kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.05.2019 08:56:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
nebo tady jestli někdo nechce za pár šušňů na blbnutí, evidentně to dostalo menší ránu, ale za ty prachy...
https://www.motorkar...permoto-1432408.html
co Strakáči? moc krásy to sice nepobralo, ale prdel by na tom bejt mohla
Naposledy editováno 10.05.2019 08:57:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.05.2019 08:58:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motoinze...85-speed-triple.html
Naposledy editováno 10.05.2019 09:06:33
Naposledy editováno 10.05.2019 09:14:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: To je tohle takovej zabiják, že to nikdo nechce? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-1078-rr/mv-agusta-brutale-1078rr-1422743.html
... je to škaredý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: t_freedom> půjdou dolů hlavy a válce. Asi to překroužkuju a kouknu co dál. Když už mám motor venku, tak ho pořádně zkouknu. Podle tacháče by měl mít najeto 36tis tak uvidím až to otevřu.
Jj 750 je docela dost odlišná od 900.
V tom manuálu je to parádně rozepsaný a rozkreslený.
... proč?
A počítáš s tím, že budeš muset přehonovat válce, když budeš dávat nový kroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> škaredý neškaredý, ale za pazoury už by to potahalo kurevsky
To jo, ale rovně. Je to vysoká, pocitově těžká koza, chybí tomu ta hravá obratnost tříválu a ten pocit sucha a bezpečí v zatáčkách.
Tydle dvě motorky zkřížit, tak už jsem nejspíš mrtvej
Naposledy editováno 10.05.2019 09:28:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Uvidím až stáhnu válce
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: FiZzeR> mrknu na to. Ten nájezd by měl sedět tak to určitě není urgentní.
Uvidím až stáhnu válce
Samotný kruhy jsou vždy trochu ošemetný. Všichni mechanici mě od toho odrazujou. Jak máš trochu ovality, už je to napitchu - dokonce to může začít žrát olej.
Než to otevřeš, zmeř tlaky, pak znovu s trochou oleje nad pist a zjisti jak to těsní. A pak se rozmýšlej. Až otevříeš válce, zmeř ovalitu a podívej se jak vypadá povrch.
Jinak ja teď na 9ku kupoval Dayco řemeny za 350CZK/ks
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Malej servis v Ducati servisu tak kolem 6ky, velkej tak do osmi. Bavíme se o KOMPLET servisu pro ty co maj levý ruce.
e: s tim že olej jsem si měnil sám, takže to byly asi v podstatě jen ventily a řemeny, když nebudu počítat tu spojku
Naposledy editováno 10.05.2019 11:03:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: andy_xx> mám za to že 10tkm...
Malej servis v Ducati servisu tak kolem 6ky, velkej tak do osmi. Bavíme se o KOMPLET servisu pro ty co maj levý ruce.
Ňák málo hele... Co tak pamatuju, tak za dvouventil se platilo kolem desítky už před desíti rokama, když jsem koukal po monstru/hyproušovi
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2x řemeny - 4006 Kč
8x půl kroužky - 784 Kč
4x svíčky - 880 Kč
práce 10 hodin - 5000 Kč
edit: filtr vzduch vlastní - 600 Kč
Velký servis, výměna brzdovka, přední, zadní + spojka, výměna oleje přední tlumiče,
Olej v motoru si dělám sám.
Naposledy editováno 10.05.2019 11:52:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
carlos38 píše: Jo, já zrovna. Co budeš obouvat?
Jsem věrný značce, takže AngelGT II
Ty BT023 mi nějak neseděly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ňák málo hele... Co tak pamatuju, tak za dvouventil se platilo kolem desítky už před desíti rokama, když jsem koukal po monstru/hyproušovi
Ale jo, ten velkej jsem asi trochu podstřelil.
Tak tedy 'pro ty co si něco umějí udělat'... Andy-xx stejně potřebuje cifru pro potenciálního kupce, to je lepší říct míň...
Naposledy editováno 10.05.2019 11:24:45
P_B píše: dakarista> kolik na nich najedeš? kupuješ nějaký index (větší zatížení, vyztužená kostra?)
Tyhle vydržely 12000km, ale předek šel do kytek, jsou tam vlny po vzorku ...
Předtím jsem měl na FJR Metzeler Roadtec 01 a ty byly hodně dobrý. Ale vždy dávám na FJR se zesílenou kostrou. U jiných moto jsem vždy dával standartní na Future jsem jezdil angelGT a spokojenost. Ale po letech jsem se přeorientival jen na Pirelli / Metzeler
Edit: na předchozím FJR jsem sjel dvě sady Roadtec 01. První sada byla předek normální a zadek zesílená kostra. Byla to novinka a předky ještě neměly všechny verze. Tam rychle odešla přední guma, cca to vydrželo 14 tkm, ale už byla z boků hladká. Druhá sada už byla se zesílenou kostrou obě a tam těm předek vydržel déle, také jsem najel cca 14tkm, ale předek ještě nějaký vzorek měl..
A tyhle dopadly takhle na předku
Naposledy editováno 10.05.2019 11:29:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... je to škaredý?
a nebo někdo čte tvoje "zážitky" s údržbou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Honzatuu> nedělej Zagorku a kápni, co chceš kupovat místo Raptora?
Když jsem u něj byl, ukazoval ženě to křeslo na FJR a říkal, jak by se na tom jezdilo ve dvou. Třeba se nakazil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Jsem věrný značce, takže AngelGT II
Ty BT023 mi nějak neseděly
tak to jsem zvědavej co na ně řekneš, až je pořádně vyzkoušíš