zajímalo by mne jestli je tento stroj opravdu kvalitní cena je až moc dobrá 136 tisíc.
journeyman.cz/motocykly/motorky/cf-moto-650-mt
Pro jednoho za ty prachy super...
2 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Sogeth - opravdu to má v TP nosnost 150kg?
MartasUS - měl jsi někdy funglovku?
Více by mě trápila země původu, Čína je rok od roku šílenější, když vynechám ty represe ve velkých východních městech, ty jsou známé a tam se tyto stroje stejně nevyrábí, i ve vnitrozemí už se to zvrhává. Asi ve snaze o zisk Darwinovi ceny se rozhodli pro další produkci CFC a oblíbeným stylem "já to neukradl a ta částka také nesedí" se přiznali ke koncentračním táborům.
I pokud by ti to nevadilo na "morální" úrovni, je to velká nevýhoda i z praktického hlediska. V takto nestabilní zemi už ta značka za 5 let nemusí existovat, kdo ti pak prodá náhradní díly, komu ten stroj prodá, co až zjistí, že podváděli při akreditaci a nedostaneš technickou, etc. Když už levnější stroj, tak raději kusy z Indie, Malajsie, Thajska, Brazílie nebo třeba Tchaj-Wanu. Jinde ve světě už se za příznivé cesty prodávají, u nás to kvůli homo nesmyslům zatím stojí ranec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Mám např kolo které nové stálo 120tis a já ho koupil za 35tis rok jeté. Každý máme jiné parametry na nákup věcí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
edit: a je ještě o 12 tis levnější takže ušetříš
Naposledy editováno 06.06.2019 20:24:11
Tacho na mňa nejako britsky nepôsobí , smerovky vekom asi dozreli (do oranžova) a ABS tiež ani zaboha neviem nájsť .
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
2 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
...je to naprostá kopie Versyse 650, Kiska jim dělal desing. Proto to různě drnčí už od nova. Do homologace vrazili docela dost, taky jim to chvíli trvalo. Já bych se podíval na nějaký test, už je to druhá generace, takže něco málo to najelo.
MartasUS - ten pocit nejde přenést, kupovat funglovku se musí zažít! Ojetina je prostě ojetina, a je jedno esli brambora nebo ferrari.
MartasUS píše: Anti> v pohodě. Každého věc. Já bych raději vzal tuhle fešandu než tu novou jebku nahoře
edit: a je ještě o 12 tis levnější takže ušetříš
Kolikrát už to těch 40 má?
Massakra píše: Díky všem za reakce , asi bych si připlatil a šel do Japonca. I když to může bít dobrý stroj otázka je jestli ho prodám třeba za 4 roky za rozumnou cenu jestli vůbec někomu. Uvidíme tuto sezonu ještě dojezdím a v zimně se budu rozhodovat.
No tak z tohoto hlediska je to jasné. Předsudky vůči Číně tu byly jsou a budou, takže pokud řešíš případnou prodejnost,je to riziková investice. Všiml jsem si toho už u modelu Hyosung.
4 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
lidská závist je děsná věc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
Ale vážně, jak se to chová mimo asfalt? To malý přední kolo, nízký zdvihy moc enduro nevypadaj a hromada plastů taky nevypadá moc bitelně (i když padací rám vypadá poctivě).
stráťa píše: YST> "su redy tů rejs wole"
Ale vážně, jak se to chová mimo asfalt? To malý přední kolo, nízký zdvihy moc enduro nevypadaj a hromada plastů taky nevypadá moc bitelně (i když padací rám vypadá poctivě).
* Mimo asfalt se holt musi opatrneji no, neni to uplne mini-cenduro, zatim na balkanske sotoline nic neupadlo...
* maly predni kolo je na pikaču, spiše me ale stve silnicni rozmer pneu P i Z, takze pokud dodrzim tech.spec.
tak krome Conti TKC70 na to nic "normalniho" nejde koupit, Mitasky E07 / E07+ maji smulu pokud chci bejt pintlich urednik dle TP
* Zdvih to ma cca stejny jako treba malej V-Strom akorat jsou kratke vidle, tvari se to spis na silnicni cenduro
* plasty moc neresim, upadnou tak upadnou, mohlo jich tam byt mene ale pak by to nebyl lazensky fesak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
YST píše: Ja bych si radsi koupil nove BMW GS800ADV v plne palbe se vsemi opcemi za 480tis... a pak to hezky lestil at to nestraci hodnotu, at to v Alpach dobre vypada, at me chvali kluci v hospode ze jsem udelal dobre, šlechtil si ego, Ja vubec nechapu jak si muže nekdo koupit čínskou motorku za 136tis a pak usetrenejch 340tis proste projezdit... dit to je uplna kravina preci
Dedukuji, že je to narážka na mě. Pokud ne tak to ignoruj. Loni sem skočil do 2014 800GS ADV za 275 tis. Pořád lepší než tahle čína funglovka. Prostě to tak je.
!!! POZOR !!! Nové neznamená lepší . Že ty máš Dacii DUSTERA
MartasUS píše: Dedukuji, že je to narážka na mě. Pokud ne tak to ignoruj. Loni sem skočil do 2014 800GS ADV za 275 tis. Pořád lepší než tahle čína funglovka. Prostě to tak je. !!! POZOR !!! Nové neznamená lepší . Že ty máš Dacii DUSTERA
Neni to narazka na nikoho ani na Tebe, hodnoti lidi podle toho Kam? a Jak ? jezdi ne to co maji za pristroj. BMW je bezesporu jeden z nej adventure bajku, pokud to nekoho potesi tak at si tam dosadi KTM 1290Super Adv R nebo Ducati Multistradu... take bezesporu vse top v oboru ale malokdo si je koupi aby pak sli Kazach, a ta mensina te nadsazce snad rozumi... Nove neznamena lepsi, plati stejne jako logo nedela vyrobek...
ted budu menit na nove Volvo V90, vse kupuju nove akorat jsem holt ted na ty cinany jen me obcas stve zemedělská prostoduchost posluchačů agrikulturárního rocku
1 reakcí na tento příspěvek Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
mozno by mi nestacil ten 5000km servisny interval, aj na moje jazdenie je to dost malo. ale da sa tomu prisposobit.. dva roky zaruka je slusny argument
PS: dacia duster (posledna generacia) je velmi slusne auto.. celkom ma mrzia posmievaci, ktori zhaduju nieco lacnejsie. Kazda vec si najde kupca. Ono aj taky range Rover Evouge je v porovnani s lamborgini Urus obycajna popelnica na jazdenie do Penny
Naposledy editováno 07.06.2019 12:31:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní cestovní enduro ( cfmoto 650MT )
* cinan (MY2019) stoji asi 145tis se vsim tj. s padacim ramem, zadnim ramem a bocnima kuframa SHAD, komplet plexi.
* CB500X s temito opcemi stoji 209.155kc je osazen kufrem jen zadnim, ma jen jednu predni kotouc.brzdu (coz muze byt i servisni vyhoda), mensi vykon,
Vyhodou urcite je ze to je HONDA to jako bez debat, je take asi o 10kg lehci, predni vetsi kolo je taky plus, nadrz plus minus stejna, ale holt šedesat papirku je šedesat, taky jsem o CB500X uvazoval, ale nema takove charizma, pravděpodobně se nebuda sr**-kazit a neužil bych si tolik pomlouvání a pozornosti, takto to je asi mnohem lepší
s tim Dusterem naprosta pravda, je to auto za malo penez hodne muziky, ke svemu ucelu idealni a nejake Land Rover Evok muže jeho prodeje jen zavidet
Naposledy editováno 08.06.2019 08:26:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava mechaniky CFMOTO 650MT | Pája_1 | 2 | 14.8.2024 v 07:04 Pája_1 |
Náhradní díly fcmoto [1, 2] CFMOTO 650MT | MichaelP | 41 | 24.3.2024 v 17:19 Forss |
cfmoto 650MT - ojetá - je stím něja... CFMOTO 650MT | ok4rm | 12 | 20.12.2023 v 20:47 ok4rm |
Co vybrat na denní ježdění [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki Versys 650, Yamaha T... | František_ly | 32 | 4.12.2023 v 19:28 titus |
Motorka pro začátečníka (další v řa... CFMOTO 650MT | Duschan14 | 17 | 29.9.2023 v 07:30 Duschan14 |