Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2019 v 14:29 | Nahoru | #3211
Johnny83> Na všechny motocykly Honda jsou dva roky záruky. Motárd kola nelegální, muselo by se to dostat do techničáku. Ale časem to budu zjišťovat. Třeba to nějak půjde. Na tuto motorku už mi ty kola tak nějak dávají smysl, byla by s tím kopa zábavy. Dovedu si představit dle nálady terén, nebo silnici. Samozřejmě mluvím v kontextu zábavy a aktivního řízení, ne cestování či kochání krajinou. Tady je 250 výborná.

Mimochodem čučel jsem u Denára na CRF 250 Rally v té černo stříbrné variantě, moc hezká motorka a ještě pohodlnější jak 250 L. Tak trochu jako malá afrika.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2019 v 14:54 | Nahoru | #3212

Johnny83 píše: DejvGSR> gratulace, vypadá fakt dobře, tak nakonec to třeba nebude tak slabá, těžká a hlavně drahá mrdka jak se psalo v komentářích při představení a ty intervaly jsou jak teda? Zahlídnul jsem 1000km, to je jen olej? Co ventily, píst a tak? Díky

E: jo a jak je to se zárukou? Zjišťoval už jsi případně ty motard kola? To asi nepůjde zapsat do tp co?



Jde o to kdo to porovnává, pokud DejvGSR jezdil jen CRF 250 L tak mu 450 přijde silná, ale pokud to srovnává kdo jezdil ostré motorky tak mu to přijde jako vydechlina.
Malý test, ikdyž možná už tu ten odkaz byl
Povídání v odkazu pod videem.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2019 v 15:46 | Nahoru | #3213
DejvGSR> ok, díky za info. S tou zárukou jsem myslel, jestli je to braný jako ostrá nebo ne. Předpokládám, že na krosky záruka není vůbec, a co se týká ostrých endur, tam jsem měl za to, že záruka platí jen v případě uškrcenýho motoru na výkon dle tp, těch obligátních 5kw nebo kolik tam uváděj, jakmile dáš ostrý díly z příbalu, záruka padá... Ale zkušenosti nemám, jen si tak špekuluju, zatim úplně nevim kam z Duka přestoupit, nabízí se více variant

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2019 v 16:00 | Nahoru | #3214
DejvGSR> Ahoj Dejve, tak jsi se taky dočkal, velká gratulace ..
Je to krasavec.Hodně šťastných kilometrů a hlavně oklamá dolu ...
čus.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2019 v 19:56 | Nahoru | #3215
Dnes jsem najel 130 km. V záběhové fázi, takže 70 % asfalt zbytek lesní cesty a podobně. Prdel mě bolí, sedlo je tvrdý jako kámen. Podvozek tvrdší, ale při vyšší rychlosti je prostě jinde než 250 L, je cítit, že je to krom motoru vlastně ostrý sportovní enduro. Mám takové místo u nás, takový úvoz úzký, pěkné stoupání, vodou vymleté díry a odkryté kořeny. Pěšky se tam člověk slušně hrabe, přímé srovnání s 250 - 250 L je měkčí, více jako traktor, projel jsem to tam nižší rychlostí a motorka neodskakovala, prostě jsem jí řídil já. Dnes jsem do toho vlítl s 450 , a nestačil jsem se divit, jak motorka se rvala nahoru. Akorát jsem ji už neřídil, spíš jsem se držel řidítek . Tvrdší podvozek měl tendenci odskočit, bylo nutné se více soustředit na stopu. Jinak 450 velmi lehce utrhne zadní kolo, je v boulích výrazně klidnější, je prostě v úsecích, které jsem jezdil na dvěpade rychlejší a podvozek daleko jistější. Prozatím mi vůbec nechybí výkon, ta potvora fak jde moc hezky odspodu.

Kdo hledá klidný stroj, na kterém může dát delší vzdálenost, občas zajet na ryby k řece, na pole či do lesa, jednoznačně 250 L je výborný stroj, možná to Rally ještě příjemnější. Kod hledá trochu toho závodního pocitu, více adrenalinu, tak myslím, že s 450 L neudělá chybu. Já jsem teda prozatím v terénu dost vykulený.

Na fotkách Bezděz a Kokořín.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 06:30 | Nahoru | #3216
DejvGSR> gratulace co to chcípání? Řekli ti na to v Hondě něco?

včera drobný skotačení po loukách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 09:19 | Nahoru | #3217
DejvGSR> Tož gratulace k novému stroji . Tak kdy zajedeme na ten Bezděz - tam bych to taky rád trochu pojezdil :D. Byl jsem tam v lese jen autem a na moto by se tam jistě člověk vyřádil.

Btw CRF250 nemá snad pohotovostní přes 150 ne? Tuším, že to bylo nějakých 143-145.

Ještě technická: Jaké rozměry pneu dali na tu 450 do TP?

Naposledy editováno 05.09.2019 10:04:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 12:00 | Nahoru | #3218
mRKEF> Mokrá hmotnost u CRF 450 L je 130,8 kg (včetně olejů a paliva), u CRF 250 L je psaná suchá hmotnost 143 kg, přičti si k tomu palivo, olej a chladící kapalinu. V TP CRF 450 L, je přední guma 80/100-21 , zadek pak 120/80-18.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 12:09 | Nahoru | #3219
DejvGSR> V příručce CRF250 píšou 144 pohotovostní - čili včetně náplní. Honda ofiko web i můj TP říká 146 kg - ale oboje už je podle mě včetně náplní.

Ad gumy: stejné rozměry má myslím psané Yamaha WR 250 R. Škoda, že ten zadek má zase takový debilní rozměr, kde pořádně není rozumná off guma.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 12:52 | Nahoru | #3220
mRKEF> S tou váhou jak kde je uvedeno. Bohužel. No a zadní guma - tak to je tragédie, v tomto rozměru opravdu nic není.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 13:02 | Nahoru | #3221
Jo bohužel - předek 80/100 celkem něco je, ale ta 3,00-21 to je taky výběr za všechny prachy. Ačkoliv to dělám nerad, taky hodím na Hondu gumy mimo TP. Zřejmě kombinaci co jsi taky dával. 120/90 to je zabíječ výkonu. 120/90 mám aktuálně i na WR250R a je to celé zbytečně do rychlosti. Po lese tak na dvojáka a sotva občas trojku.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.9.2019 v 14:45 | Nahoru | #3222
Váha CRF 250L s náplněma a plnou nádrží 144kg a novější euro4 verze 146kg( ABS veteš a asi i EVAP, jestli ho tam dávaj) A když dáš laďák, další 2 kila dole. Já budu přezouvat příští rok a asi tam dám ty bridge Trail Wing, jsou to pěkný kostky a zároveň univerzál i na silnice dělaj se i v tom blbym rozměru 3,00 - 21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2019 v 13:12 | Nahoru | #3223

mRKEF píše: bledemon> Btw zdá se, že moje CRF je postižena oným hlášením problému. Honda zatím nic nesvolávala - asi se zkusím informovat.



a co ty napínáky rozvodového řetězu? S tim prej taky byly problémy u některejch kusů

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.9.2019 v 19:58 | Nahoru | #3224
SuperSic58> Ptal jsem se u prodejce na to výše uvedené hlášení, ale prý se mě to netýká, že můj stroj je r.v. 2017. Postižené jsou snad od 06/2018. Pokud by byly nějaké další problémy, doufám, že by se snad prodejce ozval :).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 14:01 | Nahoru | #3225
Dnes jsem CRF 450 L poprvé umyl, pořádně prozkoumal. Zatím najeto 320 km, vždy mě holka překvapí nástupem výkonu od spodu. Jede fakt celkem slušně. Jinak na projíždění krajinou to opravdu není, fakt trochu sportovnější náčiní.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 18:58 | Nahoru | #3226
Kawa už hodila na 230-ku cenovku. Kawa 230

Čekal jsem výrazně míň, když už je taková oholená...

ale pár věcí mě na ní překvapilo příjemně - sedlo 885mm (tzn, žádnej trpaslík), přední kotouč údajně 290mm, natankovaná 134kg...

Naposledy editováno 08.09.2019 19:07:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 19:46 | Nahoru | #3227

DejvGSR píše: Jinak na projíždění krajinou to opravdu není, fakt trochu sportovnější náčiní


Vysvětlil by jsi to trošku?
Budeš řešit otevření tou novou řídící jednotkou?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 20:13 | Nahoru | #3228
Než DejvGSR zareaguje tak se přidám.

Jednoduše se motorka lépe cítí v terénu kde se řadí jeden kvalt za druhým a zpět. Otevřená , zavřená to je jedno.
Když to porovnám tak srovnání např s MT-09 je to moto co má výkon a když s tím budeš prdlat v obci 50 nebudeš moc nadšen, protože poskakuje a úplně uhlazeně se nechová.
Tak je to stejné i s CRF450.
Né, že by se nedalo, ale pokud proběhne srovnání s CRF250L tak je to jiné.
Fichtlík je takovej miloučkej bez poskakování, prostě hlaďoučký jak dětská prdýlka . Tady přidáš plyn a dere se dopředu
O nic jiného nejde.

Naposledy editováno 08.09.2019 20:14:42

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 21:20 | Nahoru | #3229
callowsick> Tak dobře, že aspoň někdo do toho segmentu přispívá. Je to něco pod CRF 250, kéž by se cena vlezla třeba do magické 100k. To by vypadalo hned lépe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 21:21 | Nahoru | #3230
JiriBN> Jak píše nokia321, 250 má skutečně krásně uhlazenej motor, jemnej, bez cukání, souvisí to evidentně s klikou, její setrvačností a vstřikováním. 250 se rozbíhá při přidání plynu např. na volnoběh pozvolna, 450 jakoby štěká, rychle do otáček, rychle klesá. Pokud se se 450 důrazně zrychluje a brzdí, vše je ok, ale ve chvíli, kdy se jede např konstantní rychlostí, cuká, šije sebou, chod motoru je dost vrdý, ale znovu řikám, stačí přidat plyn a dějou se věci. Fakt je to dost nesrovnatelný. O tevření uvažuji, je to dost peněz, akorát to pojede lépe ve vysokých otáčkách, nízké a střední má hutné dost.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 21:23 | Nahoru | #3231
callowsick> Zajímavá alternativa, ten kotouč se mi dle fotek nezdá tak velký, cena 109 000,- za mě přišetřil bych a šel do CRF 250 L, určitě bude výrazně dospělejší.

Naposledy editováno 08.09.2019 21:25:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2019 v 21:35 | Nahoru | #3232
callowsick> Podle mě celkem zajímavá motorka za nesmyslnou cenu. Proti CRF to nemá šanci výkonově a proti "čínanům" je to drahý.

DejvGSR> Trochu škoda. Víceméně ostrých endur kolem 450ccm je docela dost, naopak dostupný tupý endurko silnější než 250 chybí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2019 v 11:09 | Nahoru | #3233
stráťa> Myslíš, že sa nenájde dosť ľudí, čo si radšej kúpi japonca než čínu, hoci aj drahšieho?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2019 v 11:11 | Nahoru | #3234

Metric píše: stráťa> Myslíš, že sa nenájde dosť ľudí, čo si radšej kúpi japonca než čínu, hoci aj drahšieho?



Ti si ale koupí spíš tu CRF, tedy, doufám, protože to by pak snad stlačilo tu kawu k 95tisícům .

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2019 v 11:52 | Nahoru | #3235
Za 110 tis takovej těžkej low end, to museli upadnout na hlavu... Za 70 soudná cena.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2019 v 12:34 | Nahoru | #3236

SuperSic58 píše: Za 110 tis takovej těžkej low end, to museli upadnout na hlavu... Za 70 soudná cena.



Tak za 70 beru dvě nebo tři, abych vybavil rodinu .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2019 v 18:29 | Nahoru | #3237

SuperSic58 píše: Za 110 tis takovej těžkej low end, to museli upadnout na hlavu... Za 70 soudná cena.



já teda čekal něco mezi 80-90, když vycházím z Kawích posledních vzducháčů 125/150cc D-Tracker (btw, byly úplně stejný,až na větší válec a 125cc byla o desítku dražší...holt marketing ).
Kdyby to stavěli i na SM kola, docela by mě zajímala. Jednoduchost může být i přednost

Edit: ten přední kotouč je dle jinýho zdroje 265mm (ale popravdě se mi furt zdá menší - skoro stejně velkej jako zadní 220mm)

Naposledy editováno 09.09.2019 20:44:39

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2019 v 00:34 | Nahoru | #3238
Dával někdo z Vás na CRF 250 L haltry ? Ptam se jestli to má smysl ? Dával jsem teď 13/42 rozetu s kolečkem a zesílený duše, tak se jen ptam nebo mam čekat, že někde utrhnu ventilek ? Nevim jestli i tenhle výkon to dokáže Díky !

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2019 v 06:47 | Nahoru | #3239
Záleží jak moc budeš foukat. Myslím si, že pod 1bar nepůjdeš a pak je haltr zbytečnost.
Dal jsem ho na 450, ale půjde ven, jezdím cca1,1-1,3bar a je to zbytečné, to neprotočim. Navíc mi to rozhodilo celou moto, v 70 se klepe, tak jsem sháněl protizávaží.
Při výměně pneu půjde pryč.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2019 v 16:37 | Nahoru | #3240

nokia321 píše: Záleží jak moc budeš foukat. Myslím si, že pod 1bar nepůjdeš a pak je haltr zbytečnost.
Dal jsem ho na 450, ale půjde ven, jezdím cca1,1-1,3bar a je to zbytečné, to neprotočim. Navíc mi to rozhodilo celou moto, v 70 se klepe, tak jsem sháněl protizávaží.
Při výměně pneu půjde pryč.



JJ, ani na 650 to na 1 Bar neurvu. Pokud nechceš jezdit vážně těžký technický terén, tak to podle mě není nutné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 345 5.12.2024 v 09:09 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist