kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: Frennky> A kam dá nohy případný spolupasažér je asi blbý dotaz co?
Trošku blbej je . Případný spolupasažér ať si je dá třeba za krk. NIKOHO nevozim , naposledy instruktora v autoškole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Frennky> Můj názor tě asi nepřekvapí Fany viď ?Je to cerny a celkem hezky udělaný,to jo.Je to ale i buď vysoko,nebo ještě vejs,má to prehistorický serizovani a jaktoze to teda má páku řazení a brzdu ne?
Co znamena prehistoricky serizovani? Je neco lepsiho pro stelovani ve dvou osach? Je ro vyrobek Valtera, jen s logem Agusta, ktery tu brzdu na b3 nenabizi. Na F3 jde..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.05.2019 07:31:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Co znamena prehistoricky serizovani? Je neco lepsiho pro stelovani ve dvou osach? Je ro vyrobek Valtera, jen s logem Agusta, ktery tu brzdu na b3 nenabizi. Na F3 jde..
Debilni je to honení sroubku při jakýkoli změně nastaveni. Pak to taky Valterovi nevyšlo s tou vejskou vid..Proč to nemá aspon startovní výšku zhruba kolem originálu a nedá se to jen zvednout?Takhle kdyby to dal max nahoru,tak je to za prvý vzhledem k podvozku zbytečný a za druhy už vypadá jak spolujezdkyne na supersportu.Ze jede MV na design a pak tam svíti ta páka brzdy jak z vystrizenyho plochace je taky divný.
Ad. to nastavování...porovnej si třeba Gilles tooling ,nebo robbymoto s tímhle...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A Žmuldo, šroubky pohoníš a pak je to cajk ne? Já jsem taky honil až jsem to dohonil.
První jízda byla na GPP a tam jsem řadil nahoru že jsem si dával kolenem dodržky, jak jsem to nastavil vod voka vysoko
A pokud bude chtít Franta brzdit, tak si bude muset pořídit toto:
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Né a už dost, jak jsi psal ty mně, užij si to a nenech si to zkazit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Umíte vůbec číst vy volové ? Ještě to není doladěný...a až bude, tak nevím proč bych to Žmuldo zase přenastavoval . Takže je mi šumák jakej systém to má
zmulin píše: Debilni je to honení sroubku při jakýkoli změně nastaveni. Pak to taky Valterovi nevyšlo s tou vejskou vid..Proč to nemá aspon startovní výšku zhruba kolem originálu a nedá se to jen zvednout?Takhle kdyby to dal max nahoru,tak je to za prvý vzhledem k podvozku zbytečný a za druhy už vypadá jak spolujezdkyne na supersportu.Ze jede MV na design a pak tam svíti ta páka brzdy jak z vystrizenyho plochace je taky divný.
Ad. to nastavování...porovnej si třeba Gilles tooling ,nebo robbymoto s tímhle...
Nojo, ale tohle je na F3 puvodne, proto je to vyssi. Ja to mel na Brutale a mel jsem dobrej pocit. Na tyhle to bude asi jeste lepsi, protoze riditka jsou vic dopredu. Gilles to ma sice pekne udelany, ale jak jsem si myslel, neni to ve dvou osach. Jen jakoby excentr. Takze to treba neposunes nahoru a dopredu. Tohle je racing prepacko a Fandovi jsem to poslal na vyzkouseni. Navic cena je pod pulkou puvodni, tak je treba zohlednit i to, co se tyce ty brzdy. Ale od ceho mame Assassina? pres zimu by mohl neco vyjet na masine, cerny elox a bude..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Tak jakože asiže je to pěkný, já jsem taky sháněl a nakonec posháněl. Hledal jsem právě komplet co měl vyřešenou i tu brzdu. Ně že bych ji nějak používal, ale jako asi by mě toto sralo.
A Žmuldo, šroubky pohoníš a pak je to cajk ne? Já jsem taky honil až jsem to dohonil.
První jízda byla na GPP a tam jsem řadil nahoru že jsem si dával kolenem dodržky, jak jsem to nastavil vod voka vysoko
A pokud bude chtít Franta brzdit, tak si bude muset pořídit toto:
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Frennky> prepacko hezky, ale ja bych si dobrovolne nohy nezalamoval, spich bych dal stupacky co nejniz svetlost dovoli. Relaxovana jizdni pozice dela hodne na kvalite rizeni.
Nevím jak e4 verze, ale ta moje je tak na dvoumetrovýho chlapa, protože abych se se sériovejma stupačkama mohl dobře zapřít o to křídlo na nádrži, potřeboval bych toto
Btw kvalitě řízení prospěje i to, když se nemusíš bát že si štrejchneš botou; s baťohem se mi to stává celkem běžně a ňyc moc pocit.
Takže za mě dobrý, to přepáčko má jediný negativum - je na nesprávný motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.05.2019 13:12:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Tak páčky namontovány, stejně tak vejfuk a držák SPZ. Teď už jen zrcátka a snad bude chvíli klid. Přepáčko by se mi taky líbilo, ale to bych musel povolovat osu kyvky a do toho se zatim pouštět nechci. I když na okruh by se šiklo. Co se týče páček, vše pasovalo v pohodě, nic jsem upravovat nemusel. Do ruky mi seděj taky dobře, tak pak uvidim co při jízdě... Křivě nalepený samolepky na vejfuku jsem si vědom, debil jsem to dělal potmě v garáži, na funkci by to ale snad nemělo mít vliv A až mě to začne srát tak tam dám případně jinou... Vejfuk tam mimochodem šel taky vcelku dobře, nakonec jsem i rád že jsem je v garáži měl, na Monstera by to byla prasárna a navíc se ten styl k tomu vůbec nehodí, sem mi to pasuje, a nebude mě to tak mrzet když to někde sem tam vyválim, což ale samozřejmě nechci nijak přivolávat. Zvuk je i s vložkou super, bez to zatim zkoušet nepotřebuju, hlavně aby se to nepropalovalo, uvidíme no...
A co na to záruka?