kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nebo se to musi delat tak, ze celou vzperu vymontuju ven a pak teprve povolim ve sveraku?
ja tam mam tuto vzperu:
Naposledy editováno 14.04.2019 17:00:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No nemohl jsem si pomoct, ale to je přesně toto:
Naposledy editováno 14.04.2019 17:20:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud by tam byl, nahoře i dole stejný závit, což nepředpokládám. Nefungovalo by seřízení na stroji a muselo by to ven, což je mechanická hloupost. I když Ing. dnes vypotí kde co.
Ale jen teoretizuju. Tak mě tu nebijte .
Naposledy editováno 14.04.2019 19:07:02
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.04.2019 19:13:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...
Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: DrDNA01> Na tu horní se dostaneš? Taky záleží jaký jsou tam závity, předpokládám že tam je na jedná straně L a druhý P. Pak by ti pomohlo povolit nahoře pohneš s tím středem a dole se ti ta matice uvolní.
Pokud by tam byl, nahoře i dole stejný závit, což nepředpokládám. Nefungovalo by seřízení na stroji a muselo by to ven, což je mechanická hloupost. I když Ing. dnes vypotí kde co.
Ale jen teoretizuju. Tak mě tu nebijte .
Horni bez problemu povolim. Ale spodni se ani nehne a klic tam zatim nedostanu. Kdyz nikdo neda inspiraci, tak o vikendu koupim par devatenactek na hrani, vezmu flexu a budu zkouset. Jinak samozrejme nahore a dole jsou opacny zavity, aby to fungovalo, jako stavitelny tahlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...
Nedelam si iluze, ze bych poznal na silnici rozdil v prubehu prepakovaneho a neprepakovaneho systemu. Ale ja tim chci doladit svetlou vysku a padani do zatacek. Na okruhu jsem obrousil radicku, stupacku a botu (prepacko zatim nechci - preci jen kolena nemam nejmladsi). Takze kazdy centimetr svetle vysky se pocita. No a hlavne Libor tu furt basni o tom, jak jeho Monster chce do zatacek a me to prijde tupejsi, nez SSo. Tak chci vysroubovat prdel co nejvys, abych tim priostril hlavovy uhel. A kdyz by to nereagovalo, tak bych zase snizil svetlou vysku zpet popustenim ve vidlich.
..Proste si chci hrat.
Edit: Ted nad tim tak dumam a je teda otazka, jesltli by se me mel clovek nechavat inspirovat zrovna tim, ze Liborovi padaj motorky do zatacek.. (jen srandicky - preju mu brzke uzdraveni)
Naposledy editováno 15.04.2019 09:52:40
FiZzeR píše: Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému
prepakovani melo za ukol menit prubeh progrese. Ale jak jsem psal Assassinovi, to by clovek musel mit prdel, jak Rossi, aby to poznal. Ale tak je fakt, ze mezi SSem (single pivot bez prepacka) a S4 (prepacko) je dost rozdil ve stabilite, kterej poznam v zatacce na hrbolaty silnici i ja, jako naprosty drevak. Ale tam to muze byt zpusobeno i celou radou dalsich odlisnsti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit
Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)