kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tak hele, co nějaký velikonoční polítání ? Mimimálně pro ty kolem Prahy a na sever, ale jinak samozřejmě pro kohokoli, kdo se chce svézt a ne jenom sedět, pít kafe a krafat na pumpě
Počasí má bejt slušný ...
Pondělní jezdec, kdyby někdo chtěl koledovat na silnicích
Mnohem víc se mi líbí věci, který dělá třeba Bimota, nebo aktuálně Norton s V4-SS. Sportovní motorku dělá motor minimálně z poloviny a proto ani ten Buell, ač se tak tváří, tak je "jenom" přestavěnej čopr. Ten charakter motorku tam bude ať chceš nebo ne...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Monster je hodně sviznej roadster pro jednoho,Diavel zcoprovatel už ve standardu,Scrambler taky stylovka pro jednoho a na HM už sis odpověděl sám..
Frennky píše: Žmuldóóó...pro jednou tu nahradím Stračenu https://www.motorka...0-sport-1425132.html
A máš to za třetinu plotu i s brašnou
Zvláštní barevná kombinace.Za tim bude určitě nějakej příběh ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kamos měl Buella a do provozu naopak sakra rychlá motorka.Na okruh a hodně otevřeny silnice ne.Asi bych to trochu rozlišoval.Ono v provozu je potřeba rychle kousek vystřelit,zatočit,počkat,kouknout atdatd a tam ten spodovej motor má smysl.Kazdopadne pro lidi co chtěj jezdit rychle jen v zatáčkách a na dálnici jim stačí kousek nad limit je to super volba.Este bych teda taky nezapomněl na to,ze ten koncept je pomalu 20 let starej...
Nevim no, sám jsem na tom nikdy nejel. Tak 3 roky zpět jsem potkal maníka na XB12S, pak jsme jeli chvíli spolu, odspodu mu to jelo stejně jako Speed, akorát v 6t musel řadit a já měl další 4t rpm k dobru na akceleraci byl druhej a to Speed není žádnej hypernaked. Jako jasně, když se naučíš s tím jezdit, správně řadit, tak to bude svižný. Ale to samý bude třeba Hornet ...
Attim píše: Nevim no, sám jsem na tom nikdy nejel. Tak 3 roky zpět jsem potkal maníka na XB12S, pak jsme jeli chvíli spolu, odspodu mu to jelo stejně jako Speed, akorát v 6t musel řadit a já měl další 4t rpm k dobru na akceleraci byl druhej a to Speed není žádnej hypernaked. Jako jasně, když se naučíš s tím jezdit, správně řadit, tak to bude svižný. Ale to samý bude třeba Hornet ...
Když tohle je strašně subjektivní.Nevim kdo na tom jel a jak byl šikovnej viď.Kopat za mě nehodlám,ale jen sem chtěl napsat,ze bych to pro nějakej okruh jezdců nezatracoval
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale na co jsem zvedavej, tak ten sportovni Norton 650. Lehoucka masina s radovym 2valem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
petta> a co je to ten kroutak jako prase ? 110NM a navíc ještě horním spektru otáček ? Sorry jako To má kdejakej litr ... to je taková pohádka o HD motorech, jak to otáčí zeměkoulí. Jenže skutek je trochu jinde no.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> než ten americkej kepl, to radši tohle
Nebyl tohle nějakej projekt pro moto2? Ale jinak to vypadá moc hezky, ale zase, proč se tyhle "píčoviny" nikdy neuchytnou v motoGP? Karbonový rámy, karbonový kola, karbonový vidlice, přední kyvka u který kdysi někde avizovali 2s na zatáčku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Karbonovej rám měla Dukna, ale nakonec se to ukázalo jako málo houževnatý. Karbonový kola jsou v MGP zakázaný, ale jinak se používají (viz HP4 Race třeba), karbonový vidlice nevím, to je relativně nový. Vyrus dělá prostě věci jinak, je to unikát jako prase, stejně jako Arch. Ale raději Vyrus, nebo Bimotu, než Arch.
Naposledy editováno 17.04.2019 23:19:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: drippera> A ty jsi jezdil nové Dorso 900? Nebo to byla narážka na staré Dorsoduro?
Jezdil. Obě dvě. 750 byla úplně o ničem. 900 v loni. Sednul jsem na to po faktorkovém tuňákovi a po prvních metrech jsem to chtěl otočit a vrátit. Nakonec jsem to kolečko absolvoval, a nebylo to zase tak zlý. Ale ta motorka je taková nijaká. Co si pamatuju, tak žádné velké emoce, takové trošku lepší ixtéčko na sedmnáctkách..
Naposledy editováno 18.04.2019 06:20:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: zmulin> jasně to máš pravdu, moh to bejt nějakej kochač ale nemyslím ... jako OK, je to minimálně zajímavá volba, musíš se s tím naučit jezdit. Vypadá to zajímavě, je to něco jako MT01 od džamahy. Taky něco, co bych nechtěl
petta> a co je to ten kroutak jako prase ? 110NM a navíc ještě horním spektru otáček ? Sorry jako To má kdejakej litr ... to je taková pohádka o HD motorech, jak to otáčí zeměkoulí. Jenže skutek je trochu jinde no.
Myslis, ze S&S motor ma 110 nm? Tam to bude nad 200. Kdyby tvuj sd umel to, co umi, uz dole, tak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.04.2019 07:44:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: A myslíš že je o cca 88% lepší než ten "značkovej" Polskej
E: samo sebou že ma ty spravny specifikace
Hlavne si myslim ze neni horsi nez polosyntetika 10w40 za 300. Mel jsem lety proverenej igol propuls roadster kterej byl pro moji motorku dobrej, ale bohuzel uz se sem nedovazi. Tak jsem hledal neco novyho, nejdriv silkolene, ale tam me nebavila cena a dostupnost, a pak elf. Nesel jsem primarne po cene, kdybych mu neveril, klidne tam dal leju olej za 300. Ale mam tu hranici rozumny ceny nekde do dvou stovek a nabidka je velka dost ... Dulezity pro me je at je dobre dostupnej.
Obecne si myslim ze u oleje je dobry vybrat jeden typ, a ten tam lejt furt a nestridat to, ale nemam to nijak podlozeny, ono to ani nejde ... Leda snad svejma zkusenostma s igolem, kdy motor vevnitr byl po 30 tis (celkove 70) jako novej, krasne cistej bez usazenin a znamek opotrebeni.