Diky
Naposledy editováno 28.09.2019 14:53:02
tenere píše: assassin> subaru nemá haldex ani ho nepouziva ! X-drive nefunguje a proto se svete ani nesmí uvadet ze je to 4kolka.A to ze ma m240i 340 ps -to ma a ale ono je dulezite je dostat na asfalt a to tyhle schroty neumi .Jezdi si s cim chces ale pis relevantni informace .tot vse
To je dobrej blábol
Soucasne legacy/outback, forestr a impreza s automatem maji 4x4 s lamelovou spojkou misto středového diffu - coz je vlastne “haldex” respektive to same cemu bmw rika xdrive.
Muzes mi najit nejakej dukaz tvrzení, ze se ve svete nesmi xdrive označovat jako 4x4?
To, ze m240i nedostane vykon na silnici je nesmysl, dostane ho tam i v rwd variantě a xdrive funguje překvapivě dobre - Btw jel si s tim, nebo sis neco vycucal z prstu?
Naposledy editováno 29.09.2019 19:34:56
rozdiely medzi motormi sú pre laika nepoznateľné, ale agregáty majú iné kľuky, iné časovanie ventilov, iné zvody.
Estli je to časovanie N75 totožné/ iné neviem a z od boku strieľať nechcem.
Niečo mimo témy-
doma máme benziňák, diesel, dvojtakt, štvortakt, lpg. V práci deriem dvojtaktný diesel.
Každé vozítko má niečo do seba, klady aj zápory.
A ktoré je najlepšie? Predsa to, ktoré jazdí a nekazí sa
tenere píše: Borntobewild> 3,6L 6H 260Kw do kopce jo
...a ještě k tomu 16vNevím, čím ten "pán" jezdí, ale to asi neví ani on sám.
ramlik píše: ...a ještě k tomu 16v
Nevím, čím ten "pán" jezdí, ale to asi neví ani on sám.
16 děleno 6, to je 2,6666666666666 ventilů na válec
RomanSS píše: No nevím...táta má v Q8 286 naftových koní a nějak úžasně silný mi to nepříjde...
dynamiku bych řekl, že má lepší passat s bitdi...
V pohodě. Qéčka nejsou na závodění ale připoutat si passata za kouli tak si ho vodím jak Čivavu po parku
MartasUS píše: V pohodě. Qéčka nejsou na závodění ale připoutat si passata za kouli tak si ho vodím jak Čivavu po parku
jo to jo, je to super tahoun, taky to kupoval, protože tahá velkej přívěs.
Je to parádní auto na cestování, na vzduchu, mild hybrid, natáčení zadních kol, super. Ale je to těžký a je to znát. V A7, kterou taky zvažoval je to o něčem jiným, ale chtěl něco většího, je to pán před důchodem...
assassin píše: RomanSS> Kdyz chris harris hodnotil nove Gecko tak rikal, ze to auto je zosobněním vseho co na novych autech nesnáší, ale ze si nemuze pomoci a musi ho milovat ... ja bych s novým g500 dokazal zit ikdyz je pro me SUV totalne nesmyslna kategorie zbytečných aut
s géčkem bych taky dokázal žít. S Range Roverem je to pro mě asi jediný SUV, který bych moc rád.
ale stejně pokud bych na to měl prachy, tak to dám za jiný auto
Naposledy editováno 30.09.2019 00:00:25
RomanSS píše: jo to jo, je to super tahoun, taky to kupoval, protože tahá velkej přívěs.
Je to parádní auto na cestování, na vzduchu, mild hybrid, natáčení zadních kol, super. Ale je to těžký a je to znát. V A7, kterou taky zvažoval je to o něčem jiným, ale chtěl něco většího, je to pán před důchodem...
Přesně. Mám to taky na tahání a né jenom na kaffíčka. Minulí týden sem s tím táhnul 3nápravové plato 1t a na něm dodávku 3,5t z Nürnberku do Ústí. Vím, byl sem přetíženej ale Qéčko si jenom brumlalo. Do taháků tam skočila 6ka a pořád 90kou. Kámoš má (v USA) Toyotu Tundru 5,7 litru 8válec. Nestihl sem se s tím svézt bo jsem delší dobu v česku, ale síla těchto trucků se absolutně nedá srovnávat s evropskými SUV nebo pseudo EU Trucků Ale nejsilnější auto co sem kdy řídil byl tuším Ford Thunderbird z 80tých let a teď si sedni ........ 8 litrů 10 válců. Nechápu na co ty amíci tyhle auta vůbec vyráběli. Předimenzovaný o 1000%
assassin píše: RomanSS> Kdyz chris harris hodnotil nove Gecko tak rikal, ze to auto je zosobněním vseho co na novych autech nesnáší, ale ze si nemuze pomoci a musi ho milovat ... ja bych s novým g500 dokazal zit ikdyz je pro me SUV totalne nesmyslna kategorie zbytečných aut
Proč nesmyslná? Pokud to nemá nějakej pablb na machrování tak SUV jsou prostě pracanti. SUV typu Kia Sportage nebo Duster a podobné jebky jsou jen větší kombíky, s tím souhlasím ale Q7 Q8 Tuareg nebo Amarok apodobné krávy se silnějšími motory jsou někdy k nezaplacení. Pravda je že pak člověk vidí kozatou blbku jak skáče z téhle obludy s čivavou v ruce tak by jí nafackoval
MartasUS píše: Proč nesmyslná? Pokud to nemá nějakej pablb na machrování tak SUV jsou prostě pracanti. SUV typu Kia Sportage nebo Duster a podobné jebky jsou jen větší kombíky, s tím souhlasím ale Q7 Q8 Tuareg nebo Amarok apodobné krávy se silnějšími motory jsou někdy k nezaplacení. Pravda je že pak člověk vidí kozatou blbku jak skáče z téhle obludy s čivavou v ruce tak by jí nafackoval
vsechny uzitny vlastnosti co potrebuju od auta ma SUV stejny nebo horsi nez cokoliv jineho a jedine v cem je lepsi je tahani velkejch nakladu - obri karavan nebo podval.A to jsem treba za 20let co jezdim nepotreboval ani jednou...
beznej karavan a vozik s motorkou mi bezne kombi utahne daleko rychleji nez se smi a mista je casto v SUV min nez ve velkem kombi... uz takhle 90 procent casu palim zbytecne moc nafty, vozim kubik vzduchu a x set kilo zeleza zcela zbytecne, u SUV je to o level dal.
btw, asi jsem te cestou predjizdel, byl to trinapravovej platak? Q7 tahnouci obri platak a dodavku me chytila za oci... cekal jsem PL znacku ikdyz ty by meli na tom plataku jeste mensi odtahovku a az na te tu dodavku
Naposledy editováno 30.09.2019 13:00:49
assassin píše: vsechny uzitny vlastnosti co potrebuju od auta ma SUV stejny nebo horsi nez cokoliv jineho a jedine v cem je lepsi je tahani velkejch nakladu - obri karavan nebo podval.A to jsem treba za 20let co jezdim nepotreboval ani jednou...
beznej karavan a vozik s motorkou mi bezne kombi utahne daleko rychleji nez se smi a mista je casto v SUV min nez ve velkem kombi... uz takhle 90 procent casu palim zbytecne moc nafty, vozim kubik vzduchu a x set kilo zeleza zcela zbytecne, u SUV je to o level dal.
btw, asi jsem te cestou predjizdel, byl to trinapravovej platak? Q7 tahnouci obri platak a dodavku me chytila za oci... cekal jsem PL znacku ikdyz ty by meli na tom plataku jeste mensi odtahovku a az na te tu dodavku
jel sem 17.9. od Nurnbergu -Plzeň- Praha- Jaroměř-Ústí. Vím že ta joroměř na trase nesedí ale jel sem složil náklad co byl na autě. Můj řidič měl nehodu. Týpek do něj vletěl co usnul a otočil ho na bok. Potřeboval sem to rychle a nechtěl čekat na odtahovku tak sem si pro to zajel sám. Ten den byla Q7 k nezaplacení
Pokud si viděl tuhle soupravu tak si viděl mně
Naposledy editováno 30.09.2019 13:18:47
assassin píše: tak to byla jen shoda nahod, 17.9 jsem jel stejnou trasu (cast) jen obracene a dodavka byla skrin... myslim ze 99procent lidi nic takoveho tahat nepotrebuje a nejspis bych to utahl i svym kombikem...
Já patřím mezi to 1% teda. Tak jestli by tohle utáhl kombík tak klobouk dolu vlek 1000kg + auto 2500kg + náklad 800kg. Ale pokud máš 500 koňovou RS6 tak bys to dal. Ono jde o to taky že s velkým SUV máš těžkou základnu a 3 tunová Q-sedma je akorát i když to semtam se mnou zamávalo při 90ce. Lehké auto se ti roztancuje a jseš v řiti.
Ale je to jak říkáš. Hodně velká většina má SUVčka jen na to aby se nezabili při bouračce ale rosekali všechno kolem nebo na machrování
MartasUS píše: Já patřím mezi to 1% teda. Tak jestli by tohle utáhl kombík tak klobouk dolu vlek 1000kg + auto 2500kg + náklad 800kg. Ale pokud máš 500 koňovou RS6 tak bys to dal. Ono jde o to taky že s velkým SUV máš těžkou základnu a 3 tunová Q-sedma je akorát i když to semtam se mnou zamávalo při 90ce. Lehké auto se ti roztancuje a jseš v řiti.
Ale je to jak říkáš. Hodně velká většina má SUVčka jen na to aby se nezabili při bouračce ale rosekali všechno kolem nebo na machrování
o ty kone asi tolik nejde, ty v te q7 predpokladam taky 500ps nemas a nevim, vozit s sebou denne 3t jen protoze jednou za 5-10-15-20let potrebuju prevezt dodavku (prestoze se to nesmi a koleduju si o pruser) mi moc smysl nedava. je to jen muj pohled na SUV a ptal ses na nej. nechci ti vyvracet to, ze tobe to smysl dava a potrebujes to. ja kdybych nejezdil na okruh a na kola, tak nejezdim kombikem ale nejakym coupe, protoze s sebou bezne vozim tak pocitac a palubni zavazadlo s hadrama..
rs6 ma proti me 140kg navic a ofiko smi tahat vlek 2100kg, ja muzu tahat jen 1800kg..
Naposledy editováno 30.09.2019 13:47:44
Naposledy editováno 30.09.2019 14:06:26
edit: jinak ta moje souprava je uplně legální pokud je ta dodávka prázdná. mám 3500Kg na kouly a na ten plaťák se může naložit 5 tun tušim
Naposledy editováno 30.09.2019 14:41:25
MartasUS píše: assassin> "proč mít teda auto když můžu jezdit autobusem". Takhle to myslíš? Proč bydlet ve 4+1 když se vejdu do 2+1..... Proč mít 10 kalhot když stačí dvoje ..... Otázka.: kdybys vydělával 150 tis měsíčně.... kde bys bydlel a v jakém autě bys jezdil ??? ale teď pravdu
Ja jsem si auto co mam koupil kdyz jsem tolik vydělával a bydlel jsem a bydlim stale ve stejném 2+kk - pro me neni SUV známkou luxusu nebo neceho co si nemuzu dovolit, ma pro me spoustu nevyhod a kdybych kvuli kolu/okruhu nepotřeboval vetsi kufr tak jezdím nejakym sportovnejsim kupe (335/340i treba)
Edit: V pripade novějšího 40i by kupe bylo spis 440i
Naposledy editováno 30.09.2019 14:56:12
Zrovna tak jako spotřeba. Každej ti napíše něco ve smyslu, že snad nejsi socka, abys to řešil. Ale já mám lepší věci na práci, než řešit kde a kdy zastavím u pumpy. Jde o dojezd na jedno natankování, tím pádem zase forma komfortu a to s tím taky souvisí, jestli je ten x-koňovej motor v 1,7t nebo 2,5t, pokud mu šlapeš na krk.
Naposledy editováno 30.09.2019 14:51:37
A popravdě, kdybych si mel dnes koupit nove auto, vubec netusim co bych koupil
MartasUS píše: assassin> Každý máme jiný vkus a jiný pohled na svět. Já vydělávat raketu tak si třeba nikdy nekoupím nějakou Italskou placku. Sem laděnej spíš do bláta takže asi nějaký Truck s 10" liftem a 6ti litrovým motorem by mi stál před barákem. Hned vedle heliportu kde by seděl vrtulník bo sem i cvok do vrtulníků. V životě bych neměl třeba silniční motorku. Vůbec mne netáhnou. Jen bych si vždy koupil novinku od BMW GS a jen bych cestoval po světě. To je má vize kdybych byl hodně za vodou. Drogy ani trávu sem nikdy nezkusil. Nepiju ani nekouřim takže všechny prachy jen a jen do zábavy a cestování
K memu způsobu užívání si nepasuje ani truck ani bmw GS - kazdej jsme jinej no ja jsem si ale v tomto smeru v podstate sny splnil...
Jo a silnicni motorku mam, prestoze na ni nejezdim, proste protoze se mi libi
Naposledy editováno 30.09.2019 15:01:06
PetrL3 píše: MartasUS> No ale to je něco jinýho. Tady se vlastně kvůli jalový hmotě šidíš o ten potenciál svezení, který by tem motor poskytl v lepším autě líp.
Zrovna tak jako spotřeba. Každej ti napíše něco ve smyslu, že snad nejsi socka, abys to řešil. Ale já mám lepší věci na práci, než řešit kde a kdy zastavím u pumpy. Jde o dojezd na jedno natankování, tím pádem zase forma komfortu a to s tím taky souvisí, jestli je ten x-koňovej motor v 1,7t nebo 2,5t, pokud mu šlapeš na krk.
Ať je auto jak silný tak vždy mají dojezd podobný. Silnější auta mají jen větší nádrž. Q7 má 100 litrovku a těch 600 km na ní udělám. Fábce stačí na 600 km skoro jeden kanistr