po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
Milanos píše: gorkin>
Hele je to i na tomhle odkazu:
https://www.aeroweb....va-na-letistich-v-cr
Je to vcetne spotrebni dane a dph a jestli si teda uctuje letiste nejakej priplatek tak je to jejich marze.
jo to sedí 57 kč kurvy
rozdil v ceně avgazu...Vrchlabí-Mošnov 17 korun
tvl to je co jakooo
Naposledy editováno 07.03.2019 19:43:13
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Pokud to jde do letadla, tak je tam daňové zvýhodnění.
Pokud to jde do auta, tak je tam vyšší spotřebni daň.
Budu to muset prověřit !!!
Jako nechce se mě dávat 64 Kč za litr.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Ta leštěná varianta mě přijde moc "americká"
A navic chci aby to bylo tak trochu americke. Bude to pridavat na hodnote.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
O lestene dily je potreba pecovat a napastovat je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: Milanos> máš to pěkné, ale já bych to asi nechal naeloxot bezbarvým eloxem.
Ta leštěná varianta mě přijde moc "americká"
presne, me se hrozne libi Fialuv bezbarvej hard-elox, fakt parada
Milanos píše: dakarista> Ne nebudu. Co mam zkusenost, tak lak na tom nevydrzi a loupe se.
O lestene dily je potreba pecovat a napastovat je.
Tak pokud se použije speciální lak na hliník drží to a nic se neloupe. Jak myslíš, že má třeba aprilia ošetřené ty jejich lesklé rámy. Vše je pod speciálním lakem. Zkus napsat Osirisovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Mimochodem, shanim kontakt na nekoho kdo umi vyklepat zakazkovou hlinikovou nadrz pro moji stavbu.
Milanos píše: kerut> Ja nemel moc na vyber, stav ramu a kyvky byl dost spatny, takze se to muselo brousit. Rozmyslel jsem mezi leskem a satin finish a nakonec zvolil lesk protoze mi to prijde v kombinaci se zlutou HB hezci.
Mimochodem, shanim kontakt na nekoho kdo umi vyklepat zakazkovou hlinikovou nadrz pro moji stavbu.
Zeptám se ti, napíšeme si na fb.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
E: koukám že to máš na radiální třmeny tak třeba to Brembo nebo PFM
Naposledy editováno 27.03.2019 22:01:09
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
BlackSabbath píše:
To bych radši nasypal peníze třeba do motoru či do zapalování, karburátorů, výfuků.
Z mého pohledu vyhozené peníze Dvepade brzdí výborně i s litinou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
podle me musej mit docela honicku i ti na okruhovejch smesich gum, aby to udrzeli v teplote... uhlikovy kotouce podle myho v teplote neudrzis, studeny samozrejme taky zabrzdi, ...ale budou brzdit urcitre hur nez studeny zelezo..