kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Naposledy editováno 21.04.2019 21:26:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Má v tom ty chytré asistenty a ti ostatní hold bez asistentů nedokážou stíhat
Dej si pěstí za ty kecy! Jeli jsme svižně,ale rozhodně ne nějak extra rychle. Stejným tempem jsme jeli celou cestu z Liběchova, tady to dejf proste jen přeplynoval a to osmikilo na vytocenou dvojku neni žádný vořezávátko
Ale v jednom máš pravdu. Chytrej asistent by ho z takovy situace třeba vytáhl.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dejf. píše: zmulin> gumy fpoho. Paradoxne sem driv jezdil starsi cestaky a nikdy nemel problem (max ve vedru v moste) a ted sem.mel poprvy mlady a trochu lepivejsi gumy (bt016) Ale dyz je čék debil, tak mu ani slicky nepomuzou.
Hele hlavne at to dobre dopadne a bude to jeste vcelku levna zkusenost k nezaplaceni...
Attim píše: Dej si pěstí za ty kecy! Jeli jsme svižně,ale rozhodně ne nějak extra rychle. Stejným tempem jsme jeli celou cestu z Liběchova, tady to dejf proste jen přeplynoval a to osmikilo na vytocenou dvojku neni žádný vořezávátko
Ale v jednom máš pravdu. Chytrej asistent by ho z takovy situace třeba vytáhl.
Myslel jsem to trochu s nadsázkou. A přeci jen sekundovat SD chce už sakra umět.
Není to nic proti tobě.
Naposledy editováno 21.04.2019 21:51:11
Attim píše: Dej si pěstí za ty kecy! Jeli jsme svižně,ale rozhodně ne nějak extra rychle. Stejným tempem jsme jeli celou cestu z Liběchova, tady to dejf proste jen přeplynoval a to osmikilo na vytocenou dvojku neni žádný vořezávátko
Ale v jednom máš pravdu. Chytrej asistent by ho z takovy situace třeba vytáhl.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej
To seš takovej mlaďas jo? Tak od příště vykáš a nosíš píva zobáku
strakon píše: dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej
Tak ale víš o tom na čem jezdíš tak tomu přizpůsobíš tempo, ne ? Ale já bych si jízdu na starších pneu asi neužil, i když jezdím pod jejich možnosti Zas je pravda, že jsme s Bubrákem zprasili v roce 2014 každej jednu sadu Metzeler Racetec K2 v provozu s Dotem 2006 a cajk, ale byly uložený furt v jednom skladu pneu při stálý teplotě 15-20°C bez přístupu slunečního světla (UV záření), přišlo se na ně při inventarizaci DOT... Za sadu 3500,- to byla povinnost řádně zlikvidovatNaposledy editováno 21.04.2019 22:10:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> Zasáhne asistent při sklouznutí v půlce zatáčky při stejnoplynu na studeném asfaltu? Asi těžko,ne?
Proc tezko? Urcite to nevim, ale podle me je presne tohle ta situace,kdy bych zasah cekal. Preplynovano v naklonu, zrejme tim padem prokluz pneu a pad. Kdy jindy by to melo zafungovat?
Samozřejmě je to jen teorie, jak presne to funguje a jaky vsechny vstupy to vyhodnocuje nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dewwil> mně už 45 let je, tak jsem v klidu, ale zasejc ten DOT mám mizernej
a Bt016 jestli se nepletu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: strakon> já viděl kuchyň, obývák, ložnici, pokojíčky, trochu CBR, Raptora a výfuky jen při odjezdu v kufru a někde vzadu v garáži Ducati
Náhodou motor jsem měl hned vepředu .
Příště už bude minimálně v rámu a láknutej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.04.2019 22:56:11
Ke kontrole trakce v naklonu - ono taky hodne zalezi na stroji a jak moderni technologii pouziva. Mel jsem to na VFR 1200 a melo to jen polohy on/off. Chovalo se to tak, ze to uplne sebralo plyn (jakobych zavrel rukojet). A protoze to zapinalo az ve chvili, kdy uz motorka sla bokem, tak tohle sebrani plynu vedlo k tomu, ze kolo se zase chytlo a byl tam zacinajici highsider. Dvakrat jsem si takhle nabil rozkrok. Jednou na okruhu a jednou na mokru asi v 70 kmh kousek za Medonosama
Monster 1200 uz ma neco lepsiho s osmi stupnema. Kdyz jedu na stupen 2, tak motorka sice jde v naklonu pri prokluzu zadniho kola kousek bokem, ale pak kontrola trakce zasahne bez cuknuti a kolo se zase chytne. V podstate az zpetne na videu jsem videl, ze kontrolka trakce blikala a neco to delalo Za jizdy jsem si myslel, ze jsem takovy borec, ze mam spravny odhad na plyn a ze to bylo tak akorat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: tomasd.> to se teda pleteš BT023
Ty mám teď na autobusu a zrovna, že bych z nich byl odvázaný se říct nedá. Čekám, až je dojedu a půjdou pryč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.04.2019 23:18:44
JollyJoker píše: Attim> Jo,to je pravděpodobně situace Dejfa z dneška. Myslel jsem jinou situaci: stejný plyn,jen zvětšující se náklon a sklouznutí.
Představuju si tu situaci. Konstantní rychlostí sklapis motorku vic a vic, az se dostanes pres hranici trakce a guma uklouzne. To nevim, co by ten asistent měl dělat. Vysunout kolečko po straně a zvednout to?
Mnohem pravděpodobnější je to, ze se v náklonu budeš snažit brzdit a to je zase situace, kdy cornering ABS může pomoci.
Vždycky vymyslíš situaci, která teoreticky může nastat a nic ti nepomůže. Asistenti jsou od toho, aby pomohli v těch pravděpodobnějších situacich. Panické brzdění,moc plynu atd. Kdo jezdí s tím, že ho to vytáhne z jakýkoli situace ten se jednou stejně rozmázne.