Ahoj. Vím že to sem nepatří. Jedná se o auto.
Občas blbne startér. Viz.video. Už si s tím nevím rady. Startér byl venku na kontrole a vše v pořádku. Co to muže způsobovat? Například týden v pohode, a pak to udělá tuto neplechu.
Zvuk starteru je jakoby se protočil na prázdno přes zuby. Ale pastorek je v pořádku. Díky všem moc za postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
JiriK84 píše: Borntobewild> i kdyby měnil samotný věnec, tak by to taky nevyvažoval.
Tak jistě vyvažovat to nemusí, vždyť kola na motorce taky vyvažovat nemusíš na to žádný předpis není.
Já osobně když jsem dělával motory, tak jsem vyvažoval vše. Od ojnic, pístů až po točivé součástky motoru. On pak ten chod motoru hned jinak vypadá.
1 reakcí na tento příspěvek Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
JiriK84 píše: FJRPEPA> Ano pokud se dělá celý motor, ale on nejspíš bude měnit pouze věnec, nebo mě chceš říct že když měníš třeba jen spojkovou sadu tak taky sundáš setrvák a necháš ho vyvážit s novým přítlačákem?
Ne protože na rozdíl od věnce je nový přítlačák již vyvážený. Nebo měl by být vyvážený již z výroby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
Sporťáky a luxusní auta asi jo, ale sériovky určitě ne.
Naposledy editováno 19.10.2019 16:50:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
syrrius píše: Tohle mi dělala volnoběžka startéru
Na auto startéru je volnoběžka?
Za mě věnec nebo kotva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
JiriK84 píše: -Ajk--> co by tam mělo být jiného?
V principu tam neni nutna a dost mozna ne vsechny startery ji maji. Je tam jako pojistka kdyby se pastorek nevysunul z ozubeni zpet do starteru.
1 reakcí na tento příspěvek Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
Ojnice
a k těm pístům:
Písty se zároveň třídí podle hmotnosti. Rozdíl v hmotnosti pístů použitých v jednom motoru vzhledem k velkým setrvačným silám musí být minimální ( 1 až 5 g ). Někdy výrobce určí na pístu plochu, kde je možné odebrat materiál pro dosažení stejné hmotnosti všech pístů motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
ad vyvazovani, ano zajimalo me, jak pepa v praxi ty ojnice a pisty a dalsi soucastky vyvazoval... nebo literatura kde je to popsane..
treba teorii u kliky znam, ale treba vyvazit V2 po nejakych zasadnich upravach neumim... proto se ptam.
v pripade vyvazovani pistu a ojnic me zajima i ta teorie v tvem odkaze se resi stejne hmotnosti, vyuhlovani atd.. to ale neni vyvazovani ne?
Naposledy editováno 19.10.2019 22:14:03
1 reakcí na tento příspěvek Startér auto
sardel píše: Dyk je to sto let furt stejný.
Prof. Ing. Emil Čermák, Motocykl, 1926
Kapitola "Vyvážení motoru"
jj tam je kazda druha veta o tom jak je to slozite a tudiz, ze to resit nebudem, smirime se s tim atd - jses si jist, ze se to opravdu takhle stale dela?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
assassin píše: JiriK84> jo trochu tusim k cemu to tam je, konstrukcni reseni vsech starteru na trhu neznam, proto jsem psal, ze se nejspis najdou i takove co volnobezku nemaji.
ad vyvazovani, ano zajimalo me, jak pepa v praxi ty ojnice a pisty a dalsi soucastky vyvazoval... nebo literatura kde je to popsane..
treba teorii u kliky znam, ale treba vyvazit V2 po nejakych zasadnich upravach neumim... proto se ptam.
v pripade vyvazovani pistu a ojnic me zajima i ta teorie v tvem odkaze se resi stejne hmotnosti, vyuhlovani atd.. to ale neni vyvazovani ne?
Jo tak když si myslíš, že vyvažování ojnic na jeden až max 2 gramy mezi sebou a to tak by váhu celé ojnice, váhu oka ojnice a váhu hlavy ojnice měli všechny ojnice stejnou, není vyvažování, tak to se nemáme o čem bavit.
I v pohádkách se vyvažovala sůl zlatem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér auto
JiriK84 píše: assassin> assassin> tady něco málo kolem ojnic s obrázkem způsobu dovážení. Dodnes se používá dovážení ojnic vždy do sady k motoru podle počtu válců.
Ojnice
a k těm pístům:
Písty se zároveň třídí podle hmotnosti. Rozdíl v hmotnosti pístů použitých v jednom motoru vzhledem k velkým setrvačným silám musí být minimální ( 1 až 5 g ). Někdy výrobce určí na pístu plochu, kde je možné odebrat materiál pro dosažení stejné hmotnosti všech pístů motoru
My víme, že se váží. Pepa totiž zamenuje slova a když si stále na tom co řekl trvá, začne tvrdit, že jestli to tak není, že sežere koště od hoven, což potom co jsem mu já i několik lidí jeho omyl osvetlili tak to koště jak se vytahoval, že ho sežere nesezral. On je to takový fekalni tanečník
Fugo píše: My víme, že se váží. Pepa totiž zamenuje slova a když si stále na tom co řekl trvá, začne tvrdit, že jestli to tak není, že sežere koště od hoven, což potom co jsem mu já i několik lidí jeho omyl osvetlili tak to koště jak se vytahoval, že ho sežere nesezral. On je to takový fekalni tanečník
Ano jedna ojnice se váží a více ojnic mezi sebou se vyvažuje. Potíž je v tom, že Ty nevíš jak se vyvažují a proto se chováš tak jak se chováš.
A jestlipak víš, proč má ojnice vyvažovací nákovky ? Já Ti poradím, kvůli vyvažování hlupáku.
Naposledy editováno 20.10.2019 09:33:23