Neukazuje to na moc chudou směs?
Dale se mi děje že když jedu a zavřu plyn, tak to jakoby skubne do brzdění motorem a když jemně přidám plyn tak to zas skubne a pak to akceleruje. Jízda v koloně (když je to nevyhnutelné) je fakt zazitek.
To spolu může souviset ne?
Hornet 600 1999
Naposledy editováno 08.08.2019 15:56:52
2 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
Naposledy editováno 08.08.2019 16:49:57
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru
MungoJerry> Ty víš tak leda prd co je nad mé chápání ty inteligente . Dělal sem ventily, pak sem dělal podtlaky a ted si chci seřídit bohatost, protože do toho evidentně někdo předemnou hrabal.
A podle toho všeho co sem o tom četl by měla být bohatost nastavení tak, že jakýkoli pohyb směsi na obě strany způsobí snížení volnoběhu a nepravidelný chod motoru.
Tudíž podle toho dedukuju že pokud obohacení směsi sytičem zvýší otáčky, tak je asi směs moc chudá.
Ale jo, třeba tomu nerozumim, a od toho sem si myslel že je tohle forum, ale už spoustukrát sem byl presvědčen o tom že ne, že se tu řešej jen píčoviny, a pokud si někdo na motorce chce něco udělat nebo opravit tak je to vlastně kretén co do toho bezduvodně hrabe....
takže si prosím pěkně naserte
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
Jestli je to tak, tedy musíš rozebrat karbecy a pohlídat si plovákové výšky a zjistit o kolik jsou povolené jednotlivé šroubky bohatosti a to porovnat s manuálem pro daný ročník Horneta.
To je základ před tím, než ty karbecy budeš rozebírat a čistit...
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
asi blbost, ale přeci jen..., nemáš velkou vůli na plynové rukojeti (dlouhý mrtvý chod ) ?.
Spajwer píše: nevo7> Nemuže, pač to dělalo i se starou retezovkou, i s novou. A hlavně to poznám podle chodu motoru. když držim jen malinko plynu tak to zni jak trivalec.
MungoJerry> Ty víš tak leda prd co je nad mé chápání ty inteligente . Dělal sem ventily, pak sem dělal podtlaky a ted si chci seřídit bohatost, protože do toho evidentně někdo předemnou hrabal.
A podle toho všeho co sem o tom četl by měla být bohatost nastavení tak, že jakýkoli pohyb směsi na obě strany způsobí snížení volnoběhu a nepravidelný chod motoru.
Tudíž podle toho dedukuju že pokud obohacení směsi sytičem zvýší otáčky, tak je asi směs moc chudá.
Ale jo, třeba tomu nerozumim, a od toho sem si myslel že je tohle forum, ale už spoustukrát sem byl presvědčen o tom že ne, že se tu řešej jen píčoviny, a pokud si někdo na motorce chce něco udělat nebo opravit tak je to vlastně kretén co do toho bezduvodně hrabe....
takže si prosím pěkně naserte
k veci - robil si ventilové vôle a potom si robil podtlaky. Ako vravel kolega nado mnou, hladiny v komorách si skontroloval? Takisto, ak niekto do toho hrabal, sú pôvodné pružiny nad membránami,alebo bolo s nimi narábané nejakým spôsobom? Hladiny v karbcoch sa asi nedajú nastaviť (neviem, hornetové karbce som rozobraté nemal), ale aspoň skontrolovať ich treba. Nemáš tam nejaký zázračný športový filter/výfuk?
Z manuálu tu na motorkároch si pozri základné nastavenie bohatosti zmesi a začni tým. Ale doma od oka to nenastavíš. Postup nastavenia bohatosti voľnobežnej zmesi je taký, že pri otáčaní so skrutkou bohatosti s presným otáčkomerom sleduješ zmenu o +-50 ot/min, čo nemáš šancu zbadať na budíkoch, na to potrebuješ extra otáčkomer. Alebo druhý postup, lambda do výfuku a sledovať A/F pomer a nastaviť podľa toho. Za mňa, obráť sa na špecializovanú firmu, ktorá toto robí. Mne spravili nastavenie aj s meraním za 70E, čo je dosť, ale som spokojný.
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
Ještě zkusím zkontrolovat hladiny, a pak prostě nastavim bohatostní šroubky podle dílenský příručky a uvidim.
žádnej mega filtr tam nemam, mam origo, čistej, novej, jediný co mam je Dominátor výfuk bez vložky. Nicméně to dělá i s originálem.
Díky za to že se tu rozjela nějaká normální diskuse :)
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru
A pořád platí toto
1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru
Neco tomu chybet bude. Tezko rict co.
Naposledy editováno 09.08.2019 15:13:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 4 | Dnes v 08:08 wrabeCZech |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |