zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nosič na CRF250L/R - 2.varianta
Na stránkách má i fotky s přibližnými rozměry, ale ptal jsem se, zde jsou ty předvrtané otvory kompatiblilní s plotnami Monolock nebo Monokey. Zatím žádná odpověď. Na tom odkazu od Tebe se mi zdá, že jsou tam v porovnání s nosičem na Tvé motorce dílčí odlišnosti, ale by mne zajímalo, jak tam máš tu plotnu přidělanou, když jsou tam žebra a otvory jen vzadu. Popravdě kdysi jsem na XR125L i malém Varaderu plotnu s kufrem měl, ale když si ty plotny představím, není mi moc jasné, jak to na ten nosič, co doporučuješ přesně uchytit. Mohl bys mi prosím nějak poradit, vysvětlit?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tomáš ti nosič upraví přesně jak budeš chtít.
Naposledy editováno 21.04.2019 11:04:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Z.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak koukal jsem na ty blastry. Jsou fakt hodně měkký. Na CRF250L, kde nebyly žádný, jsem pořizoval kdysi od Acerbisu, ale stály asi 3kKč. Kde jsi je kupoval Ty?
Naposledy editováno 22.04.2019 06:48:35
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na nosič to pak nebyl problém přidělat - zvolíš si optimální polohu, pak do těch čtverců v plotně svrchu použiješ ty malé čtvercové podložky, tak abys ho zespoda chytil přes trubky těmi tvarovanými plíšky, které stáhneš čtyřmi šroubky a na závěr to zakryješ tím deklem (dva pidišroubky) => drží to výborně
Jsou fakt měkké, takže při pádu by páčky s největší pravděpodobností moc neochránily, ale měl jsem tam nějaké bez výztuhy od Polisportu, které by je neochránily taky (pokud nemají výztuhu, jsou spíš na efekt a aby při jízdě netáhlo na ruce) Jenže ty měly řešené uchycení tak, že mi nešla domačknout spojková páka.... Ty origo sedí naproto perfektně (jen škoda, že nejsou bílé nebo červené...)
Naposledy editováno 23.04.2019 12:12:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 23.04.2019 13:21:37
Jinak včera jsem vyrazil zajíždět, hledal jsem místo u Sázavy, kam vyrážet na ryby a zároveň mapoval terén pro cyklotoulky s přítelkou. Jako stroj na průzkumy je to fakt ideální stroj. Stále to držím 4-6, žádný přílišný ceres, musím vydržet
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dřív jsem vozil ten větší:
ale po té, co se na různých zahraničních diskusích začalo psát, že při přetížení nosiče může prasknout na CRF-L rám, tak jsem začal radši vozit ten menší:
Ale vozím ještě za sebou 40 l vak, kde mám stan atd..., což u tebe asi nehrozí...
Jinak myslím, že ta plotna by šla přidělat i na ten nosič z ebaye, jen by bylo potřeba najít optimální polohu a šrouby pro s uchýtkami by si prostrčil skrz ty předvrtané díry...
Naposledy editováno 23.04.2019 13:15:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
S tím vakem a stanem jeden nikdy neví Občas mne chytí toulavá, a byť už mám pubertu hodně dlouho za sebou, mladé myšlení zůstává. Záleží na tom, co by se naskytlo. Jak jsem koukal, jsou tu majitelé, co na této motorce dali v pohodě Rumunsko a zpět. A tomu bych se rozhodně nebránil.
Koukám, že máš u profilovky Transalpa 700. Ještě ho máš? Také jsem ho měl, prima motorka, ale na současnou potřebu je pro mne už pár let lepší to čtvrtkilo kvůli univerzálnosti.
Naposledy editováno 23.04.2019 13:34:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vnitřně pořád tak nějak toužím (minimálně po vyzkoušení) WR250R nebo WR250X - celkem jsem zvědavý jak to jede. Škoda, že tento etalon třídy už není běžně v nabídce. Celkem bychsi koupil třeba verzi X motard na asfalt, ale za třetí mašinu by mi celkem zaručeně bába ve spánku ustřihla koule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
HondaOK píše: Booran>Acerbisy a řidítka Rental Fatbar jsem i s montáží řešil přes Brumlu. Zkus se poptat u člena DejvGSR, ten stejnou kombinaci montoval sám.
Díky, pozeptám se. V čem Ti nevyhovovaly ti originál řidítka? Jsou tyto výš?
MartyR píše: Booran> Jojo, mám ho stále, používám ho při cestách na delší trasy... Jinak mám v garáži ještě třetí stroj - MZ ETZ 251, tak průběžně jezdím na všem, ale nejvíc mne baví to CRF-L ko, je to fakt takový univerzál, je to relativně lehké, projedeš s tím všude a mít o něco víc výkonu, tak bych snad ani toho Transalpa nevyužil...
Dospěl jsem k úplně stejnému závěru. Proto kdysi prodej Transalpa, přechod na CRF250L, které jsem před cca 2 lety prodal, protože jsem stavěl dům a nebyl čas (ani peníze) na koníčky Alp je velmi dobrá motorka, ten motor je držák, na cesty hezký svezení, ale váha, spotřeba, ovladatelnost, univerzálnost hraje jasně pro CRFko, ať už je to eLko, nebo Rally. Věděl jsem, že chci zase něco takového, a protože jsem ulítlý na Hondy, byla volba kvůli větší nádrži (zejména) a výšce (mám 193) poměrně jasná i přes vyšší cenu... A výkon? Nejsem žádný dravec, jezdím v klidu a předpokládám, že na dálnici (dle zkušeností se stejným motorem u eLka) překážet nebudu (míjet auta v levém pruhu také ne)
bandar57 píše: jo dík občas mě to popadne a přemluvím se k nějakému výkonu zanedlouho bude ještě jeden k mání
Určitě najde uplatnění.
Naposledy editováno 24.04.2019 09:07:00
Ale jinak jsem s tou motorkou fakt spokojenej, je to taková "super" zábavná hračka (navíc si ji lehounce disajnově tuním, což mne baví - teď uvažuju o tom krytu motoru od Acerbisu), Alp je proti tomu těžká kráva (kdo se s tím má furt tahat) a svezení na MZ-tě je spíš takové dvoutaktní "smradlavé" retro s litím oleje do benzínu a se vzpomínkami na mládí... A to, že Hondička nejede moc rychle, mě absolutně netrápí, z toho jsem už vyrostl
Naposledy editováno 24.04.2019 15:36:49
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
omlouvám se za off-topic, ale nešlo mi si nevzpomenout
Naposledy editováno 24.04.2019 18:56:16
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |