Motocykl jsem koupil a přikoupil ještě několik náhradních dílů, hlavně obě rozety a řetěz aby nebyl později problém se sháněním. Cena celkem ke 30 tisícům. S motocyklem velká spokojenost, hodně robusní konstrukce, v porovnání s později vyráběným licenčním Pionýrem v Číně, tak nepoměr.
První technická prohlídka po šesti létech v pořádku, jen nesouhlasilo číslo motoru což bylo dáno do poznámky. Horší to bylo nyní při druhé prohlídce, kdy vše fotografují. Nemohli najít druhý VIN kód, který údajně mimo na štítku musí nyní být i na kostře. Nakonec se kód našel, ale až po vylomení hliníkového štítku, protože byl pod ním. Bohužel kód se v několika písmenech neshoduje. Technickou jsem dostal jen na měsíc s odkazem, abych se obrátil na vedoucího evidence vozidel, kde jsem motorku přihlašoval. Pán se sice snažil najít kontakt na firmu MOTO-VOSY, která motocykly dovážela, ale to vše jsem si sám již zjistil a firma byla v roce 2016 zlikvidovaná a všechny kontakty na ní jsou již nedostupné. Byl jsem odkázán na prodejce, který si měl vše před prodejem kontrolovat. S prodejcem jsem stále také v kontaktu a ten říká, že v době kdy motocykly prodával se bral jako relevantní jen kód na štítku a ten s TP souhlasí.
Jsem z toho dost špatný, motorka je jako nová, je to můj koníček. Mám ještě Jawettu z roku 1959 a auto Fiat 600D z roku 1964 vše pojízdné.
Pokud by jste měli někdo podobný problém a poradili jak mám postupovat budu moc rád.
Naposledy editováno 27.04.2019 18:07:41
1 reakcí na tento příspěvek Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
Uz slysim podani vysvetleni prodejce na PCR: “panovi jsme tehdy prodali motorku s ramem i motorem, jak je uvedeno v TP. Bohuzel nas mrzi, ze pan se po 12 letech pokusil na “nase” papiry a stitek projit na TK s uplne jinou motorkou, nevyslo mu to a ted se to snazi na nekoho svest.”
1 reakcí na tento příspěvek Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
1 reakcí na tento příspěvek Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
1 reakcí na tento příspěvek Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
Naposledy editováno 14.12.2020 12:41:51
V tomhle případě máš možnost buď složitě, s nervama a nejistým výsledkem legální cestou domáhat se nápravy od prodejce, a nebo na jistotu, jednoduše, staré dobré raznice.
Nevíte někdo, jaxložité je přelegalizovat to na šlapkomoped? Pak by byl vysmátej.
HMS píše: neznamyScooterD>Od zahájení focení vin na stk toto řeším několikrát do měsíce,nedej bože že některého vola na ministerstvu napadne fotit i typ motoru, jak jsem psal k žádosti pro povolení n. ražby musíš doložit někým potvrzený papír že se jedná skutečně o daný podvozek částečně nečitelné potvrdí jen stk, nenalezené/nečitelné dealer/možná někdo akreditovaný(cebia),neodpovídající-jedině dealer, zákony si najdi sám
Chtěl jsem napsat, že to je blbost, protože číslo motoru nemusí být přístupné bez demontování částí motocyklu, ale pak jsem si vzpomněl, že se tu bavíme o MD a dal si rychle facku. Zrovna minule mě potěšili, když se rozhodli, že musím mít retrospektivně štítek na motorce, na které nebyl 20 let vyžadován .
1 reakcí na tento příspěvek Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
Vin ze štítku i z rámu, vše je ofocené a v databázi, která je mimo jiné určitě společná pro všechny STK. Takže nyní již nepřipadá v úvahu možnost, že vin se nenašel nebo je poškozený. Vůbec mě nenapadlo, když při první technické nebyl s vinem žádný problém, že to nyní takto dopadne. Ještě jsem jim pomáhal vin na rámu hledat. Takže jsem koupil motorku od českého oficiálního prodejce s oficiálním TP a za 14 dní mi končí 30 denní technická.
1 reakcí na tento příspěvek Po 12 létech provozu problém s VIN kódem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přední kolo 18 palcu na Hero Puch ... Hero puch Majestic Vogue | KapitanMasakr | 4 | 16.6.2024 v 22:15 KapitanMasakr |
Hero Puch Vogue Hero puch Majestic Vogue | kawajawa | 0 | 24.8.2023 v 12:42 kawajawa |