AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kompas , i když ho mám, už nepoužívám.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Cestou zpět otestovali kluci postupně dvě navigace, jeden garmin určen pro motocykly s aktuální mapou (jenže Poláci jsou rychlejší a třeba jeden obchvat nám otevřeli 6 dní před naší cestou), a druhou navigaci v mobilu. Jedna nás byla schopna táhnout zajížďkou 30km po silnici pro motorová vozidla jen proto, že to byla silnice pro motorová vozidla, druhá zas ochotně prováděla prohlídku centra měst, protože to bylo o 50m kratší než po obchvatu
Za mě večer zakempit, sednout s flaškou místních dobrot nad mapu a stanovit plán. Navigaci nechat buď jako pomůcku nebo ji ani nezapínat. Je to fajn sluha ale špatný pán
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A taky člověk musí u toho přemýšlet trošku. Samozřejmě, že se mi stalo párkrát, že mi navigace řekla ať nesmyslně odbočím nebo se otočím atd.
Ale když vidím, že modrá čára vede rovně a do příští odbočky je sjezd třeba až za 8km, tak jí přeci nebudu poslouchat a odbočovat někam do pole....
Hlavně jeeeje potřebuju bankomat spořitelny.... klik a mám trasu k nejbližšímu. Po městě, když jezdím někam kde to neznám to používám pořád. Vyvaruji se tím jednosměrkám a dalším městským fíglům. Ale jsem člověk co má rád tyhle moderní technologie. Takže mi to ani nepřijde.
Chápu, že jsou pak lidi jako je třeba můj táta, že jsou rádi když mi na dotykovém mobilu přijmou hovor :D :D :D
Moje mamka chtěla jet podle navigace.....No jasně vše nastavila správně jak jsem jí to učil, pak mi volá že to nefunguje a nevyhledá trasy. No jo když si zaklikla trasu pro taxík.....
Bimbam píše: Podle kecalky, blbé blondýny či navigace ( každej tomu říká nějak) nejezdím. Zkoušel jsem to. Nevyhovuje mi to, otravuje to věčným kvákáním a odvádí mi to pozornost od dění na silnici když se na to musí sem tam čumět. Určitě je to dobrý když se hledá určitá ulice někde ve městě nebo mrňavá zapadlá díra co není skoro na mapě a na cedulích u cest už lautr ne. Jezdím tak nějak podle toho jak si pamatuju hlavní silniční tahy z dob kdy jsem jezdil republikou křížem krážem s náklaďákem, posléze i s autobusem no a podle cedulí. Některý silnice se změnily, některý zanikly a zaslepily se a jiný nový vznikly, ale zatím jsem vždycky dokázal dojet kam jsem potřeboval podle směrového odhadu a podle cedulí. Výjimkou jsou naše jawajízdy, kdy jedu v nějakém útvaru vozítek, hlídám si jezdce před sebou a za sebou - nevím kam jedu ani kudy jedu (prostě jako podle navigace). Jel k nám jednou chrudimskej kámoš odkudsi z okolí Brandejsa a podle kecalky - najel sto kiláků a přijel od Poděbrad - tak jsem se divil a když jsem se ho ptal kudy vlastně jel tak říkal že neví. Že jel podle navi. On je ale osobitej případ, s mapou zabloudil vždycky, s kecalkou kufruje už jen občas
S navi se člověk dostane do míst, kam by v životě nezabrousil, občas je to zábava, jednou mě ve Francií i s kamionem dovedla do kempu a to bylo zděšení, no dříve tam ta cesta přes kemp vedla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: Podle kecalky, blbé blondýny či navigace ( každej tomu říká nějak) nejezdím. Zkoušel jsem to. Nevyhovuje mi to, otravuje to věčným kvákáním a odvádí mi to pozornost od dění na silnici když se na to musí sem tam čumět. Určitě je to dobrý když se hledá určitá ulice někde ve městě nebo mrňavá zapadlá díra co není skoro na mapě a na cedulích u cest už lautr ne. Jezdím tak nějak podle toho jak si pamatuju hlavní silniční tahy z dob kdy jsem jezdil republikou křížem krážem s náklaďákem, posléze i s autobusem no a podle cedulí. Některý silnice se změnily, některý zanikly a zaslepily se a jiný nový vznikly, ale zatím jsem vždycky dokázal dojet kam jsem potřeboval podle směrového odhadu a podle cedulí. Výjimkou jsou naše jawajízdy, kdy jedu v nějakém útvaru vozítek, hlídám si jezdce před sebou a za sebou - nevím kam jedu ani kudy jedu (prostě jako podle navigace). Jel k nám jednou chrudimskej kámoš odkudsi z okolí Brandejsa a podle kecalky - najel sto kiláků a přijel od Poděbrad - tak jsem se divil a když jsem se ho ptal kudy vlastně jel tak říkal že neví. Že jel podle navi. On je ale osobitej případ, s mapou zabloudil vždycky, s kecalkou kufruje už jen občas
Taky mám Země Koruny České poměrně dost projeté a byl jsem dlouho zvyklej jezdit podle papírový mapy, ale posledních pár let používám to co psal škodovák - mapy.cz offline - s tím že to mám primárně jako mapu s ukazatelem kde jsem, ježdění mimo hlavní tahy (a často i mimo asfalt) je podle toho luxusní.
Čau, Tom
Ve většině případů vede špatně protože je špatně nastavena. Mirek si koupil Čínu na Route v Křižanovicích. Nikdy mu to pořádně nefungovalo a když začal jezdit místo mě s droždím používá stejně můj TomTom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Já používám mobil dotykový obyčejný, strčený pod slídu na tankvaku...
To hlídání rychlosti se šikne, když někde jedeš kdes nikdy nebyl, čumíš kolem sebe a ne po budíkách.
Na druhou stranu otec, ten je šílený v tom že jede ze Strakonic třeba do prdelkovic u Bechyně a já mu říkám že pojedem normálně na Vodňany, Tejn, za tejnem nepojedem na Bechyni,a le dál rovně na sloup a za Tejnem si zapnem navigaci aby to našlo ten konkrétní barák. Jeho navigace neznala pozici toho baráku, zadal tam jiné Č.p. a já mu říkám že moje navigace v mobilu pozici toho baráku zná a že pojedem na mojí.... On že né, že chce tu svojí..A že pojedeme jedině jeho autem a tak a onak.... No tak se poser no... Uprostřed vsi mu říkám že máme jet rovně... On ale že mu to ukazuje doprava! Tak mu říkám že tam zadal místo č.p. 127 č.p 163 a že to je ten problém, ať si to vypne a já mu řeknu... By se z toho jeden posral...
Já po mnoha letech s GPS na okně volím jednoduchý způsob. Když mi teď někdo zavolá, abych hned vyrazil do Berlína autem, vemu navigaci, zadám rychlou trasu a jedu. Přemisťuju se z bodu A do bodu B. Ale na motorce se krom cesty do práce a z práce nepřemisťuji, nýbrž cestu si užívám, a každé zajímavé místo či panorama, které cestou vidím je jen dobré. Ale zase nechci za každou cenu jet centra měst, nechci projíždět přes pěší zónu jen proto, že při nastavení trasy "nejkratší" je to o 20m kratší oproti cestě po hlavní. A od toho mám hlavu, oči a mapu. Jak psal TomElefant, navigaci co prý aplikace mapy.cz umí nepoužívám, maximálně si zadám začátek a cíl a stejně si pak popřesouvám trasu jak mě se líbí, nejčastěji však používám mapu konvenčně. V Polsku jsme před jedním nocováním hledali benzínku Orlen (u nás Benzína) neb tam maj dobré párowky s musztardou, a my měli hlad. A než kolega na navigaci recitoval seznam "jedna orlenka je 10km, druhá 12km, třetí 16km..." tak já si našel na mapě jednu, která nejen že byla blízko ale navíc správným směrem. Kouknu, tady doleva, tady pak 60km po silnici 434, v tomhle městě pak na tuhle silnici, no a tam si už pak zas dáme pauzičku a kouknem dál...
K navigaci - zatím používám jen tu papírovou a nikdy jsem se neztratil. Má to svoje kouzlo a přináší mi to určitý pocit uspokojení že jsem dojel tam kam jsem chtěl a s vlastní hlavou. Pokud jedu někam kde jedu prvně, tak si večer nebo ráno před odjezdem dělám jednoduchý roadbook do tankvaku ve stylu město - č. silnice (směr) - odbočka v daném místě vprava (vlevo) apod a zajímavosti po trase by měl mít člověk připravený dopředu - když někam jedu, tak si dělám aspoň stručný plán co chci vidět apod a po cestě se jen už dolaďuje. Další plus je to, že si člověk z cesty o hodně víc pamatuje než když jede tupě podle příkazů jeď rovně 2km, odboč vpravo ..... atd. Úplně mě fascinují lidi jedoucí do (z) práce mající zapnutou navigaci, zřejmě mají víc bydlišť a tak aby nezabloudili .... .Resp. když už mám to SUV, tak přece musím mít tu navigaci - ve stylu dnešních marketingových žvástů - největší displej ve své třídě... ,jestli to auto má motor a kola je už tak nějak jedno, hlavně že je on-line.
Ale určitě si do mobilu nahraji off mapy a uznávám, že hledat nějakou ulici třeba v Paříži je s navigací asi efektivnější.
Mám koupenou dálniční známku, tak v noci , po chvíli spánku, vyrážím. Očekávám slabší provoz a tak bych nikomu neměl překážet.
Krucemburk je vyhlášený, pokud tam budeš, napiš sem, co a jak tam bývá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: TomElefant750> Nečetl jsem o tobě někde, že ty offline mapy používáš na tabletu? Asi odolném?
Momentálně používám těch věcí víc:
1) Odolnej 8" tablet - ten mám ale teď v servisu, povedlo se mi dojebat napájecí konektor, moje chyba
2)Tablet v továrním pouzdře na svým AJP PR7 - tam je to už od výroby na motorce, ale u tabletu kterej tam je zlobí GPS signál, občas se ztrácí, řešeno s dovozcem, v rámci reklamace dostanu novej, čekám až přijde novej (prej lepší) model
3)Odolnej mobil v odpruženým pouzdře od LSAdventure.
Na všem offline mapy.cz, trasy chystám doma na PC, osvědčilo se to i v Ekvádoru na motodovolený v únoru.
Čau, Tom
Shodil jsem karbce a překontroloval hladiny. Vše v poho. Kamarád pořád tvrdí že z toho smrdí benál a mě při dlouhem stání na křižovatce dokonce ukápla kapka benálu zpod misek karb. V karbcích je nová opravná sada těsn. tak nevím. Motorka jede normálně.
Tedˇ bastlím zpět airbox. gumy jsou oproti staremu XJečku pořád slušně pružne možná by to ještě chtělo trochu hodit do horke vody aby víc změkly než to tam prdnu.
Velký problem jsou sponky hadic. Ani po uplnem došroubovaní nestáhnou příruby airboxu a gumovou přechodku. Neví někdo kde se dají sehnat náhrady na průměr asi 52-55 mm ???
Všechny motostránky zklamaly a na Parts Depot jedna 179 kaček.
Naposledy editováno 29.06.2019 20:42:32
skodovak píše: Po 2200km minulý týden mohu jen doporučit mapu. Papírové bych musel brát tři, tak jsem vzal tablet s offline aplikací mapy.cz (i bez internetu si mohu prohlížet, zvětšovat a zmenšovat). Prvních 1100km se jelo podle této mapy, vždy si zapamatovat záchytné body a hlídat kde je sluníčko.
Cestou zpět otestovali kluci postupně dvě navigace, jeden garmin určen pro motocykly s aktuální mapou (jenže Poláci jsou rychlejší a třeba jeden obchvat nám otevřeli 6 dní před naší cestou), a druhou navigaci v mobilu. Jedna nás byla schopna táhnout zajížďkou 30km po silnici pro motorová vozidla jen proto, že to byla silnice pro motorová vozidla, druhá zas ochotně prováděla prohlídku centra měst, protože to bylo o 50m kratší než po obchvatu
Za mě večer zakempit, sednout s flaškou místních dobrot nad mapu a stanovit plán. Navigaci nechat buď jako pomůcku nebo ji ani nezapínat. Je to fajn sluha ale špatný pán
Úplný souhlas, taky to tak dělám. Tablet a stáhle mapy je fakt dobré ?
Naposledy editováno 30.06.2019 07:04:00
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Celkem to ušlo. Hlavně že si člověk u píva může pokecat s podobně postiženýma.
Nějaké fotky tady .
Ale je to spíš o lidech jak o motkách.
Cestou domů zastávka u Bimbama na výýýbornou bábovku, kafe a Střízlíka.
Díky moc. Bylo to fajn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Já byl ve Slavkově u Brna. Na veteranfestivalu. Přijelo určitě přes 50 kývaček , panelek, dvacet péráků, jen sem-tam něco jiného, resp. předválečného či Norton , Matchless. Co do motorek dost jednotvárná účast.
Aut bylo přes 500. Škodovek 105 a 120 přijelo taky minimálně třicet, čímž akce ztrácí zajímavost. Proti době před asi 15 lety , kdy předválečných aut bylo i padesát, jich letos přijelo sotva dvacet...Ale byla i jiná technika - traktory, autobusy, kola.
Zde pár fotek.
Embéčko, ročník 1968, ale hezké.
Lidové vozítko z roku 1952
Aerovky...
Zákoutí s motocykly
Traktor LB, polovina 30. let. Byl v chodu !
Renault, rok 1936
....a autobus
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |