Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
Ked to mam zhodnotit tak to slo asi slabo poznat, ale kebych sa mjel priklonit k jednej strane, tak bych povidal ze je to urcite lepsi jak horsi. Mjel sem pocit ze hlavne asi to stredne pasmo ziskalo najvic, alebo nizsi stredne pasmo. Ale zas na druhu stranu nemjel sem dnes kombosku ale rifle a letnu perforovanu volnu bundu, ktera temu pocitu moc neprida. Celkove sem z teho mjel dobry pocit.
Este to nekedy vyskusam s druhu mapu a bez db killeru a v komboske aj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: dewwil> Dobový presstituti hrozně hejtili podvozek, že je nekonzistentní a na brzdách se to až příliš nepříjemně rovná... Co bys k tomu řekl?
Podvozkově jsem si musel 3 dny zvykat, s těma Dunlop Sportmaxe to bylo pekelný, ale jakmile jsem dal dopředu Supercorsa tak úplně jiná motorka, nyní jsem tam dal na přání majitele Metzelerky a naladil podvozek na sebe a dal ty Brembo SA a už se nebojím brzdit i v zatáčce, možná ty EBC byly moc kousavý, že to tu moto rozhodilo, v přímém směru ve větší rychlostí je taková vratká, ale to je krátkým rozvorem, při prudší akceleraci je předek dost odlehčenej, většinou ve vzduchu a hrozí rozkmitání řidítek, proto chce ten tlumič řízení. Jinak to novinářský, že je to na hovno bych neřekl, kdo z nich tam obul lepší gumy než z výroby a nechal si nastavit podvozek? Jasný RSV je podvozkově super, ale motorově je Rotax Helicon lepší. Aspoň dle mě teda. Je to takovej prasopes, ani čistě sportovní, ani cestovní, dnes jsem to zas projížděl na známých trasách a super, prostě se to chce naučit řídit (cca ty 3 dny) a není to problém. Ten podvozek funguje hlavně pod plynem, když se aspoň trochu tahá, ale i lážo pláži to není žádná tragedie. Nesmí se to holt srovnávat s ryze sportovním bikem...2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Teplá voda a jar.
To zni zajimavo, ide z teho trosku strach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
krAlik33 píše: Dobry napad. Len nevim kdo tady na blizku ultrazvuk ma. Ale opytat bych sa mohel.
Zubařka
https://r.tapatalk.c...330&share_type=t
Budiky jedny bez skla, druhé prasklé sklo. Motor kompletní rozebraný, důvod rozebrání neznámý. Jedny kapoty top, stejně tak zadek. Druhé podrené lehce. Stejně tak nadrz. Quickshifter je od dynojet. Ram je s TP. Případné dotazy do Pm.
Naposledy editováno 18.08.2019 10:08:11
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: dakarista> Nerozumím
Mělo tam být : ty jsi ho rozebral na díly?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
A mazec vec, jinak uz to zvedat nebudu...
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |