kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> Jo, to je divný, lámoš si koupil ty devítky v eRku a hrozně si pochvaluje, jak se mu na tom jezdí
Za ty prachy si pochvalovat musí, i kdyby na tom umíral
Naposledy editováno 13.06.2019 08:46:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: nemyslim si, ze bych ten servis nejak zasadne zanedbal, jde jen o výměnu remenu, podle mého nazoru jim nic neni, motorka stala celou dobu ve vytapene místnosti. A jestli ten řemen praskne a napada to do motoru, je to muj provar ... Kazdopadne zadnej z nedostatku co mi na devitkach vadi nemuze byt vyřešen servisem (olej jsem vymenil - ten “nejlepsi” motul). Jelikož jste na to precitliveli tak to uz nebudu pitvat, proste bych to ukončil tim, ze mi ta motorka nesedi.
Ad rc8r - design se mi libi, je z mého pohledu revoluční, minimalne stejne jako ten na devitkach. Kamarad ma SER a myslim, ze ten motor prevrtanej na 1200 lip nez duc jet musi ... no kazdopadne se budu snazit ji vymenit za penize, jen kdyby nekdo na výměnu přistoupil tak bych o tom uvažoval, ale myslim, ze nikdo takovej neexistuje
A u te kyvky nejde o to, jestli diky ni motorka funguje hur nebo jestli to poznám - jen se mi to technicke řešení nelibi. U ktm jsou to tlumice naprimo treba... nebo vidlice co maji v jedne noze jen tlumic pro kompresi a v druhe tlumic na rebound ... je toho vic ty motorky funguji, ale to ja moc neocenim, protoze neumim jezdit - takze mi zbývá jen ten technickej fetiš...
Je to neco jako lefty u cannondale - zkousel jsem několik jejich modelu a ano ta vidlice funguje super, je i lehká - Kazdopadne nemuzu rict, ze je to podle me super technicke reseni.
Vidis a to ja si zase myslim, ze vidle na valeckovejch loziskach je lepsi reseni, nez na kluznejch pouzdrech. Zene jsem koupil kvuli tomu headshock Canona a jeste jsem nejel na jinym kole s tak citlivou vidli. Kam se hrabe Milan s jeho upravenejma citlivejma vidlema..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja uz v provozu na moto jezdim prevazne kdyz potrebuju zajet nekam kam se jede blbe autem a stridam devitky a tele ... a treba uz jen to, ze v zrcatkach neni vubec nic videt, je docela otravny. jako chapu, ze resit u sbk zrcatka, nebo to ze na tom fouka prijde spouste lidi smesny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Vidis a to ja si zase myslim, ze vidle na valeckovejch loziskach je lepsi reseni, nez na kluznejch pouzdrech. Zene jsem koupil kvuli tomu headshock Canona a jeste jsem nejel na jinym kole s tak citlivou vidli. Kam se hrabe Milan s jeho upravenejma citlivejma vidlema..
headshock jsem nejezdil, ale mel jsem doma na test jekylla s tou karbonovou lefty (ten nejvetsi zdvih,tusim 150?) a stridal jsem ho se svym kolem kde je RS pike a citlivejsi ta lefty pocitove nebyla - slavne Milanovo "odtrhove" mereni jsem s tim nedelal...
valivy loziska vs pouzdra ok... ale tady je to pouzito aby to vubec fungovalo, protoze je tady to "pouzdro" namahane tak jak u konvencni vidlice nikdy neni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Já na Raptoru v zrcátkách taky nic nevidím, taky na mě fouká, jsem z toho zbitej a je mi to fuck, stejně na tom hovno najedu
no taky je to stejnej italskej srac
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ne že bych to chtěl pitvat
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> tys měl otevřený dekly a měřil vent. vůle? Vyndal třeba jeden půlkruh a podíval se v jakým je stavu?
Ne že bych to chtěl pitvat
Hele a delas to kazdou vyjizdku nebo jen kazdejch 5tis km ? Jo muze ta motorka bejt o 50 stočená a za tu dobu do toho motoru nikdo nelezl, taky muze mit misto 7tis najeto 12 a stocil to na 7 aby se mu to lip prodavalo...
Je mozny, ze po tom co se tam udelaj ty vule tak to najednou ožije a pojede to o kus vic, ale to uz asi nezjistim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: vono je to těžký, já se "učím" jezdit aj na tom mojem esku, keré je proti devítkám mazel, ale prostě nesedl odo ruky hned tak easily jak erko nebo gs. ale je krásné, tak mu to odpustím
A vo tom to je.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ďuričko píše: assassin> Čauky,a co tě konkrétně na těch 999 sere? Že to bude tvrdy a topit pod zadkem jsi urcitě věděl,ne?
Svezeni nema proti jinejm motorkam zásadní přidanou hodnotu - je super jak je to úzký, hezky to brzdi. Motor jde krasne plynule a docela slusne tahne v pásmu 5-7tis. Ta stabilita je na jednu stranu docela fajn - jede to jak po kolejích.
No a negativa uz jsem tu vypsal - nad 7tis uz to nejede jak jsem cekal, motor je tam hrubejsi a vibruje. Sucha spojka ma hodne on/off charakter, v praxi nepozoruju zadnou jeji výhodu (ale na me moto je evidentne KO, takze mozna, ze ostatním funguje lip)
Tvrdej podvozek mi nevadi, tele mi ted chodi dost podobne. Strasne to topí na koule a nejen na miste. Nulová ochrana pred větrem, v zrcatkach neni videt nic, musis dat ruce od tela koukat mezi trupem a rukou. No a neustale se mi neco sere na elektrice, coz teda muze byt vlastnost mého kusu - ale se stejnyma symptomama uz tu par lidi bylo - protékající kabel od regleru a v dusledku toho olej v tom elektrickém zamotku pod motorem.
Momentalne na motorce vse funguje, akorat jednotka hlásí chybu pravého větráku (zkrat na kostru) a nedokazu prijit na to co s tim.
Jo a pak teda jeste mi klouzla spojka, kdyz jsem ji trápil do bezvědomí na dalnici (250+)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.06.2019 10:11:06
Lazyfucker píše: vono je to těžký, já se "učím" jezdit aj na tom mojem esku, keré je proti devítkám mazel, ale prostě nesedl odo ruky hned tak easily jak erko nebo gs. ale je krásné, tak mu to odpustím
mno "krásné" jak pro koho , ale svého kupce si to našlo taže OK
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
strakon píše: Attim> jj, mělo by se to naklánět, ale vzhledekm k váze a v nějaké ostré levé, bude pes asi spíš pilot, co letí metr nad zemí
to vypada ze jsou tam klouby, to se asi nezvedne - ale nevidim tam nic co by tlumilo pohyb toho "ramene" takze spis prejeti nerovnosti bude pro psa docela funny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jakého výrobce řetězu a koleček doporučujete? DID?