak enduro TM250 je pocitove tvrdsi nez moje MX jen teda do te doby nez skocis, to mi pak prijde, ze sla snaz do dorazu ... asi bude min progresivne naladenej podvozek.
ani na te 450 to neni takova tragedie, jen musim byt opatrnej s plynem. S tou 250 bych se ale asi zlepsoval rychleji...
nez na ni nasetrim, tak se treba rozjezdim na 450 a bude zatim nejake zlepseni cejtit je, trenink od treninku...
Já to myslel jako třetí variantu.Váhově když ty světla sundáš budeš skoro na tom samym,když je tam normálně psanej rozdíl 5kg,podvozky děláš,nebo se aspoň na sobě vyškolíš a těch "pár planžet" nebude zas takovej randál,motor je měkčí a lehoulince jetá by se za rozumný prachy už sehnat dala a měl bys asi i šanci sehnat neutrápenej kus a když se nezrakvíš,něco naučíš a zjistíš,že potřebuješ 350/450,tak se enduro i líp prodá.Takhle dáš za novou sx+-200 prodej 120 a exc +-160 a prodej 130.. Ceny odhadem viď a je to jen taková dumka
Úštěk myslíš Dubičnou za nim kousek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Jo už vím.
Slicky na vytrvalostní závody se vzorkem a homologací pro provoz.
To chci taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Já to myslel jako třetí variantu.Váhově když ty světla sundáš budeš skoro na tom samym,když je tam normálně psanej rozdíl 5kg,podvozky děláš,nebo se aspoň na sobě vyškolíš a těch "pár planžet" nebude zas takovej randál,motor je měkčí a lehoulince jetá by se za rozumný prachy už sehnat dala a měl bys asi i šanci sehnat neutrápenej kus a když se nezrakvíš,něco naučíš a zjistíš,že potřebuješ 350/450,tak se enduro i líp prodá.Takhle dáš za novou sx+-200 prodej 120 a exc +-160 a prodej 130.. Ceny odhadem viď a je to jen taková dumka
Úštěk myslíš Dubičnou za nim kousek?
Pokud chceš jezdit MX, je to blbost, těch rozdílů je víc,ten měkký-slabý motor i hobíkovy záhy vadí, poskládání převodovky je problém a zavazí ti velká nádrž, 18ka kolo se blbě chová když zkoušíš skoky aj....
A i nová MX se dá koupi "různě" za dobře, např: teď koupil kamarád SX-F350/18 v krabici za 158t.... nebo lehce jetou... ale enduro je brutálně drahé a cenu neošidíš...
PETARDAK píše: Pokud chceš jezdit MX, je to blbost, těch rozdílů je víc,ten měkký-slabý motor i hobíkovy záhy vadí, poskládání převodovky je problém a zavazí ti velká nádrž, 18ka kolo se blbě chová když zkoušíš skoky aj....
A i nová MX se dá koupi "různě" za dobře, např: teď koupil kamarád SX-F350/18 v krabici za 158t.... nebo lehce jetou... ale enduro je brutálně drahé a cenu neošidíš...
Já mu to nenutim,jen sem navrh další verzi,kdyby mu to vydrželo stejně dlouho jako SM.Nijak na tom ani nejezdim viď a rozdíl 4-5 kg je jasnej.Ten vyrovná během 5ti min. nářadím a 1,5L na velikosti nádrže navíc nevim.To bych asi ani nepoznal.A SX nemá vzadu 18ku?
Když sežene za podobný prachy,jako ten tvůj kámoš,tak Ona i u novejch endur se dá sehnat za dobře,ale ke 160ti kkč se nedostane.Max tu 1-2 roky jetou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> vždyt má být celkem dobře, my to risknem, už jsem si na zmoknutí při zpáteční cestě zvyknul a nebude mi při prkování překážet šalina
No jo jenže já loni vyrážel cca kolem 9až 10 (nevím přesně) a byly 4ceeee a pak z Úsova do Hradce kolem deseti To byl masakr
Ale úplně jsem zapoměl na to moje parkovací kolco a proto na těch motorkách musíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.03.2019 10:44:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Palomoto> homologaci to mit nemuze kdyz vyhazujes katalyzator. Ale v kombinaci s homologovanou koncovkou by asi na oko problem bejt nemusel.
Právě ta koncovka vypadá tak nějak, že bych homologaci u ní nevěřil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A četl jsem v cmn že při 50 kilometrové rychlosti v 5nebo10 ceeeeee to je pocitově jako mínus deset nebo patnáct