kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: No a pomohlo by kdybych v té custom mapě nastavil menší brždění motorem ??? Potom bych ale musel nastavit všechny hodnoty a jezdit na tu custom mapu ne ?
E: Protože v ostatních mapách to nastavení brždění motoru nenabízí. Jen v té custom...
muzes prepnout na sport, ten ma nejmensi brzdu.. zkus, uvidis.. normal brzdi vic motorem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: euro4 uz nema nastaveni motorovy brzdy?
netuším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Hele...a nefušuješ ty tak trochu do portfolia prof. výrobců laděných výfuků ?
Naposledy editováno 11.04.2019 15:23:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Petta> Na sport právě jezdím...
tak zkus normal.. kdyz tak si nastavis na customu vsechno na sport a jenom brzdu na normal, pokud to pomuze ted pri normalu.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: FiZzeR> No ty kjávo !!! Já myslel, že to je jen to sítko
E: Hele...a nefušuješ ty tak trochu do portfolia prof. výrobců laděných výfuků ?
Sítko má 108 děr o průměru 3 mm, což dává plochu 765 mm2. Originál koncovky maj průměr (ty trubičky vevnitř) 20 mm, což x3 dává plochu cca 950 mm2.
Když teda to sítko převrtám na 3.5 mm díry, dostanu se na nějakých 1050 mm2, což by mohlo bejt srovnatelný s originálem
(Je mi jasný, že takhle to nefunguje, ale aspoň zhruba )
Vevnitř ten špunt má průměr 40 mm, ale má obtoky přímo pod sítko, asi 6 děr pětkou vrtákem, zbytek zkurvenýho killeru z ninje, na jehož základě jsem to celý vybudoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: FiZzeR> možná by nebylo špatný zkusit jen to převrtaný sítko na konci
Není jak ho tam připevnit. Vrtat do toho vejfuku nebudu, furt doufám, že ho zpeněžím
Naposledy editováno 11.04.2019 15:58:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: FiZzeR> co přinýtovat?
Ony existujou nějaký nýty, co fungujou jinak než že se strkají do děr, který se musej nejdřív vyvrtat?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Nebo to vyměnit za to černý corsaro s termixama a loupat fasády z baráků zcela legálně
Moribundus je pryc, nekdo z Trebice jej koupil, uz jsem byl na ceste s prachama...tak se budu utesovat, ze bych na tom prodelal nejen kalhoty...Slo max za 90, pan slevoval sam po telefonu, ze by byly potreba novy gumy apod. :)