jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Lidi jsou dementni a nemaji soudnost, proto si to musis na miste vosefovat.
Jinak cumim na cenu, to i to Brno je za 650 za 25min a to zdrazili...
Sonicek píše: SLEEPER> takže se dá defakto říct že máš podvozek nastavenej na 50/50? Jakože funguje/nefunguje...pokud nemáš SAG, nikdy to nemůže fungovat a pokud jezdíš v 20°C a pak v 35°C, tak se SAG taky liší...resp. se dá říct, že vsadím boty, že to máš nastavený blbě a pokud to máš z výroby (default) tak je to taky blbě. Tam se nedá věřit tomu, že je to natavený na nějakou hodnotu jak je třeba někde v manuálu řečeno. Viděl jsem osobně motorky ze sériu ( nové motorky) co měli podvozek nastavená na lidi s 50kg a taky na lidi co mají 100kg :D
Jako že se mění útlumová charakteristika na základě teploty oleje chápu, ale jak přesně se mění SAG v závislosti na teplotě?? Jako dilatace pružiny?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1. Reiterberger taky na bawu sice o cca 4s rychlejs, ale von je trosku jinej demon a technika bude asi taky uplne jinde... A Jezek tam tenkrat na panigale loupnul snad neco malo pres 2 minuty (na slickach?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: ad srsen> Vono dostat se pod 10 se seriovkou asi uz neni uplne na jistotu, ikdyz mas ruce sikovny, rek bych. Pro predstavu vloni jezdil Juda kvalifikaci stoku na bmw kolem 5+
1. Reiterberger taky na bawu sice o cca 4s rychlejs, ale von je trosku jinej demon a technika bude asi taky uplne jinde... A Jezek tam tenkrat na panigale loupnul snad neco malo pres 2 minuty (na slickach?)
S novou seriovkou se shodne ikovni kluci pod 10 dostanou a ten cas 2:00 zajel Jezek i Pesek na stocku.
Kazdopadne je to o vyjezdeni a o investici do vlastniho progresu.
Znamej jeste v sezone 2017 jezdil cca 2:25 na zx10 2012, v zime koupil novou desitku, hned z ni udelal okruhovku (upravy za 2M), dva roky porad lita, jakoze kazdy tyden je nekde na autodromu a uz to za tech 2:10 taky dava.
Jo, Jezek samo na stoku, proto sem je zminoval, pac to sou okruhovky, ktery si este doma čék muze postavit, ale porad to ma od motorky z kramu daleko.
SBK nebo GP nema cenu zminovat, to je jina dimenze a beznej smrtelnik ani nema v podstate sanci neco takovyho postavit.
e: ikdyz teda vlastne nevim na cem to srsen lita, tak sem mozna mimo. Myslel sem, ze na seriovy RSV4. Gumy ma homo do provozu?
Naposledy editováno 25.07.2019 09:29:22
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Byvaji do 130kmh....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Sleeper ma dneska den na cisla 2M v kawe zx10r je slusnej ulet, co tam vsechno měnil?
To je slusnej ulet. Ale jenom k tem cislum, a ze nema do bajku (podle me) velkej smysl moc sypat, pokud clovek nejede nejaky mistrovstvi alespon evropy.
Je to tusim 2 nebo 3 roky zpatky, byli si v Brne na dromu s Actionbikem zatrenovat takovy dva mrdalove. Jeden se menoval tusim Jonas Folger. A ten druhy Marcel Schrotter. Jezdili seriovy bava (podvozek, motor elektronika) jen na slicku a na laminatech. Proste treningovy motorky z kramu. Kazdy kolo jeli 2:04 (jako ne jedno, kazdy), a Folgrovi to obcas ulitlo na 2:03.
Pak jim pujcili R1cku do ktery bylo pusteny mega (jedna pani povidala, plus minu, nemuzu dat ruku do ohne ze to bylo presne tolik, ani nevim podrobnosti co vsechno v ni bylo). Na ni jel Folger (zase nekolik kol) 2:02.
Tak tolik k sypani do bajku. A kolik delaj pazoury, a kolik motorka.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Problem tech nasypanejch moto je spolehlivost a náklady na servis. Pokud nekomu bouchne motor, je to na 99procent laděnej stroj, seriovky drzi...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Sleeper ma dneska den na cisla 2M v kawe zx10r je slusnej ulet, co tam vsechno měnil?
Za 2 mil. se už dá s přehledem postavit stroj specifikace SBK. Viz. třeba HP4 Race, co stojí myslím 1,5 mil.? Takže za 2 mega už musí mít top raketu...
Co se tyce toho farose, nebavim se o tom jak co jelo ale v primy konkurenci v letmym sprintu ho gsxr k1 obe serie prevod zprasila fakt brutalne, stejne jako R1 03 .... To neni vycucany z prstu. Motorky jsme mezi sebou menily a stejny.
Jinak s vymenou prevodu je to jinde, to je fakt a jasny
jinak s kufrem 285 km/h top mam pocit, uz tehda se ZX9R sem mel 275 ve dvou
a kamos s XX lital s kuframa 300 pomerne bezne... co si vzpominam, pak mu teda top case ulitnul (kolem 140kmh), u XX byla ta montazka nic moc udajne, rozlomil se mu wingrack nahore pod plotnou.
Naposledy editováno 26.07.2019 02:08:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
...ty nemas sahnuto na motor, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: BlackSabbath> kdyz ted jedou ty cisla, nechces taky odhalit za kolik v tom ses?:)
...ty nemas sahnuto na motor, ne?
Vojta na motor loni sahal dost dlouho, než ten dájmond vybrousil k dokonalosti... Částku neřeknu, protože sám nevím.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Kdo se v tom trochu orientuje, projdete si v hlave, kolik stoji zavodni komponenty nejvyssi rady, hodte si je do kalkulu a vyjde vam mnohem vic.
Tady se nejedna o prepacko, dynojet a vyfuk.
My, jako brnaci, tu motorku zname i ty cisla, takze se Assassine hod zase do klidu.
Jsem tu zas neco napsal.....
Ale koho to zajima, zajdete si na agenturu a muze te se o tom pobavit osobne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ty ho zrovna neznas, pac jsi s nami posledni leta nejezdil okruh. Poslu na fb...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Částku neřeknu, protože sám nevím.
Nelži
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |