Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Myslim, ze velice uzitecne vynalozene penize.
ps keby nekdo chcel standardne zvody na predelavku, tak mam dvoje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kazdopadne, tento muj zvod robil "redratbike" znamy z rsvr.net a aj af1 forum, ktere su podla jedneho vyjadrena "Gabra" mozna dokonca o neco lepsi nez ty gabrove co sa tyka spodku pola otacek. Aspon to pisal v jednej diskusii na AF1 na zaklade brzdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kebys chcel druhe zvody, tak ti jedny posunu :D
btw. rozmyslam aj nad tym, ze bych dal podla tych svojich upgradnutych dal prerobit aj ty standardne co mam doma. Ale asi bych to nechal na zimu, vcil bych rad jezdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jednou jsem jel omylem v obci na ctverku a ani nejak neprotestovala... a to tam bylo jen neco pres 2000ot.
Jen se mi zda uz trochu hlucnejsi motor, pristi rok asi budu muset udelat zase rozvody i s rozvodakem, uz bude mit skoro 70tis.... pak sem dam video nebo muzem nekdy na projizdce porovnat.... nepojedes o vikendu?
Naposledy editováno 18.07.2019 08:08:07
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale ten mensi pastorek udela fakt hodne...
strakon píše: Já jsem zatím v sérii, od spodu to teda moc netahá, to mi přijde i můj Xta-Raptor od spodu silnější Přes zimu s tím snad taky něco provedu
to je normalni, TL je v nizsich otackach urcite silnejsi nez RSV ... RSV zas jede vic nahore...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 18.07.2019 08:55:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
jo, no ty zuby su poznat hodne, jedna z najlacnejsich a najlepsich uprav na RSV.
Vis co rad bych, len nevim nikdy co bude doma, decka a tak. Ked tak bych ti zavolal alebo napisal. Ale chcel bych.
a k tym zvukom motora, chce to este hlasnejsi vyfuk, potom zmiznu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ale s TL motorem sem nikdy nejel, tak nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja mam doma to same, zalezi na nalade deti a zeny...
Staci o zub, o dva uz by se retez moc lamal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Snad vydrzi aspon sezonu nez zacne praskat... prej je 4mm plech malo...
Inac Ragnar ma tez tusim hlinikovy drzak.
Mate nekdo karbonovy drzak vyfuku na motorce nejak dluhodobo?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 18.07.2019 19:10:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ked to provnas co sa ti lubi vic a v cem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 18.07.2019 19:58:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti si tak zbity z teho raptora ze sa zle ovlada ci co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 18.07.2019 21:13:48
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |