Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Do porovnávání Versyse a NC-čka ti fakt kecat nehodlám, každému sedne něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 06.06.2019 06:53:27
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
VIN chceš číst z velkého techničáku nebo rámu, přitom je napsané i v malém
Máš jako strojař ponětí o konstrukci a funkci indukčního snímače? Ono je jedno jestli motorka je "stará mrcha" nebo nová motorka. Už přes 20 let to je na všech. Dokonce i na tom teď opěvovaném NC máš takový díl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
K tomu Win. Ano, je v malém, nikdy jsem ho v malém nehledal, neměl jsem potřebu. Jinak ještě jsem zmínil né zcela ideální sedlo. Už mám cestovní SHAD. Sedla na Hondách mi nikdy dobře neseděli, na CBF 500 jsem měl od Bagster hned od začátku.
Naposledy editováno 06.06.2019 07:38:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 06.06.2019 09:08:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Mate píše: tak nikdo za prvé nešíří fámy. .... Ano, bylo to jedno pitomé čidlo, .............. Takže z pohledu běžného uživatele, se začal srát motor. .
Jestli chceš být za barona Prášila, co nafukuje relativně lehce opravitelnou, leč nepříjemnou závadu až do hororu s opakovaně vysr..ným motorem po 22 tisících, nebo za hlupáka, který si plete závadu v elektrice s KO motorem, tak ty pohádky povídej dál. Třeba tím někoho ohromíš, i když, až dojde na věc, asi budeš k smíchu. Příště raději říkej a piš, že se ti opakovaně ve 22 tisících vysr..la motorka. Ale motor? Ten fakt ne.
Ještě otázka, závada se ti opakovaně projevila v záruce nebo až po?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
K závadě.
Závada byla 4 roky od koupi nové motorky. Tedy po záruce.
Prvni, byla 24. dubna na odjezdu z práce. Cca 5min motor v běhu. Dojizdim na světla a najednou motor umřel....a už přes opakované snahy o nastartování, včetně roztlačení nenaskočil. Takže odtah. Řešil jsem to v Kawe od kud byla, Sarkany. Nikdy se s tímto popisovaným problémem u versyse nesetkal. Výrok servisu - Údajně čidlo stojánku. Moto běží bez problémů dalších cca 150km, kdy se opakuje stejný scénář...motor při běžné jízdě najednou zhasne a nejde žádným způsobem oživit. Znovu odtah. Kompletní prohlídka el.instalace, čerpadla, řídící jednotky, diagnostika...nic. po složení a znovu zapojení celé El. Funguje, závada ale nezjištěna. Moto šlapalo dalších cca 250km, pak stejný scénář. Odtah domů. V zoufalství a nasrání jsem zkoušel rychle krátké starty dokud to baterka dávala, téměř do úplného vybití. Na konci tohodle zoufalého pokusu se motor začal na pár vteřin chytat a zas zdechavat. Po cca 10 minutách naběhl. Takže odjezd do servisu. A kompetni znovu rozborka. Natočil jsem jim video chování při rychlých startech. Opakovaným zahříváním čidel zjistili, že nepravidelně jedno z ničeho nic a bez jakékoliv zjevné příčiny vypíná. Tím shodí řídící jednotku a za zastaví benzín. 4 měsíce po servisech. První a poslední osobní zkušenost s Kawou, děkuji, stačilo.
Naposledy editováno 06.06.2019 10:11:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Když to shrnul, neměl jsi krom toho Versyse jinou než Hondu. Navíc je ta NC největší objem. Pak chápu že ti sedla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Mate píše: .... Vysrala se motorka, vyhovuje tento termín? ...
Prý jsem děsný šťoura a puntičkář, ale i přesto ti to na druhý pokus uznávám :)
Jinak zjišťovat tyhle závady projevující se občas je fakt děs. Ale abych tě uklidnil , teď je tady v diskusi vlákno o neřadícím DCT na VFR, kde si s tím zatím nikdo neví rady.
O obsahu to není. Ano, objem je větší, papirově je ale slabší než CBF 500. Nelze takhle hodnotit. Nevím kolik lidí mělo nebo má přímé srovnání jízdních vlastností mezi zmíněnými motorkami, já je mám. Byť trochu nefér srovnávám manuál na Versys a automat na Hondě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Doufám, že jsem si svůj díl štěstí vybral na předchozí motorce. Čas ukáže.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Pak už je to o preferencích . Mě by asi motor z NC charakteristikou vyhovoval,ale vadily by mi jiné věci...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Anti píše: ... Mě by asi motor z NC charakteristikou vyhovoval,ale vadily by mi jiné věci...
Mě také. Stačilo by, aby kolem toho motoru postavili podvozek s alespoň 20/20 cm zdvihy, 21 " předkem, hmotností kolem 200 kg natankovaná, aby na tom nefoukalo a jeden zájemce se hlásí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nevím, zda bych si NC koupil v manuálu....Co je jedna z mnoha věcí co mě nadchla...Nebo spíš partnerku. Neklofeme se helma při jízdě. Řazení je zcela plynulé, takže to charakteristické škubnutí při zmáčknutí spojky a puštění spojky zde není. Jízda ve dvou parádní. Bohužel zas pro mě nevýhoda DCT je, že partnerka nechce automat řídit Dřív jsme se na dlouhý cestě střídali..... Což teď odmítá
vilemx píše: Mě také. Stačilo by, aby kolem toho motoru postavili podvozek s alespoň 20/20 cm zdvihy, 21 " předkem, hmotností kolem 200 kg natankovaná, aby na tom nefoukalo a jeden zájemce se hlásí
To zní docela dobře. Možná bych přežil i ten znak na nádrži ale nevím jestli je možný se s tím motorem dostat pod 200kg.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: Mě také. Stačilo by, aby kolem toho motoru postavili podvozek s alespoň 20/20 cm zdvihy, 21 " předkem, hmotností kolem 200 kg natankovaná, aby na tom nefoukalo a jeden zájemce se hlásí
mě to zní jako nová Tenerka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Honza-TA950 píše: mě to zní jako nová Tenerka
Tenérka je trochu vyšší třída. Ale je pravda že vzhledem k už tak šílené prodejní ceně NCčka by varianta s větším kolem a delšími zdvihy byla nejspíš neprodejná.
stráťa píše: Tenérka je trochu vyšší třída. Ale je pravda že vzhledem k už tak šílené prodejní ceně NCčka by varianta s větším kolem a delšími zdvihy byla nejspíš neprodejná.
Ono by klidně stačilo, kdyby na to dala Honda štempl, že jako velké kolo jo Nebo by to vystřelila se skladovými zásobami starých TA/AT vidlí a kol za cenu prezidentského platu. Přestavbové kity už existují, ale zatím jen illegal Prostě takový nástupce starého dobrého levného a spolehlivého TA nebo AT, tedy motorka pro nesportovní mrdlaly, kteří nechtějí překážet na asfaltu.
stráťa píše: Tenérka je trochu vyšší třída. Ale je pravda že vzhledem k už tak šílené prodejní ceně NCčka by varianta s větším kolem a delšími zdvihy byla nejspíš neprodejná.
proč, já bych jí klidně vzal. NC se dá koupit nová už za á 170t, to není nic strašnýho, čína 650 stojí skoro 140t... Mě by se verze pseudoenduro líbila, kdyby jí dali dráťáky, dopředu aspoň 19´ kolo a nějaký učinnější plexi - proč ne.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 19.06.2019 14:20:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 19.06.2019 14:18:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |