Naposledy editováno 08.09.2019 20:21:15
Pokud bys narazil na hezkou, opečovávanou tramvaj, nebál bych se jí ani trochu
MTS bych bral spis 1000/1100,bo 620 je nižší a neni o tolik levnější.Cena servisu neni rozhodne tak hrozná,jak si národ myslí.Pred lety jsem mel Monster S2R (servis dle tabulek po 10000 a řemeny 20000) a ve srovnání s kamosovo Transalpem (olej po 7000 bo ho obelhali) vyšla Ducati během cca 40000km najeto dokonce levněji.Oboji ceny z autorizaku..
Naposledy editováno 08.09.2019 23:06:59
1 reakcí na tento příspěvek Názory na výběr moto
A ano je to nejkrásnější motorka
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názory na výběr moto
Inak pri troche dobrej vôle sa zmestíš na všetky, bohužiaľ jediný V-Strom som skúšal celý deň (bol fajn - teda 2010 a staršie), ostatné len krátko. Ale takmer všetko už bolo povedané, len musím poznamenať, že ak kúpiš MTS 620 (1000ka už ten problém nemá), nebude ľahké zohnať výbavu, na Stroma i Versys vyrába kufre, padáky a pod. snáď každý, Multistrada je vzácnejšia a napr. bočné kufre tuším ani neexistujú.
Na druhej strane MTS a Versys budú športovejšie ako Strom, ak Ti na tom záleží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názory na výběr moto
1 reakcí na tento příspěvek Názory na výběr moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názory na výběr moto
Rozvody 12tkm kontrola a nastavenie 30Eur spodna podlozka, 10Eur horna 2Eur novy zamok a 3Eur gufero ventilu (ak si dobre pamatam)
ozubene remene 24Eur 12tkm vymena
plus klasicky servis - olej, sviecky, retazovy kit - teda cena servisu japonca.
MTS pri najazde 4tkm rocne je OK. Ja na cestovnej moto mam najazd cez 10tkm rocne. Preto mam dvojventil ako sport na nedelne brusenie stupaciek. Nie ako moto na cestovanie.