kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A Aleši Pokecej s Ondrou z AM Trade o Kawasaki Řekne ti proč ne-nebo jo
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já přijedu na 'pětiválci'... Pokud se nic nestane. Už z toho začíná být pomalu standard.
Dewwil >tohle s tím paralítáním je dost laickej pohled. Lítání je proti motorkám fakt bezpečný.
Nikdy se nestane, že bys najednou šel volným pádem. Máš záložák a rizikový momenty jsou většinou start a přistání. Ve vejšce si 'paradoxně' v bezpečí protože máš čas řešit. A je to jako ve všem, pokud plus mínus dodržuješ nějaký zásady co se má a nemá, nemusí se ti nikdy nic stát. Je to jen o míře toho, jaký riziko si vědomě na sebe bereš, když se rozhoduješ do čeho jít a nejsi si tím jistej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě to taky moc baví, jen jak je člověk 'hobbík' tak ztrácí strašně času aby něco neposral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Šuty píše: DUCATI GT 1000 DRY CLUTCH
Někdy si sám sobě říkám, že mě to vymýšlení, šroubování a běhání kolem motorky baví víc, než potom to samotné ježdění.
Někdy si říkám to samý. Předělávání mě už uspokojuje minimálně stejně, jako jěždění na tom...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já už to tak mám...jsem prostě zpáteční. Mě se to všechno líbí tak nějak více "postaru". I parní mašiny
Stev píše: co tenhle? Celkem vyhovuje
jj to plny neni spatny, klidne bych udelal stejny/podobny na cnc, bude videt, ze to je frezovanej dil... nebo jen naznacit zebrovani-odlehceni, nedelat diry skrz..
...s tim ze bych nemenil co funguje je to fakt, ale to uz by znamenalo nechat tam tu mokrou spojku
suty: prototypy budes tisknout? nebo rovnou alu v nekolika varintach?
Naposledy editováno 03.05.2019 09:00:54
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vzorky bych mohl vytisknout.
Jen tak pro info, dříve jsem tu dával model přípravku, co aretuje koš při utahování matice spojkového hřídele. Tiskl jsem jej na 3D tiskárně přímo na míru, a fungoval naprosto parádně a za minimální náklady. Utahovací moment 160 Nm zvládl jako nic.
Naposledy editováno 03.05.2019 09:19:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Na motorce můžou zasáhnout i ostatní účastníci,na křídle si to většinou poseres sam,OK.To je vlastně stejný i v tom potápění.Občas teda jeste nějaká technická závada... Ale když už se něco stane,tak to bejva zase fatální
Hele, v lítání se někdy točí stoupák u startu kde je 30 i 70 lidi. Z nichž je hodně kurzíků a ti prostě často (vyjevení z tý krásy) prostě neuhejbaj.. Ty točíš, máš to ústředěný a on letí přímo na tebe, protože vidí jak to tam stoupá... Prolítne, mine to, otočí a fijů zase rovným letem do tebe. Takže ta možnost kolize tu je.
Mám pár kámošů potápěčů a tam je to zas o tom, že pokud máš dvojče je všechno sice dublovaný, jenže když se cokoli stane, máš tak 40-60s to řešit... A pak je zle. (pokud tedy nejsi 20min v 50m a hodinu od civilizace - to seš vlastně při potížích mrtvej od začátku)
Každý má svý a potápění bych řádil asi jako paragliding, tedy tak o tři ranky do bezpečnější kategorie než motorky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já to dělal s těmito Italy
https://www.bursievolution.com/
Na co jsem více zvědavý je změna převodového poměru primárního soukolí do síly. Maximální rychlost nepotřebuji.Mělo by to být všechno kratší a hutnější.
Naposledy editováno 03.05.2019 09:44:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U Thistlegormu se udělal celkem silnej proud,tak se zahajovalo z lana a 200kg Slovák,co na lodi celou dobu rozdával rozumy malem zabil Terku bo ji skočil flaskama asi 10cm před xicht,roztrhal celou skupinu,my šli dolu k vraku a jeho vzal proud a zachraňovali ho Zodiacama z vedlejší lodi
Pak můžeš mít jeste smůlu,jako kamos.Tam typek z člunu nepochopil,ze se kruhy vyzvedavani rozsirujou a oni na nej kriceli,pískali mavali a koukali jak opisuje furt stejný kruhy až odjel natankovat.Trefili po asi 12h na moři jedinej malej opuštěném ostrov na cestě do Indie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.05.2019 09:51:21