Slávek-TDM píše: Ale blbost, ta krytka misto sedla spolujezdce je priplatkova vybava. Muzes mit normalni sedlo a k tomu original drzaky a kufry. Akorat myslim, ze nejdou kombinovat s origo drzakem na topcase.
No nemluvím o sedle, ale o prostoru na nohy kde jsou kufry, jestli jdou vůbec kolem nich vůbec ohnout nohy. Hmm asi jen nejde vidět ten prostor z těch úhlů na fotkách, třeba ok, ale nějak nemůžu najít fotky se spolujezcem...
Slávek-TDM píše: Pauzla>
Vodni pumpu a hadice by asi zakryl priplatkovy susplech z original touring vybavy, viko spojky zakryt nepujde. Otazka je, jestli je to potreba...
https://advrider.com...22-31-7-png.1863210/
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Jo a prezouval zpet na puvodni Pirellky, aby zkusil maximalku (v SRN na dalnici). Tachometrovych 210.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Slávek-TDM píše: Tachometrovych 210.
Obávám se, že skutečných 190km/h, nicméně jen blázen může jezdit takovou rychlostí s dušemi na dvou kolech. Možná má sebevražedné sklony. Co se týče padáků tak mu stejně nic jiného nezbude, pokud chce moto do terénu..1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Naposledy editováno 10.09.2019 11:55:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Pauzla píše: Obávám se, že skutečných 190km/h, nicméně jen blázen může jezdit takovou rychlostí s dušemi na dvou kolech.......
A hele, nějaký nový vědecký poznatek? Tuhle hloupost ti nakukal kdo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše: A hele, nějaký nový vědecký poznatek? Tuhle hloupost ti nakukal kdo?
Ty zřejmě moc zkušeností nemáš že? To se pozná.., vem si příklad, jedeš v terénu nebo šotolince a chytneš např hřebík. Co myslíš, že ten hřebík udělá když vletíš do takových rychlostí??2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Pauzla píše: Ty zřejmě moc zkušeností nemáš že? To se pozná.., vem si příklad, jedeš v terénu nebo šotolince a chytneš např hřebík. Co myslíš, že ten hřebík udělá když vletíš do takových rychlostí??
Nevím, třeba vylítne, prorazí chladič a motoku uvařím Hele, a proč máte ten limit pro duše nastavený 200 km/h a ne 150 nebo 220 km/h? Jo a hřebík chytnutý na šotolince má jiné chování než hřebík chytnutý na asfaltce?
Prosím tedy zkušené, aby mi polopaticky vysvětlili, proč je rizkové jezdit s duší nad 200 km/h.
2 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Teorie dále hovoří o tom, že píchnutí dušové pneu dojde k OKAMŽITÉ ztrátě vzduchu, duše se protrhne, vyfoukne jak balonek, ztráta vzduchu je přes všechny niple = ihned. Změna, respektive ztráta jízdních vlastností bude velmi rychlá a bude to nejspíš dost drsný.
V praxi mám zkušenost jen 2x zadní bezduše a pohoda.
Vlastně to byl důvod, proč jsem cukl z koupě Afriky. Mimochodem, víte, že Afrika má na řidítkách samolepku, že 140km/h je max?
Naposledy editováno 11.09.2019 14:53:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Nejvíc mě píchnutí překvapilo na kole v ztaáčce, kde jsem píchnul přední kolo o trn a byl hned bez vzduchu, málem jsem si rozbil hubu a to jsem jel dvacet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
vilemx píše: Nevím, třeba vylítne, prorazí chladič a motoku uvařím
Prosím tedy zkušené, aby mi polopaticky vysvětlili, proč je rizkové jezdit s duší nad 200 km/h.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Pauzla píše: Tak to je rizikové i ve dvaceti. Proto se také bezduse začali vyvijet a vyrábět. Jednou mi krovak prolezl z boku behounu na druhou stranu, v momentě tlak pryč a kolem všude auta bez možnosti rychlého zastaveni a to je ten problém, ty nemůžeš reagovat jinak než co nejrychleji zastavit a zezadu do tebe vletí jinej cvok a papa proletis se.. ;)
No vidíš, já byl zase u toho, jak ostrý šutr říznul bezduši a uník byl ještě rychlejší, než ten tvůj krovák... Concord také spadnul kvůli uniku vzduchu z kola - z bezdušové pneumatiky, ne?
Statisticky mi vychází píchnuté kolo baj voko jednou za 7 let, resp. jednou za 70 tisíc km - a to počítám třeba říznutou gumu v potoce o vyhozenou skleněnou flašku, také vyhledávám spíš cesty bez asfaltu a v zemích, kde je vcelku vysoký podíl koní, tedy i podkov a z nich ztracených pokrovářských hřebíků...
Evidentně Yamaha u T7 riskla to, že zisk z motorky při použití levnějších dušových kol převýší ušlý zisk od vystrašených zájemců, kteří si kvůli duším motorku nakonec nekoupí....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 86 | 7.9.2024 v 07:10 assassin |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 3 | 4.9.2024 v 16:52 Krautkopf |
Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700 [1 ... 4, 5] Yamaha Tenere 700, Honda XL750 Transalp | BigEasy23 | 149 | 4.9.2024 v 15:19 bery01 |
trať enduro Yamaha Tenere 700 | Eskoun | 4 | 31.8.2024 v 16:27 tomasL6 |