kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Uz neverim, ze to je masinou
Na fb ted byla 800 se 104000 km..
Já zas nevěřím, že v ní byla jediná součástka původní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Já zas nevěřím, že v ní byla jediná součástka původní.
To je klidne mozny, o tom se nepru. Nic vic tam nebylo..
Ale prej chce dat 200tis, tak se mu to asi moc nesere.
Ja mam tento rok 1700 km, takze velkyho servisu se u me asi nedocka.
Na druhou stranu uz mam tolik nahradnich dilu, naradi, centralni stojan, spoustu kol, ze mi je lito zacinat s jinou masinou.
Ale porad mi vrta v hlave nejaky velky ctyrvalec. Ale 750tis jim za velkou nedam a nic jetyho nechci.
Snad budes mit s Corsarem dobrou ruku.. znamej to radsi prodal, furt se neco sralo a jezdil na servis hodne daleko a porad na vozejku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Petta> Tuono V4 neni dostatečně reprezentativní italskej velkej čtyřválec?
Mne to Tuono moc nebere. Urcite to jede hodne, ale neni to nahac. Dat tam spodni kapoty, je z toho RSV..
Navic netusim, kde to servisovat a jestli se to sere.. Uvidime, jak to vsechno dopadne. SD v ty bily barve me bere dost, ale uzil jsem si dost vibraci s Ducati a ani Agusta jich nema malo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chapu ze nova je nova, ale da se prece koupit i par overenych peknych ojetych moto, cas od casu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Petta> proc se tak bezvyhradne stranis ojetym moto?
Chapu ze nova je nova, ale da se prece koupit i par overenych peknych ojetych moto, cas od casu...
Uz nechci zadnou pastiku. Priznavam, ze jsem byl neopatrnej, ale kdyz jetou, tak jedine od znamyho. Lidi namaslej a navykladaj cokoli, aby prodali..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Attim> to bych prave radsi RSV, libi se mi vic, zvlast ta 1100. Jestli bude SF stejne "kvalitni" jako Panigale, tak to fakt radsi Aprilii.. nejak na to netlacim, musim tu masinu vylozene chtit, tak uvidime, co treba S1000R. Treba za rok, za dva prekvapi a bude to vypadat jako nahac.. 4 v rade mi nevadi, nemusi to byt V4. Pruser bude ta euro5, z toho nejsem vubec nadsenej..
Aha, ja myslel, ze to musí být italskej kepl, takže BMW mě vůbec nenapadlo i když v současný podobě bych S1000R nechtěl, je to prostě hodně schopná, ale nudná motorka. To už můžeš rovnou do Japonska pro MT10SP
Mimochodem co je špatně na Panigale?
Attim píše: Aha, ja myslel, ze to musí být italskej kepl, takže BMW mě vůbec nenapadlo i když v současný podobě bych S1000R nechtěl, je to prostě hodně schopná, ale nudná motorka. To už můžeš rovnou do Japonska pro MT10SP
Mimochodem co je špatně na Panigale?
Nelpim na italovi, uz ne.. na MT se taky neco sere, ne? Ten design asi nekousnu, jinak by se mi asi libila..
Treba tu S1000R v pristi generaci priostri, kdyz se ted Italove predhani, kdo udela vykonejsi naked. Novej SD by mel taky dostat par koni navic..
Az prijde Aprilia s novyma modelama, tak to treba klapne.
Vyptaval jsem se Vojty, co za motory servisuje a jak drzi. A Panigale trpi detskejma nemocema, coz se dalo cekat, ale kazdejch 700 km z toho chcije olej. Prej by do toho nesel..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: Petta>> velkou RR Brutalku co maj jeste skladem funglovky nechces?
Kdyz jsem koupil tu 800, tak jsem o ni nevedel, jinak bych ji vzal. Akorat u velky mam problem s ergonomii. Stupacky vysoko, riditka taky a uzka. Nic, co by se nedalo vyresit, ale jeste musim dotahnout tu vec s nim.. pak uvidime..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Petta> Když budes kupovat novou,tak ji mas v zaruce,kdyby se to sralo a dýl ji stejne mít nebudeš.Jedine mít jeste pořešený,aby ti kdyztak museli pristavit odpovídající náhradní v sezóně no..
To by slo dohodmout, ale tady u nas v Rakousku, v Cechach jsem to jeste nezazil a to jsem par funglovek mel..
Ale musel bych ji koupit tady a diky dani z luxusu vyjde o 100tis draz. Chci neco, co mi vydrzi uz dyl. Jezdim cim dal min, takze si nevyplati pak prodat funglovku, co ma 10tis najeto za dvoutretinovou cenu..