1 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
Kubeja píše: v řádech vteřin za hlasitého projevu
Spíš záleží co si pod tím "prasklým" vojín Kefalín představuje. Já jsem kdysi na CItroenu XM 2.1.TD najezdil cca 6 tisíc s prasklým pístem a ten motor se pak dělal z jiného důvodu. Píst držel pořád. Byla to vlásenková prasklina téměř po celém obvodu pístu. Do dneška nechápu že se neutrhnul.
Takže asi tak. Podle mě se tyhle věci odhadnout nedají.
3 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
Treba takovej motor 1,9TDI PD 77kw klidne 10 000km kdyz majitel chtel usetrit a vymenil dvouhmotu za jednohmotu. Jen to tam nejak divne mlatilo...
Naposledy editováno 14.10.2019 23:35:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
1 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
Naposledy editováno 15.10.2019 21:36:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
A v čem je to prasárna?
Naposledy editováno 15.10.2019 22:20:58
1 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
Naposledy editováno 15.10.2019 22:49:23
CFFB už je CR, pokud se nepletu, takže mladší auto. Rychlé kilometry autu svědčí více. Můj Golf jezdí převážně popojížďky, 3 km tam 3 km zpět a jednou za rok na dovolenou. Dostává zabrat hlavně za studena a vše v pořádku.
Jinak daleko více než jednohmota tomu motoru ubližuje vymlácená dvouhmota. A co si budem povídat, spousta lidí nic neslyší takže jezdí dál.
Naposledy editováno 15.10.2019 22:59:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
a to ze to byl drahej dil, tak se tam dalo neco jinyho... to je taky zajimavej argument. trochu mi to pripomina argumenty lidi s vykuchanejma DPF filtrama....
ale jinak mam v planu na svem motoru taky konverzi na jednohmotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
1 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
Naposledy editováno 04.12.2020 13:15:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
po 250 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
HMS píše: vilemx> Tak ono jde hlavně o převodovku a komfort v určitých otáčkách než o motor.
To sice jo, ale vlákno je o klice a její výdržistandamz píše: KubaLC8> Trochu tě asi zklamu, ale já mám v TDI PD jednohmotový setrvák už cca 100 tis km a přede si jako kotě. Nepoznáš rozdíl, to ti garantuji. Ovšem pokud máš v prdeli dvouhmotu a návdavkem k tomu auto osazeno DSG, tak ti kliku rozlouskne v řádu stovek km. Pár takových už jsme v práci měli.
Mě jsi nezklamal, ale v téhle debatě se přikláním k tomu co píše radi5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
Naposledy editováno 04.12.2020 13:16:14
2 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
to, ze by setrvak mel vliv na mechanismus jen jednim smerem - k prevodovce se mi moc nezda, ale vypocty vlastni freq torznich kmitu mechanismu me budi ze spani jeste ted, takze na to radeji vzpominat nebudu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
1 reakcí na tento příspěvek Prasklá klika
Octavia 1.9tdi I 66kw koupena s 69tis, při 270 klepání dvouhmoty, při 290 výměna za jednohmotu. Při opravě čip na 85kw. Při prodeji s 545tis vše motoricky ok. Umrtí při 640 tis po nárazu do sloupu.... já ji měl 11 let soused 3 roky....
...a k PD motorům od vw to byl průser samo o sobě ( bavím se o 2.0l)
Naposledy editováno 16.10.2019 16:15:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika
Naposledy editováno 04.12.2020 13:17:11