1 reakcí na tento příspěvek Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
1 reakcí na tento příspěvek Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
Jestli ses chtěl pochlubit tak ok no akorát to v noci protáhne oko jako prase
1 reakcí na tento příspěvek Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
Raadio22 píše: Dr.fík> No s tou diagnostikou je to celkem problém. Za prvé si myslím, že u takhle staré motorky neukazuje otáčky motoru. Za druhé bych musel sehnat někoho kdo mi s ní dojede k motorce. Ale taky mě to napadlo, zatím jsem tento postup zcela nezavrhnul
Tak v tom pripade poridit digitalni otackomer. Ten se pripoji do moto a ukazuje.
1 reakcí na tento příspěvek Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
peťas007 píše: Proč nejde ji dát na nulu? Od toho je podle mě nejjednodušší se chytit a dát to přesně
Protoze doraz je udelany tak, aby se o nej oprela rucicka. Vetsinou je kolicek o ktery se opre spicka rucicky. Kdyz tam neni rucicka, tak je mozny, ze se osicka otoci "pod nulu". Nejpresnejsi je nastartovat motor, drzet treba 2tis ot a nasadit rucicku.
1 reakcí na tento příspěvek Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
foxdive píše: Pochybuju že má mechanicky doraz, dám na nulu několikrát otočím klíčkem aby se ručička protocila a pak provedu korekci zatlacenim do strany kde to chce pokud to nesedí, dělal jsem to už párkrát a nikdy žádný problém
U véefera se žádný protočení ručičky při otočení klíčkem nekoná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ručička otáčkoměru - jak ji odebrat a dát zpět správně
Dr.fík píše: Protoze doraz je udelany tak, aby se o nej oprela rucicka. Vetsinou je kolicek o ktery se opre spicka rucicky. Kdyz tam neni rucicka, tak je mozny, ze se osicka otoci "pod nulu". Nejpresnejsi je nastartovat motor, drzet treba 2tis ot a nasadit rucicku.
A jak udržíš 2tis otáček, když nemáš otáčkoměr?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |