jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: v patek ma byt celkem luxusni pocasi, zadny vedro, polojasno 25, co se vydat zas na jih ?
Mám to v plánu
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: cus vrze mi privera, zvlast kdyz se iniciuje po zapnuti klicku. cim to nejlip namazat?
pochcat, jako trakař
Nedostaneš se tam ničím, můžeš zkusit trochu (čti hodně) měděnýho spreje kolem osičky a hejbat přívěrou růčo, ať to tam zateče, ale spíš s tím nepočítej. To se oběhá samo a bude to zas gut, to je jen krutopřísným výkonem serva z rudýho pekla
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Každopádně s QS zkušenosti mám taky, ale ne na desítce 04-05 a už vůbec ne se zapojením
tady co jsem koukal tak to vychází jestli to dobře chápu na nějakých cca 6500 komplet, což mi příjde super ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: čau Pepíci, hele máte někdo na masakru rychlořazení? Značka, zkušenosti, co všechno potřebuju a podrobnosti?
Se ti to vysype...
GRASSEL píše: Sonicek> Dík za info já slyšel dobrý reference na tohle .... www.qs.vyrobce.cz ....
Každopádně s QS zkušenosti mám taky, ale ne na desítce 04-05 a už vůbec ne se zapojením
tady co jsem koukal tak to vychází jestli to dobře chápu na nějakých cca 6500 komplet, což mi příjde super ....
To je ten samej od toho tatara v brně, já tam ten jeho qs měl a zase jsem ho rád vypáral.
Vychytal jsem jednotku co měla nějakej problém (nepoznávala kvalty a tudíž to nešlo pořádně nastavit), on o tom problému věděl, měl na fb link na článek na svý webky, článek zmizel a na můj dotaz co s tím mám dělat bylo nereagováno. Hlavně že když jsem potřeboval koupit náhradní čidlo, to mi odepisoval i na štědrej den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Se ti to vysype...
ale píču
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: ale píču
Hele za pět let mi tam nepadnul falešnej neutrál... S qs od rolingra jich tam bylo víc než kvaltů, proto to taky šlo ven
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: GRASSEL> když budeš řadit jen v plným, tak si zařadíš tak jednou dvakrát než se zabiješ.
Můžeš mi to nějak vysvětlit? Jsem to nepochopil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Tohle jste urcite chteli slyset.
Kazdopadne radit pouze ve vysokych otackach, pod plnym plynu a jeste to mit naprosto sprave nakalibrovany. Na K6 jsem "extrerni" QS mel a naprosta pohoda, jenze GSXRa jsou delnici na motor i prevodovku, honda nebo yamaha, to dlouhodobe nezvladala, co jsem mel moznost u konkurence sledovat. U kawy nevim, ale osobne bych se na to vyprd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Převodovky yamahy nebyly zrovna super a odcházej i bez QS, suza je opravdu dělník, Honda držák ale převodovka kawy je hodně povedená tak předpokládám že by to mělo bejt v poho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SLEEPER> Hele je to věc kterou když chceš tak prostě použiješ ale já třeba QS rád ...
Převodovky yamahy nebyly zrovna super a odcházej i bez QS, suza je opravdu dělník, Honda držák ale převodovka kawy je hodně povedená tak předpokládám že by to mělo bejt v poho
Me taky bere, jen ho proste pouzivam jen na dromu a nebo fakt, kdyz uz nestiham. Preci jen prevodovky u brambor nejsou znamy svoji vydrzi.
Sonicek píše: SLEEPER> taky to používám, když fz1 trápím, ale pokud fakt neletíš raketu tak je to zbytečný, ale je fakt, že to dost zrychlí na výjezdech atd., prostě gasuješ a kopeš kvalty :D jinak na nakedu mi to dává větší smysl jak na SS v provozu, prostě kratší kvalty atd., na SS v podstatě nedotočíš ani 4ku :D
Je to tak, na SS jezdis prakticky 2,3,4, ale treba na Vysocine, kdyz uz se vracim na jedne rovine mam 299 na 5ku. Teda kdyz chci ci, on je tam takovy dulek/hupak, co te pri te rychlosti totalne primackne na nadrz.
GRASSEL píše: Můžeš mi to nějak vysvětlit? Jsem to nepochopil
Když nastavíš dlouhej čas, můžeš řadit v nízkejch, ale ve vysokejch to bude (značně) kopat. Když nastavíš krátkej čas, ve vysokejch to tam bude padat jak němci do krytu, ale kdekoli jinde než v plnejch = téměř stoprocentní kadeřník dentista (česání zoubků).
Čili využití by to mělo na okruhu, kde jsi v plnejch furt, na silnici - s tím že si quckshiftneš jednou, podruhý a máš tam dvě třicet - to je trochu k hovnu. A nastavit to na "normální" použití je sice fajn, ale pak budeš chtít někde s kámošema zatahat a ono to bude kopat, rozhazovat motorku, kurvit asi uplně všechno a ještě budeš vypadat jako debil.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Každopádně chci teda poradit jestli jde nastavit nějakej kompromis, protože mi to vyhovuje a ten zvuk při rychlořazení je taky pecka
Ale tak jako tak přece můžu řadit normálne se spojkou a ve vyšších při palbě pak používat tohle ne?!
GRASSEL píše:
Ale tak jako tak přece můžu řadit normálne se spojkou a ve vyšších při palbě pak používat tohle ne?!
Muzes, ja to presne tak delal na K6, ale radil jsem pouze ve vysokych a pod plnym.... Jinak bawo ma vubec supr zvuk pri QS.
e: A kompromis, imho, nastavit nejde.
Naposledy editováno 09.07.2019 14:00:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Já když jsem jel na motorce která měla rychlořazení neorigo ... K5, CBR 1000rr, R1 tak to v nižších otáčkách trošku kopalo ale ve vysokejch to padalo krásně ... kopalo to ale jen trochu, asi jako když řadíš bez spojky.
Každopádně chci teda poradit jestli jde nastavit nějakej kompromis, protože mi to vyhovuje a ten zvuk při rychlořazení je taky pecka
Ale tak jako tak přece můžu řadit normálne se spojkou a ve vyšších při palbě pak používat tohle ne?!
Jako bych viděl sebe dva roky zpátky, úplně to samý uvažování, akorát já jsem u toho byl hezčí
Můžeš, ale musíš furt přemejšlet jestli zrovna v tu danou chvíli můžeš nebo radši spojka, pak to stejně neuhlídáš/netrefíš a ta převodovka a vlastně celkově pohon brečí...
Kompromis nastavit nejde, protože pak je to nahovno dole i nahoře.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |