po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
mito7 píše: Udivuje mě, že je tam tolik "hluchého" objemu a ani nejsou setrvačníky opracované. Jak vypadají kartery? Ten spodní objem se neřeší?
Čau, možno do tej kľuky ešte idú namontovať nejaké vložky z plast, alebo z hliníku.. Kľuka u 2T musí mať predsa čo najmenej prázdneho miesta.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Takze jsem nakonec prehodnotil moznosti a zachovam objem 250. Na ceste tedy jsou dva valce z NSR 500, vcetne tesneni, hlav a priver. Pisty do toho pasuji presne z RS250 NF5 a nemusim resit tedy prumery pistnich cepu a dalsi ptakoviny s loziskem. Asemblaz motoru bude tedy skoro hned.
Par fotek pro poteseni oka.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Samo to neni cistej hořčík, ale alu slitina - cesky označována jako elektron
Naposledy editováno 26.10.2019 17:52:01
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Konečně jsem obrdžel balík s prvním válcem z NSR500. Pasuje to jak prdel na hrnec. Druhy válec je už také na cestě. S veškerým respektem k firmě Malossi od které jsem koupil 360 cc kit, tohle je někde jinde. Kvalita odlitku, opracování a drobné detaily, kterých jsem si všiml, Honda to prostě umí. Navíc ty kanály jsou fakt obrovské, asi to pojede.
Pěkný . Tak ať ti to brzo vrčí
Já myslím, že by tam 70 + koní mohlo být
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: Já myslím, že by tam 70 + koní mohlo být
Bude tam přesně tolik koní, na kolik se podaří udělat výfuky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Beranidlo píše: Bude tam přesně tolik koní, na kolik se podaří udělat výfuky.
Já bych nic nevymyslel a okopíroval, a nebo koupil z Hondy RS250. Vlastní vývoj je cesta do pekel. Něco málo o tom vím
Výfuk dělá hodně, ale i zapalování, karburátory, hlavy, písty., Válce. Prostě je to celek, který spolu spolupracuje.