kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.10.2019 10:00:41
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja takoveho kdysi mel, stejnou i barvu, za 800 Kcs, nalital asi 7000 km a pak prodal dal, ta vune a zvuk bylo neco!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Freedome, nechces ho? Tolik mista by se v garazi urcite jeste naslo, je to pravy oldskuul! ?
Ja takoveho kdysi mel, stejnou i barvu, za 800 Kcs, nalital asi 7000 km a pak prodal dal, ta vune a zvuk bylo neco!
no neboj...supi prý už lítají nad Bohuslavicemi...Žmuldo, viď
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: ... ale péro do huby vyvinutý středoškolačce bych za to teda nedal... né kecám
Jo, se hlasim, ze bych tez kecal, ale ne dva najednou a ne po tobe...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> hele do fronty .... ja byl prvni
to určitě...než si něco napsal tak už dva supi volali mobilem...ty naivko
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.10.2019 11:45:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> Dotaz asi hlavně na tebe odborníku!
Ty jsi byl na školení ohledně podvozků,že jo. Trochu přemýšlím,jestli nesáhnout do naladění na Tuonu. Chtěl jsem nechat originální nastavení v duchu,že ve fabrice ví,co dělají,ale díval jsem se a štelovací šrouby na tlumičích a každý je pootočený jinak,takže asi do toho někdo hrabal. Když v přímém směru přejedu vetší hrb,tak ho přední tlumič moc nepobere a zadní taky moc ne, a motorka lehce poskočím a dostanu lehce ránu do řidítek. Manželka na Monsteru 796 nic nepostřehne.
Když jedu zatáčku v náklonu a je tam přechod z jednoho asfaltu na druhý a schodek cca 2cm,tak motorka lehce uskočí na předku i na zadku do strany. Neměl bych nastavit vetší útlum,aby tlumič víc absorboval,nebo změkčit i zadní pružinu?
Nebo to nechat odborníkům?
dost novejch motorek ma v jedne noze kompresi a v druhe rebound... jsem takhle po ranu linej hledat jak to ma tuono... a i kdyby byly obe vidlice stejny tak natoceni sroubku nemusi nic znamenat. nastavuje se od plne zavrene polohy a vyrobni tolerance zpusobi ze si jehla do trysky stejne sedne u kazde vidlice trochu jinak, tzn zarez ve sroubku bude mirit jinam.
osobne bych zacal kontrolou predpeti (tim padem budes vedet i jestli mas spravne pruziny na svoji hmotnost, nebo nejakej kompromis) pomoci mereni SAGu.
nastaveni rebound utlumu ma vliv na vnimani "pohodli pri jizde" - mekci rebound, vic pohodli. vic reboundu a lepsi pocit kontroly a kdyz se to prezene tak dojde na serii nerovnosti k "zatluceni do zdvihu" a pak to mlati do rukou...
kazdopadne si myslim, ze tady to bude spis kompresni utlum jak pise Tifone - bohuzel pri prejezdu nerovnosti jake popisujes funguje hlavne hi-speed okruh tlumeni, kterej je interne nastavenej planzetama - takze s tim toho moc nenadelas. kazdopadne lo-speed okruh - tzn to co ovlivnujes klikatkama ma vliv i na ten hi-speed takze ubrani kompresniho utlumu by mohlo pomoci.
rozdil mezi monsterem a tuonem je kvuli tomu, jak rychla jizda se predpoklada a je to nastavene aby to fungovalo pro to pouziti. to tuono nejspis bude s vyssi rychlosti tyhle nerovnosti lip zehlit, monster naopak s rostouci rychlosti bude ztracet na stabilite. vidlice ktera funguje super v male a soucasne i ve velke rychlosti neexistuje. ani ty elektronicke podvozky nejsou uplne zazracne, protoze za tebe toci jen kroutitkama, planzety to servo uvnitr preskladat neumi.... tzn vidlice co ma fungovast v rychlostech 200+ je nepohodlna na rozbite okresce do 100kmh a a naopak, to co krasne zehli v predpisovych rychlostech je ve velkym fofru nestabilni plavak
ja mam ve vidlicich jine vnitrky a v malejch rychlostech to je pomerne neprijemne, jak to mlati do rukou a skace ... kdyz rucicka mine cislo 150 na tachaci, je cejtit jak zacne vse fungovat a mas pocit, ze podvozek zehli... ted se ta vidlice chova podobne jako na devitkach.
kompresni utlum je tam potreba pro velke rychlosti a to je duvod proc top level podvozky nefunguji lidem co nejezdi tak rychle jako top zavodnici, proste se nedostanes rychlostma na uroven na kterou jsou vnitrne prizpusobene.
Gareth u ktereho jsem byl na skoleni vetsinu italskych motorek (a hypersportu obecne) pro anglicke cesty zmekcuje na planzetach hi-speed obvodu, jejich cesty jsou zhruba jako nase a podvozek postavenej pro fungovani na evropskejch okruzich (ono to u nich plati i pro okruhy )
takze bud projdi celou to metodikou kontroly - sag, predpeti, std nastaveni... nebo zmen jednu vec a vyzkousej, nejlepe jeste si zaznamenat co jsi menil, kdyz se to zhorsi vis kam se vratit. tzn uberes o par kliku/otacek (podle rozsahu) kompresi a vyzkousis. rozhodne neni dobry tocit vsim najednou...
Naposledy editováno 18.10.2019 12:56:08
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jo a o jakej stroj se to tu pretahujete?
kozey dechson