kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tak MTS je pro velký kluky s naditou šrajtoflí
Furt je to jen motorka woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Furt je to jen motorka woe
Ale velká motorka ! Tak musí bejt drahá Mě to taky už přišlo ulítlý, ale to je marketing - koukni na cenu SF V4S a Panigale V4S, to je rozdíl skoro 6000 EUR. V čem je ten rozdíl ? Podle mě v ničem zásadním, jen cenová politika s ohledem na trh, značku atd.
Attim píše: Ale velká motorka ! Tak musí bejt drahá Mě to taky už přišlo ulítlý, ale to je marketing - koukni na cenu SF V4S a Panigale V4S, to je rozdíl skoro 6000 EUR. V čem je ten rozdíl ? Podle mě v ničem zásadním, jen cenová politika s ohledem na trh, značku atd.
já tomu rozumím ,jen to ženou už dost nesmyslně vysoko Ale pokud stále najdou kupce tak proč ne vlastně
Naposledy editováno 23.10.2019 13:42:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.10.2019 14:47:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...otázkou je, co z těhle nádher, bude po 15 letech ještě servisovatelný a jezdit...nechme se překvapit.
Mě osobně ty moderní nadupaný bajky neroztahujou hubu do úsměvu nikterak víc, než ty starý vrány.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já už se k těmhle věcem ani nevyjadřuju... Už jen ty křídla... Twl. V zásadě čistej marketing " pyčo, to potřebuju, to musím mít... To chci... To maj kluci v GP..." ... Obleče slipy, ponožky, prádlo, kombu, boty, nákrčník, rukavice, kuklu, ledvinku a helmu DUCATI a jede na Dubou žvanit na pumpu... 80% střelců na silniční motorce nikdy nedosáhne rychlosti, aby ta křídla měla jakéjkoli vliv, kromě přímýho směru. Cifru výkonu pro motorku na silnici, ne na okruh, ani nekomentovat
v zásadě s tebou souhlasím (naprosto zcela vyjímečně ) ,jen technická- aerodynamika má opravdu vliv už/až od cca 60Km/h
Naposledy editováno 23.10.2019 15:13:51
2 nebo 4 podobná křídla při 60km/h s motorkou a jezdcem, vážícími k 300kg podle mého, zcela pokrouceného názoru, udělá tak "pšššš"
Naposledy editováno 23.10.2019 15:27:16
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: v zásadě s tebou souhlasím (naprosto zcela vyjímečně ) ,jen technická- aerodynamika má opravdu vliv už/až od cca 60Km/h
Aerodynamika mozna, ale tahle mala kridelka tlaci maximalne 8 kg pri rychlosti 300 kmh. Takze v 60 kmh to bude zanedbatelny rozdil..
Jinak ja vybiram masinu na pristi rok a diky cene je SF mimo.
Tuono 1100 nebo MV 1090 rr. Elektronika nebo klasika?
Mam jeste cas..
Petta píše: Aerodynamika mozna, ale tahle mala kridelka tlaci maximalne 8 kg pri rychlosti 300 kmh. Takze v 60 kmh to bude zanedbatelny rozdil..
Jinak ja vybiram masinu na pristi rok a diky cene je SF mimo.
Tuono 1100 nebo MV 1090 rr. Elektronika nebo klasika?
Mam jeste cas..
Povídali 28kg při 270km/h u SF V4. Nakolik je to marketing neumím posoudit, ani nakolik to je nebo není měřitelný. Je ale jasný, že to je až v hodně vysokých rychlostech - mám za to, že do 200kmh se nemá smysl tím zabývat, možná i do 250. Takže jasně, na silnici asi k ničemu, kromě nějakého německého dálničního přesunu (možná) a pak okruh. Na druhou stranu, je to prostě další technická věc, umožněná pokrokem v technologiích. Stejně jako elektronika, výkony motorů atd atd.
Jinak z těch dvou Tuono, klidně jen kvůli V4 motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a na cenu se vyser
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Každopádně nářadí k hovnu.Na silnici bych bral radši Monstera a na okruh Suzuki Tohle není ani zalehávačka a ani to nemá závoďáckej objem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: Ještě s mojí ex-910R
Naposledy editováno 23.10.2019 17:56:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A debata jestli to nemá náhodou moc koní je zcela o něčem jiném a spíše jsou to osobní preference a názor, než dopad do reality.
Obracene to moc nefunguje, tam kde ty kone nejsou muze clovek tocit cim chce a nic z toho
A na silnici se vykon navic hodi. Ja ho používal treba kdyz jsem jezdil s rychlikama, nemusel jsem tolik hrotit zatáčky a mista kde se poznaj skills (nebo vymazanej mozek) a dotáhl jsem je v jednoduchejch úsecích na vykon... teda v dávných dobách, kdy TL melo neco navrch proti strojům co v te dobe jezdili moji známi...
Ja bych na silnici klidne stroj s 200ps a elektronikou bral... ale 20k do toho nedam
Naposledy editováno 23.10.2019 17:08:26
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A co mě teda baví je Scrambler Dark, cca 20 000 dolů oproti Iconu kvůli led světlům je fajn. A nikdo nepostřehl "návrat" Cagivy Elefant?