kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Tifone píše: z jiného soudku.
Jakého výrobce řetězu a koleček doporučujete? DID?
kolecka kupuju renthal. Ale afam je taky fajn, mam tu i frezovane JT a taky vypadaj ok - ale chce to vzit nejakou tu "top" radu, tzn renthal pastorky beru ty "ultralight" aby byl frezovanej a ne jen "vystrizek" z plechu... ale funguje i ten vystrizek, jen z toho nemas jako strojar uplne dobrej pocit
retezy beru ted DID ERV3 ale kvuli tomu, ze jsem presel na 520 ... (skoro 2kila proti puvodnimu setupu s 530kou)
ale nikdy jsem moc neresil kolik to najede, kdyz jezdim tak 2tis rocne. takze mozna lepsi kdyz se budes ridit radou nejakeho cestovatele
Naposledy editováno 13.06.2019 10:52:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.06.2019 10:53:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tifone> Na dílně montujem (kola) AFAM a (řetěz) DC, asi nejlepší poměr cena výkon. Ve výsledku je to ale asi jedno, s tím co se tu běžně prodává chybu neuděláš asi nikde. S výjimkou kol Beran tuning z motořetězů, to je sračka že bych brečel
cena odpovida kvalite... vydelat chce i ten co dela levny shity, takze proste pastorek za dve kila vs pastorek za litr - tam nejakej rozdil proste je...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: cena odpovida kvalite... vydelat chce i ten co dela levny shity, takze proste pastorek za dve kila vs pastorek za litr - tam nejakej rozdil proste je...
O tom žádná, ale teky záleží na zbytku řetězce, způsobu použití a údržby a tak. A ve výsledku je to zase šumák, protože buď to dřív vyměníš nebo si připlatíš, ale ve výsledku to bude v Kč/km stejnak šul-nul.
Btw bubrák to tu kdysi i počítal stran údržby, že to co utratí za životnost řetězu za mazání a čistič, tak je výhodnější na to srát a koupit si dřív novou řetězovku
e.: a co jsem tak naposled viděl jeho motorku, tak se toho svědomitě drží
... a platí to co jinde - vysoká cena není zárukou kvality
Naposledy editováno 13.06.2019 10:59:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.afam.com...nsmission/dc-chains/
Naposledy editováno 13.06.2019 11:09:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: assassin> Podle mě bys na to měl nazout nějaký špičatější gumy. To, co tam máš, je na profilu placatý a to agilnosti to nepřidá...
jasne, moderni gumy by pomohly (asi by to pak chtelo zmenit prevod - kvuli 190/50 -> 190/55, uz takhle je zbytecne dlouhej) ale me se nechce tu motorku upravovat... to ze to mene ochotne zataci je to nejmensi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: O tom žádná, ale teky záleží na zbytku řetězce, způsobu použití a údržby a tak. A ve výsledku je to zase šumák, protože buď to dřív vyměníš nebo si připlatíš, ale ve výsledku to bude v Kč/km stejnak šul-nul.
Btw bubrák to tu kdysi i počítal stran údržby, že to co utratí za životnost řetězu za mazání a čistič, tak je výhodnější na to srát a koupit si dřív novou řetězovku
e.: a co jsem tak naposled viděl jeho motorku, tak se toho svědomitě drží
... a platí to co jinde - vysoká cena není zárukou kvality
A proto to chce kardan a je klid na do smrti ... Údržba nula nula nic, jen občas olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: dakarista> pokud se nevysere
To můžeš psát jen o majitelích s letmo uloženým kardanem ... My co máme klasickou kyvku to drží do smrti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: fsmoula> na co?
.Jenom tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: To můžeš psát jen o majitelích s letmo uloženým kardanem ... My co máme klasickou kyvku to drží do smrti
Mozna ani u letmacich to neplati obecne, pouze dve vymeny oleje za temer 120000 km je ok, ne? Kolik je to retezovych sad za ty kilometry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Mozna ani u letmacich to neplati obecne, pouze dve vymeny oleje za temer 120000 km je ok, ne? Kolik je to retezovych sad za ty kilometry?
Ty aby jsi se neozval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tifone> Na dílně montujem (kola) AFAM a (řetěz) DC, asi nejlepší poměr cena výkon. Ve výsledku je to ale asi jedno, s tím co se tu běžně prodává chybu neuděláš asi nikde. S výjimkou kol Beran tuning z motořetězů, to je sračka že bych brečel
Tak třeba vzít i "origo" co se tam dávalo z výroby. Já tam mám Regina... když budu špekulovat co tam vrazit, dopadnu jak ty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Tak třeba vzít i "origo" co se tam dávalo z výroby. Já tam mám Regina... když budu špekulovat co tam vrazit, dopadnu jak ty
Však jo, kup si za trojnásobek u dealera v hezké krabičce to samý co seženeš běžně v maloobchodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ty aby jsi se neozval
Nekdo musi branit cest tech bavorskych verglu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.06.2019 13:00:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> tomu to kupuje manželka, motorku mu taky koupila ona
Z peněz které jí doma vždycky na svatého berouse odevzdá, ne?
(Jestli ne, tak takovou chci taky )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Mozna ani u letmacich to neplati obecne, pouze dve vymeny oleje za temer 120000 km je ok, ne? Kolik je to retezovych sad za ty kilometry?
Občas ložiska, občas gufera, někdy soukolí, holt je to více namáhané
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> mně by novýho SF nekoupila ani ze společnejch
Asi tak, to snad ale ani nikdo normální nečeká, mně stačí, že si to můžu koupit aspoň za svoje. Byť až asi jako 156. věc po "společných" prioritách, teď to byla výjimka že jsem to stihnul dřív, než jsme začali řešit bydlení a auto, to bych si asi ještě nějakej pátek počkal... Ale určitě jsou i "chlapi", co si doma tu motorku neprosaděj vůbec