Chtěl bych se zeptat: moje první motorka byla (a stále je) Hornet 600, r.v. 2002, kupoval jsem jako 4. majitel. Chtěl bych si teď dopřát něco zbrusu nového a hodně se mi líbí styl cruiserů. Konkrétně jsem koukal po Kawa Vulcan S, Yamaha XV950R, HD 883 a takové. Ale co jsem koukal, vsechny tyto typy medium level cruiserů mají výkon kolem 40kW, zatímco můj Hornet má 70. A když jsem si jel projet na demojizdu Vulcan, tak je to fakt znát při zrychlování mezi 50 a 120kmph... Vzhledem k tomu že jezdím s přítelkyní a občas i s nějakými zavazadly, je to pro mne dost důležité, aby motorka byla živá i s trochou zátěže.
Tak jsem se chtěl zeptat, co byste mi doporucili? Chtěl bych se držet pod 300 tisíc ceny a hlavně budu jezdit po ČR, trocha dálnice a trocha města/vedlejšek. Výhledově bych chtěl mít možnost i vyjet na delší trasu do zahraničí... Vím, že to říkám víceméně všechno :D Tu Yamahu si bohužel nemůžu otestovat, žádný dealer v ČR ji nemá k testovacím jízdám dostupnou.
Díky moc za radu!
něco přes 2 roky mám HD 883 a naprostá spokojenost. Je pravda, že jezdím sám (cca 100kg), maximálně něco naloženo, ale výkonově dostačuje.(jasně, není to žádná raketa). Jel jsem NL - CRO - 1600 km naloženej bagl na 3 týdny, stan, spacák a nestěžoval jsem si. V Německu, krátce po dálnici a držel bez problémů 160 km/h - což stejně ty bez žádného štítku nevydržíš. Janě, že v těchto ry chlostech je zrychlení bídné, ale to od téhle motorky ani neočekávám, dálnicím se vyhýbám a na zbytku silnic je to v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naháče na cruiser - rada
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naháče na cruiser - rada
Letos nám do garáže přibyla Yamaha XV950R jako motivační prvek k získání ŘP pro skupinu A. Povedlo se, takže už jsem jako řidič prubla oba stroje. Jako spolujezdec nikoliv - ve chvíli koupě nebylo namontováno sedlo spolujezdce a dodnes to tak zůstalo. Nemohu se pouštět do technického hodnocení, poněvadž tomu prdlajs rozumím, takže spíš z pohledu ergonomie (měřím jen 168 cm):
- Vulcan S - průměrem znatelně menší gripy na řidítkách, pozice řadičky a stupaček hodně vpředu, takže abych dosáhla, musím posed hodně posunout k nádrži a necítím se dostatečně stabilně; pro mě veledůležité - dosáhnu oběma chodidly pohodlně na zem; za středně vysokým plexi (Puig) žádný průvan; integrovaný ukazatel zařazené rychlosti vč. otáčkoměru
- Yamaha XV950R - úhel nohou při jízdě je v podstatě do pravého úhlu, na zem dosáhnu také oběma chodidly, ale pozice stupaček a řadičky pro mne jasně pohodlnější; trochu mi vadí vzduchový filtr, poněvadž je vyosený a tlačí mě do pravého kolene; plexi zatím nemám, ale rozhodně ho pořídím; neobvyklá pozice zapalování vpravo pod nádrží, zcela mimo zorné pole; budík neukazuje ani zařazenou rychlost ani otáčky
Tolik holčičí pohled, snad nikoho nepohorším...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naháče na cruiser - rada
Ty endura jsou určitě hrozně užitečný, o tom žádná, ale není to styl, kterej by mne momentálně bral za srdce - a o to přeci dost jde
Vzít nějakej silnější mírně ojetej cruiser/chopper je asi rozumná možnost, já jsem chtel něco z továrny aby to bylo fakt moje a věděl jsem co se s tím dělo - což mi právě momentálně dost chybí jak mám starou motorku po 3 jiných lidech. Samozřejmě kdyby to bylo málo ojetý... Kolik ty 1600ky a podobně žerou?
Jinak ten Vulcan nejel špatně, ale asi jsem fakt z toho nekatalyzovanýho Horneta zmlsanej...nebo jsem za to možná neuměl správně vzit.
883ka vypadá krásně, ony ty Harleye jsou všechny dost pěkný. Ale zas je to trochu dražší a ten výkon taky není zázrak.
Boris. píše: A já si troufám tvrdit,že to nejsou cruisery
Jezdi ve dvou, to je tam to podstatne info Nevidim, ze by se dival na GoldWing nebo Electra Glide. Na tech zakladnich cruiser ho polovicka posle do dupy za chvili na tech pidi sedadlech
A kilowatty vypovídají spíše o maximální rychlosti. Co se zrychlení týče, tam jsou podstatné newtonmetry na zadním kole. Takže i tyhle stroje se dají rozhýbat, ale musíš je prostě vytáčet k omezovači, což se bez otáčkoměru špatně odhaduje a pak vzniká pocit, že se těm motorkám nechce jet. (Ono je to opravdu tak, ale většinou dokáží jet líp, než si řidič troufá právě kvůli nedotáčení)
883 mám rád, užívám si ho, ale pokud bych plánoval delší ježdění ve dvou, asi bych koukl o třídu výše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z naháče na cruiser - rada
puffybodie píše: Troufam si tvrdit, ze spise hledas neco jako KTM 790 Adventure, Honda VFR 800 X Crossrunner...
Sorry to je jako bys heterosexualovi doporučoval kluka, protože to bude pohodlnějsi než se dohadovat se ženskou...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naháče na cruiser - rada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z naháče na cruiser - rada
Naposledy editováno 19.06.2019 21:02:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
H4 x LED Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 30 | 28.8.2024 v 19:11 Borntobewild |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |