Diky
Nechápu proč je u nás nafta tak populární, když většina lidí dojíždí max. tak 10-20km do práce
Spazik píše: Nafta patří do traktoru, ne do auta.
Nechápu proč je u nás nafta tak populární, když většina lidí dojíždí max. tak 10-20km do práce
Hele, a chtěl bys to vysvětlit? Nebo se zamyslíš?
AveKT píše: Hele, a chtěl bys to vysvětlit? Nebo se zamyslíš?
Chtěl, protože znám spoustu lidí co mají diesel, i když k tomu nemají žádný objektivní důvod. (jezdí málo km/rok, kratší trasy po městě atd.)
Finanční úspora přinejmenším dosti pochybná - komplikovanější (a dražší když se něco podělá) údržba motoru, cena nafty dnes už stejná jako u benzinu.
O tom že s tím všude smrdí a sami inhalují ty karcinogenní sračky co lezou z dieselu ani nemluvě...
Spazik píše: Chtěl, protože znám spoustu lidí co mají diesel, i když k tomu nemají žádný objektivní důvod. (jezdí málo km/rok, kratší trasy po městě atd.)
Finanční úspora přinejmenším dosti pochybná - komplikovanější (a dražší když se něco podělá) údržba motoru, cena nafty dnes už stejná jako u benzinu.
O tom že s tím všude smrdí a sami inhalují ty karcinogenní sračky co lezou z dieselu ani nemluvě...
On moderni benzin je stejne slozitej nebo slozitejsi nez ropak a kratky trasy mu zpusobuji taky problemy. V mym okoli kdo ma ropaka tak jezdi docela dost km a na spotrebe se to pozna, ja vozim na strese stan a taham motorku, i u ropaka spotreba pres 10litru...
Spazik píše: Chtěl, protože znám spoustu lidí co mají diesel, i když k tomu nemají žádný objektivní důvod. (jezdí málo km/rok, kratší trasy po městě atd.)
Finanční úspora přinejmenším dosti pochybná - komplikovanější (a dražší když se něco podělá) údržba motoru, cena nafty dnes už stejná jako u benzinu.
O tom že s tím všude smrdí a sami inhalují ty karcinogenní sračky co lezou z dieselu ani nemluvě...
Já teda najezdím kolem 2000km měsíčně.Ale naftu mám,protože mám rád její zátah a řeči o smradu atd jsou trochu mimo.Když motor pracuje jak má,tak nesmrdí.Jinak dnešní moderní benzíny jsou na opravy ještě větší mrzáci,než stará nafta.
Pitbullterier píše: Já teda najezdím kolem 2000km měsíčně.Ale naftu mám,protože mám rád její zátah a řeči o smradu atd jsou trochu mimo.Když motor pracuje jak má,tak nesmrdí.Jinak dnešní moderní benzíny jsou na opravy ještě větší mrzáci,než stará nafta.
Zas stara nafta nemiva ten zatah :) a ty moderni benziny uz ho zase maji taky, tak si vyber
Spazik píše: Nafta patří do traktoru, ne do auta.
Nechápu proč je u nás nafta tak populární, když většina lidí dojíždí max. tak 10-20km do práce
Naftu mám jak píše kolega nahoře protoze má velký kroutak a je pro mě příjemnější než benzín ktery naložím a už ho musíš točit aby jel a to pak roste spotřeba dost nahoru, ale klidně si jezdi v benzínu když chceš, každý má tu svoji volbu
Borntobewild píše: Já třeba nechápu, proč někdo autem jezdí na naftu nebo na benzín, když to má oproti LPG skoro dvojnásobný náklady
koho zajimaj naky naklady? ja nejezdim nakladnim autem ale osobnim. a uz takhle je maly, tak si nezaberu prostor jeste nadrzi, natoz abych tankoval naky psouky
AndělČK píše: assassin> Já se veřejně přiznávám, že pšouky mám už ve 2 autě a nádrž LPG mám vždy pod autem, takže mi nepřekáží. Nemám důvod měnit. Malá dodávka mi teď jezdí v palivu za 1kč na km. To je méně ,než Honda nc750x
Ja jsem si nevsiml, ze bych mel pod autem nejake prázdné misto, ale proc ne. Kdybych mel nad vším premyslet ekonomicky, tak uz bych se davno střelil do hlavy
kerut píše: assassin> blaznis ? vis kolik dneska stojej naboje ? ekonomicky je zadrzet dech nebo se utopit
Ekonomicky pohled na vec me nezajima byl jsem na par přednáškách anatomie a typek co to přednášel rikal, ze nejlepsi je umrznout
assassin píše: Ja jsem si nevsiml, ze bych mel pod autem nejake prázdné misto, ale proc ne. Kdybych mel nad vším premyslet ekonomicky, tak uz bych se davno střelil do hlavy
Pod autem je takovýho místa, to byses divil. Ještě kdyby se vyházely různý ty krámy, co jsou tam namontovaný