Diky
Jinak různě označený typy motorů mají třeba jiné pumpy, počty ventilů apod.
Tady Ti to ale nikdo neřekne-hledej jinde
Sekačka je nejlepší na ruční pohon.
Borntobewild píše: Dodo1976>
Sekačka je nejlepší na ruční pohon.
Jo...čtyřnohá, a na podzim ji sežrat
Čau, Tom
tenere píše: assassin> není složitější a když mate atmosféru tak jezdíte se stejnou spotřebou jako nafta v té stejné velikosti!
Jo tech se dneska dela fakt hodne - rozhodne nejsou jednoduchy (skyactiv)
Stary vykopávky bych neresil, tam je vsechno jinak (starší atmosféru dneska smazne 1.6t i teilitrovou)
tenere píše: Nejsem příznivec tech německých šrotu ale taky by mne zajímala odpověď na rozdíly v motorech .I když je to tragédie ze byla a je VW střední značka a přitom musí mít tolik typu motoru ???!!! Není to podivné ??
20tdi bylo ve spouste modelu mnoho let, kazda mala modifikace je v podstate jinej typ motoru, do transportéra je ten motor trochu jinak nez v golfu atd
Já mám japonskej 2,4. Dáme závody?
Edit: VVTI
Naposledy editováno 25.09.2019 22:18:15
tenere píše: assassin> myslíte? mam jap.benzin bez ničeho jen 16v. a do kopce mi nestačí tzv. moderní motory a k tomu se serou a žerou i trávu kolem silnic
A to jste testovali jak? A jakej moderni motor tomu nestačí? Ja uz jsem jezdil v kdecem a treba dvoulitr v bmw s turbem (28i) smazne snad vse starší co jsem mel kdy moznost vyzkouset (tzn neberu různá 5.5amg, ferrari atd)
Ikdyz kamarad s bmw s 3.0t s jinym sw nemel problem se udržet ferrari 360 ...
Preplnovani je velkej doping, ale je to muj názor. Klidne vas necham v tom, ze vaše stara 1.6 jede jak das, kolik to ma 0-100? (Ty nejostrejsi crx a civicy byly lehoucky, to zrychluje hezky, ale srovnatelné moderni auto je jinde - tzn nesrovnaval bych 1.6vts treba s obyc 1.2tsi Fabii...)
Naposledy editováno 25.09.2019 22:22:04
tenere píše: assassin> to je docela ale tragédie pro majitele a byznys pro náhradní díly .Toyota třeba drží stejný motor po dobu 20 let a i ostatní součásti a Subaru je na tom obdobně .A proto se nemusí pracně hledat co tam bylo a da se to opravit. A bez diagnostiky a dalších věci .To u VW jen kvůli modifikaci musely dělat jiný motor a nemohly to udělat modulárně ??
Jiny motor jsem nerekl, zaklad je stejnej, ma to jinak treba nejaky periferie (silnější altik, jiny prevody - preci jen dodavka je zprevodova jinak) pochybuju ze u Japonců je to vse v průběhu let stejne a ze i ten motor ma stale stejny kód. Ted jsme prehazovani motor z mastera do vivara, Pasuje,
Je temer stejnej, ale kód motoru jinej.
tenere píše: Borntobewild> 3,6L 6H 260Kw do kopce jo
Jo tak top motorizace Subaru - smazne to treba 335i baworaka? Nebo 20t u amg mercedesu? ... asi ne.
tenere píše: assassin> promiňte ale ja se bavím o autech a ne o pleckách a nekoukejte jen na to co jezdi kolem vašeho baraku
Majitel “mého” baraku jezdi s 911gt3
tenere píše: assassin> u Japonců je to tak ze můžete měnit díly z auta 2003 do auta2016 -bavíme se o motorech a periferie a podvozky a jiné mechanické části .Třeba spodní cepy z auta 1986 jsou shodne i číselne do auta 2016
No ale to je u toho tdi podobne, dost veci pasuje. Nechci tu hájit vw .. me to je celkem fuk. Kdyz mi nejede auto, odvezu ho do servisu a je mi celkem jedno, ze museli objednat cepy z 2009 a nepasuji tam cepy z auta z roku 2000
Naposledy editováno 25.09.2019 22:33:39
PS:je to o penězích _ cim méně nasypu do skladu tím víc mužů nasypat do vývoje !
Naposledy editováno 25.09.2019 22:48:24
tenere píše: assassin> ok 911 není plecka ale fábie a BMW jsou plecky když se to rozbije jen co to vyjede ze fabriky
proc ne, me nevadi jezdit pleckou o nadvlade japoncu ve vyvoji a u subaru konkretne si myslim svoje.
tenere píše:
PS:je to o penězích _ cim méně nasypu do skladu tím víc mužů nasypat do vývoje !
Já to nechápu. Tak když ušetřím na skladu, protože nemusím mít díky kompatibilitě tolik dílů, tak jakej vývoj? Vývoj změní díly a zvedne potřebu skladování, takže musím zase sypat do skladů? Není to podivný?
tenere píše: assassin> není složitější a když mate atmosféru tak jezdíte se stejnou spotřebou jako nafta v té stejné velikosti!
Tak to by mě tedy zajímalo! Který japonec 3,6L 6H 260Kw tohle dokáže. (esli teda vůbec nějaký atmosférický japonec 330hp má, tak žere malé děti)
Ale srovnávat spotřebu velkoobjemové benzinové atmosféry a moderního turbodieslu při stejném jízdním režimu?