kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Frennky píše: Johnny83> A ještě k tomu Čermák slevil 16 klacků https://www.tipmoto...1100-rr.html [/quote]
Frennky ty jsi ho viděl, je to tak? Je ok?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin> alfy sou krasny, ale ty novejsi sou az moc pekny na me. To je jak s agustou. Je to proste uz moc. Na to sem moc pankac. To je jak dyz potkas krasnou holku s nakym totalnim retardem, taky si rikas, jak je to mozny, ze takovej nymand ma tohle doma:D
Tohle je proste tak akorat hezky a tak akorat vosklivy pro me. i celkem nenapadny
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A stejně, pravý Busso je jenom jedno, GTV6, dvouventil.
Frennky píše: Mazel https://www.motobik...-detail_3292 [/quote]
Tak toto bych ti i "zavidel" narozdil od BMW
dejf. píše: stev> ja na mustangy nikdy moc nebyl. Je to takova modla napric vsema lidma a v dnesni dobe uz jak octa rs, ma to kazdej. Ale samozrejme ty stary pekace se mi libej. Fox body je fakt cerna ovce :D Jak tu nekdo rikal nafouklej escord, to je presny. Ale este preprcanej dvojkovou sierrou. Je to tak divny, az bych tomu skoro dal sanci, clanek prectu, dik.
zmulin> alfy sou krasny, ale ty novejsi sou az moc pekny na me. To je jak s agustou. Je to proste uz moc. Na to sem moc pankac. To je jak dyz potkas krasnou holku s nakym totalnim retardem, taky si rikas, jak je to mozny, ze takovej nymand ma tohle doma:D
Tohle je proste tak akorat hezky a tak akorat vosklivy pro me. i celkem nenapadny
ono když chceš ameriku v8 co není tak drahá a není to full size sedan, suv, pickup nebo dodávka, tak zas tak moc možností nemáš, třeba ještě tohle, ale ten starší se mi taky líbí víc
link
Jinak tvoje dilema se vzhledem 156 má perfektní řešení, jen budou blbě k sehnání :)
link
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
strakon píše: koukám, že nejvíc jdou nahoru Simsony www.motorkari.cz/motobazar/motorky/simson/simson-s-51-enduro/simson-s-51-enduro-1486997.html
Ale jen do dobrych rukou!!! Takze při koupi predpokladam ze to budes muset nejak prokazat ze se u tebe bude mit dobre. Asi ma zastupy zájemců který budou muset projit jeste vyberovym rizenim
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dejf: americani delaj lepsi osmivalce nez 6ti valce, tak proc si kupovat neco co jim moc nejde? obecne ale asi neni moc v6 ktery bych chtel... ono V8 je docela vyvazenej motor, to same radova sestka...ale sestka do V ne, to je takovej "paskvil" aby se usporilo misto
s nakupem auta pro zabavu kazdopadne neporadim, dokazu se zamilovat do kazdeho druheho krapu, ale pak si to nastesti rozmluvim... ono to zabira misto a nezere to jen prachy, ale i cas... a koho vylozene nebavi se v tom vrtat....
BTW, dneska jsou tu vyzivny temata... ktery motorky maj full elektroniku, protoze cobykdyby, v chladici nepeni voda, jak namontovat vidle do brejli aby to bylo uplne presne... asi fakt starnu, prijde mi to uz trochu moc
Naposledy editováno 18.10.2019 00:06:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: assassin> Proč úsměvné???Mě to pomáhá k úsudku že nesu zase takové debil
ok, pokusim se na to divat stejne.
ad seznam, ten je fajn, ja uz si ale ke jmenum pisu i vysvetlivky, protoze po case nevim kdo to kurva byl Ivos z Ostravy ne delam si prdel, ty jses docela nezapomenutelnej
A navic v dnesnim provozu? Kdybych nemel na silnici zabavnou a vykonou moto, tak by me bohate stacila stara fiesta ST150.... trosku odlechcit, a na okreskach myslim zabavy az az... za par penez...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty jsi byl na školení ohledně podvozků,že jo. Trochu přemýšlím,jestli nesáhnout do naladění na Tuonu. Chtěl jsem nechat originální nastavení v duchu,že ve fabrice ví,co dělají,ale díval jsem se a štelovací šrouby na tlumičích a každý je pootočený jinak,takže asi do toho někdo hrabal. Když v přímém směru přejedu vetší hrb,tak ho přední tlumič moc nepobere a zadní taky moc ne, a motorka lehce poskočím a dostanu lehce ránu do řidítek. Manželka na Monsteru 796 nic nepostřehne.
Když jedu zatáčku v náklonu a je tam přechod z jednoho asfaltu na druhý a schodek cca 2cm,tak motorka lehce uskočí na předku i na zadku do strany. Neměl bych nastavit vetší útlum,aby tlumič víc absorboval,nebo změkčit i zadní pružinu?
Nebo to nechat odborníkům?