kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Ten vývoj asistentů u aut podle mě spíš nahrazuje vývoj podvozku jako takovejch.Je to levnější,rychlejší a účel to splní taky..
To je myslím poměrně reálnej odhad...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: To je myslím poměrně reálnej odhad...
Nejakej příklad?
Tim nerozporuju, ze pri vývoji je cena dulezitej parametr - v každým oboru, nevim o oboru kde se rekne “je fuk kolik to bude stat”
assassin píše: Nejakej příklad?
Tim nerozporuju, ze pri vývoji je cena dulezitej parametr - v každým oboru, nevim o oboru kde se rekne “je fuk kolik to bude stat”
Vrcholny motorsport, luxusni supersporty, vesmirna technologie?
Naposledy editováno 08.06.2019 19:57:06
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> Jak moc citelný je rozdíl mezi Rosso2 a Rosso 3? Je to něco,co na motorce za chvíli poznám? Já se jen ptám,nerejpu...
Ja rozdil nepoznam..
Fizzere, ted jsem videl Brutale 800, co ma za 5 let 99999 km..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ja rozdil nepoznam..
Fizzere, ted jsem videl Brutale 800, co ma za 5 let 99999 km..
To ma nekdo jako sluzebak ne?
JollyJoker píše: Attim> Jak moc citelný je rozdíl mezi Rosso2 a Rosso 3? Je to něco,co na motorce za chvíli poznám? Já se jen ptám,nerejpu...
Tezko rict, obecne ve vetsine situaci asi ne. Ale co to znamena ? Jakoze je to jedno ?
Ja to vnimam tak, ze ty novy sportovní gumy jsou krom jineho vyvijeny s ohledem na grip a to zejmena v naklonech. Cili v situacich, kdy starsi guma muze byt na limitu nebo uz za nim, nova guma s lepší smesi má ještě rezervu. Takze kdyz jde do tuhyho, muze te jeste podrzet a to diky tomu vyvoji technologii.
Jasne, je to jen dil do skladacky, podle me to ale smysl dava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja mel dnes cely den pocit ze mi klouzou m7rr a to jsem jel tuzku - jo a taky ze mi v TL umřelo tak 30koni :( budu muset oživit ten původni motor
A jakej jsi jel tlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: A jakej jsi jel tlak?
To cos mi tam posledne nafoukal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To cos mi tam posledne nafoukal
To by mohlo bejt predek 2.6-2.7 a zadek 3.2, bylo asi o 15 stupnu min
E: Jinak receno jsem je foukal na 2.4 a 2.6-2.7 pred jizdou, tenhle tlak mi celkem sedel ...
Naposledy editováno 08.06.2019 22:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Honzatuu> ale kuš, já jí na chuť právě přicházím a ten chlápek, když se s ním po 15i letech loučil, tak fňukal jak malý děcko, možná štěstím, že se toho verku zbavil radši ukaž, jak pokračuje stavba
Zatím pořád stejný. Zítra beru děcka na výlet a ještě k tomu dělám švárovi schody, tak teď nebude čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NP píše: Jakoze suv a crossovery nemaji kvalitni podvozky? Neni to trochu scestne zovseobecneni?
Takhle napsane je to zcestne, taky sem nic takovyho nepsal.
Myslim ze suv a crossovery maj podvozky naprosto vyhovujici pro lidi co je chtej. Ale ze pri stejny urovni techniky bude sedan v zatackach lepsi nez suv, pripadne lip zvladne krizovku, se asi hadat nemusime. Jenom je takhle dobry skoro nikdo nepotrebuje.
E: mimochodem mne by suv taky nevadil
Naposledy editováno 08.06.2019 23:23:56
assassin píše: Stev: jo a pocit klouzani jsem mel jen vzadu, ve chvili kdy zacinam pridavat plyn. Vidlice makaji super, ted mam zas divnej pocit z toho tlumice. Ale asi to jeste hodne zataci, takze to jeste snizim vzadu. No je tam jeste par detailu na doladeni
Si nemyslim ze by to bylo geometrii. Jestli je to spojeny s tlumicem, tak to bude problem spis v tom jaka je hodnota utlumu a odskoku. Nebo ne, ale za kontrolu to stoji. Pises divnej pocit a ze to klouze, tak mi prijde ze guma odvadi vic prace nez by mela.
E: pokud teda nebyl problem ten tlak, mohl bejt klidne i moc nizkej, ta moje jedina vyjizdka byla na konci brezna?
Naposledy editováno 08.06.2019 23:31:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já mám pocit že to PR ať v olejích nebo gumách začíná z lidí dělat trošku blázny. Mě chvíli trvalo, než jsem skočil ze super lepivek na sport touring a minimálně u Monstera mě to absolutně vyhovuje. Vepředu něco sport vzadu sport touring, pokud možno jeden výrobce (ale ani mixování jsem se někdy nebránil) Monster je extra agilní a tupější guma není někdy ani náškodu.
A vlastně jo, známý fakt na Rosso II, že Pirellky nemusí zimu...
Ja jen, ze treba kdyz se resi servis ducati a dojde se k tomu ze duc vyjde o x-tis draz tak to odmavnes, ze to neni skoro rozdíl
Btw kdyby sis misto s4rs koupil horneta tak taky dost ušetřis - na to co jezdíme bude stacit, jen z nej nebudes mit tak dobrej pocit.
Naposledy editováno 09.06.2019 10:37:07