zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mimochodem čučel jsem u Denára na CRF 250 Rally v té černo stříbrné variantě, moc hezká motorka a ještě pohodlnější jak 250 L. Tak trochu jako malá afrika.
Johnny83 píše: DejvGSR> gratulace, vypadá fakt dobře, tak nakonec to třeba nebude tak slabá, těžká a hlavně drahá mrdka jak se psalo v komentářích při představení a ty intervaly jsou jak teda? Zahlídnul jsem 1000km, to je jen olej? Co ventily, píst a tak? Díky
E: jo a jak je to se zárukou? Zjišťoval už jsi případně ty motard kola? To asi nepůjde zapsat do tp co?
Jde o to kdo to porovnává, pokud DejvGSR jezdil jen CRF 250 L tak mu 450 přijde silná, ale pokud to srovnává kdo jezdil ostré motorky tak mu to přijde jako vydechlina.
Malý test, ikdyž možná už tu ten odkaz byl
Povídání v odkazu pod videem.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kdo hledá klidný stroj, na kterém může dát delší vzdálenost, občas zajet na ryby k řece, na pole či do lesa, jednoznačně 250 L je výborný stroj, možná to Rally ještě příjemnější. Kod hledá trochu toho závodního pocitu, více adrenalinu, tak myslím, že s 450 L neudělá chybu. Já jsem teda prozatím v terénu dost vykulený.
Na fotkách Bezděz a Kokořín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Btw CRF250 nemá snad pohotovostní přes 150 ne? Tuším, že to bylo nějakých 143-145.
Ještě technická: Jaké rozměry pneu dali na tu 450 do TP?
Naposledy editováno 05.09.2019 10:04:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ad gumy: stejné rozměry má myslím psané Yamaha WR 250 R. Škoda, že ten zadek má zase takový debilní rozměr, kde pořádně není rozumná off guma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: bledemon> Btw zdá se, že moje CRF je postižena oným hlášením problému. Honda zatím nic nesvolávala - asi se zkusím informovat.
a co ty napínáky rozvodového řetězu? S tim prej taky byly problémy u některejch kusů
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Čekal jsem výrazně míň, když už je taková oholená...
ale pár věcí mě na ní překvapilo příjemně - sedlo 885mm (tzn, žádnej trpaslík), přední kotouč údajně 290mm, natankovaná 134kg...
Naposledy editováno 08.09.2019 19:07:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
DejvGSR píše: Jinak na projíždění krajinou to opravdu není, fakt trochu sportovnější náčiní
Vysvětlil by jsi to trošku?
Budeš řešit otevření tou novou řídící jednotkou?
Jednoduše se motorka lépe cítí v terénu kde se řadí jeden kvalt za druhým a zpět. Otevřená , zavřená to je jedno.
Když to porovnám tak srovnání např s MT-09 je to moto co má výkon a když s tím budeš prdlat v obci 50 nebudeš moc nadšen, protože poskakuje a úplně uhlazeně se nechová.
Tak je to stejné i s CRF450.
Né, že by se nedalo, ale pokud proběhne srovnání s CRF250L tak je to jiné.
Fichtlík je takovej miloučkej bez poskakování, prostě hlaďoučký jak dětská prdýlka . Tady přidáš plyn a dere se dopředu
O nic jiného nejde.
Naposledy editováno 08.09.2019 20:14:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
DejvGSR> Trochu škoda. Víceméně ostrých endur kolem 450ccm je docela dost, naopak dostupný tupý endurko silnější než 250 chybí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Za 110 tis takovej těžkej low end, to museli upadnout na hlavu... Za 70 soudná cena.
já teda čekal něco mezi 80-90, když vycházím z Kawích posledních vzducháčů 125/150cc D-Tracker (btw, byly úplně stejný,až na větší válec a 125cc byla o desítku dražší...holt marketing ).
Kdyby to stavěli i na SM kola, docela by mě zajímala. Jednoduchost může být i přednost
Edit: ten přední kotouč je dle jinýho zdroje 265mm (ale popravdě se mi furt zdá menší - skoro stejně velkej jako zadní 220mm)
Naposledy editováno 09.09.2019 20:44:39
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dal jsem ho na 450, ale půjde ven, jezdím cca1,1-1,3bar a je to zbytečné, to neprotočim. Navíc mi to rozhodilo celou moto, v 70 se klepe, tak jsem sháněl protizávaží.
Při výměně pneu půjde pryč.
nokia321 píše: Záleží jak moc budeš foukat. Myslím si, že pod 1bar nepůjdeš a pak je haltr zbytečnost.
Dal jsem ho na 450, ale půjde ven, jezdím cca1,1-1,3bar a je to zbytečné, to neprotočim. Navíc mi to rozhodilo celou moto, v 70 se klepe, tak jsem sháněl protizávaží.
Při výměně pneu půjde pryč.
JJ, ani na 650 to na 1 Bar neurvu. Pokud nechceš jezdit vážně těžký technický terén, tak to podle mě není nutné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 345 | 5.12.2024 v 09:09 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |