kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Strakon: zadarmo uz jsem byl doma docela dlouho... ale jedu domu. Jen sem musim v pondeli zas
Naposledy editováno 25.10.2019 11:52:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: trochu ve stínu novýho SF zůstala "malá" Panigale V2... přitom to osobně považuju za pecku a vedle HM950 pro mě asi to nej, co teď Ducna dělá, V4 už považuju trochu za nesmysl... jednostranná kyvka, ani ten vejfuk nakonec neni tak hroznej a kdyby byla v replikovejch barvách z V4, mňam
Neboj, nezapadla. Taky se mi líbí, akorát třeba já spíš naháče no...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: t_freedom> Jak nekonzistentni?
Uz pracuju celej tyden, boli me hnata a nejakej helmut tu na me plivnul moribundus
Vcera mi ajtaci zkurvili notas. Dal jsem mu ntb na update (W7 na W10) a přinesl mi v jedny ruce pc a v druhy disk, ze v externím maka, ale uvnitr ne - to fakt nepochopis
Asi taky karma...
Kéž bych měl jenom takovýhle trable
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: jj ja jsem s funkci stabilizace u Volha fakt spokojenej. Vykon to sebere takovym tim nepříjemným zpusobem az kdyz mas kolo v luftu a v tom pripade by to bez LSD stejne nebylo o moc lepsi i kdyby tam ta elektronika nebyla.
U modernich sportaku je to jeste jinej level, Mkovy bawa jsou top a 911 je zazrak, tam dokázali udelat podvozek co válcuje konkurenci i z uplne nesmyslny koncepce
Top je bych řek spíš teď Giulia Quadrifoglio ..U 911 souhlasim s tou nesmyslností koncepce.Bral bych jí jedině ve 4kolce bez sportpacketu jakože celorok,jinak je na silnici mnohem příjemnější i F430,nebo Gallardo.
Beztak je to frajeřina.Nejdřív ukrást design Tatrovce,udělat nakonec i slavnou lidovku a pak na to jen šlápnout a mít i sporťáka a taky slavnýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: trochu ve stínu novýho SF zůstala "malá" Panigale V2... přitom to osobně považuju za pecku a vedle HM950 pro mě asi to nej, co teď Ducna dělá, V4 už považuju trochu za nesmysl... jednostranná kyvka, ani ten vejfuk nakonec neni tak hroznej a kdyby byla v replikovejch barvách z V4, mňam
Neuděláš nic.Je to sice krásný a bude to určitě skvěle fungovat,ale holt to jako skorolitrová kapota nemá 200Ps a občané to číslo potřebují..
zmulin píše: Top je bych řek spíš teď Giulia Quadrifoglio ..U 911 souhlasim s tou nesmyslností koncepce.Bral bych jí jedině ve 4kolce bez sportpacketu jakože celorok,jinak je na silnici mnohem příjemnější i F430,nebo Gallardo.
Beztak je to frajeřina.Nejdřív ukrást design Tatrovce,udělat nakonec i slavnou lidovku a pak na to jen šlápnout a mít i sporťáka a taky slavnýho
Tvl., vy máte starosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Top je bych řek spíš teď Giulia Quadrifoglio ..U 911 souhlasim s tou nesmyslností koncepce.Bral bych jí jedině ve 4kolce bez sportpacketu jakože celorok,jinak je na silnici mnohem příjemnější i F430,nebo Gallardo.
Beztak je to frajeřina.Nejdřív ukrást design Tatrovce,udělat nakonec i slavnou lidovku a pak na to jen šlápnout a mít i sporťáka a taky slavnýho
Jakoze ma alfa lepsi elektroniku? To si tak uplne nemyslim.
Ferrari a lambo jsem neridil, ale 911 je neuveritelne user friendly auto, tam ja nenajdu ani náznak toho, ze je tam neco spatne. Naopak, to auto funguje tak dokonale, ze me na nem stvalo prave to... 4x4 mi v nem moc nedava smysl, limituje ho svetla vyska, tam kde ho zacne limitovat RWD tam mu 4x4 nepomuze protoze uz tou dobou lezi na břiše. Ten kamos ma na bezne jezdeni obyc carrera2, tzn ani nízký, ani urvany a to se da jako daily driver používat uplne v pohode (zere to v běžném provozu kolem 10ti litru)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kéž bych měl jenom takovýhle trable
Tak me by asi nepolozily ty tvoje treba to ze nema nejakej muj stroj STK a ja s nim jezdím trva nekdy i par let a to ze bych neprošel se mi taky nestava (a to mam vse top )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Neuděláš nic.Je to sice krásný a bude to určitě skvěle fungovat,ale holt to jako skorolitrová kapota nemá 200Ps a občané to číslo potřebují..
Tak nejak. Skoda ty motorky je, ze ji delaji jako alternativu "z rozumu" a nedelaji tak eSko. Zrovna treba brzdy asi zase budou slabota.
Ale popravde mit ty penize na porizeni i nasledny servis, tak asi taky koukam po V4 i kdyz ma mnohem vic koni nez dokazu vyuzit :D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak ani zavada,ale pres tohle nejede vlak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jakoze ma alfa lepsi elektroniku? To si tak uplne nemyslim.
Ferrari a lambo jsem neridil, ale 911 je neuveritelne user friendly auto, tam ja nenajdu ani náznak toho, ze je tam neco spatne. Naopak, to auto funguje tak dokonale, ze me na nem stvalo prave to... 4x4 mi v nem moc nedava smysl, limituje ho svetla vyska, tam kde ho zacne limitovat RWD tam mu 4x4 nepomuze protoze uz tou dobou lezi na břiše. Ten kamos ma na bezne jezdeni obyc carrera2, tzn ani nízký, ani urvany a to se da jako daily driver používat uplne v pohode (zere to v běžném provozu kolem 10ti litru)
Alfa je nadupanější,rychlejší a víc pro řidiče.Víc ti to jde tak jako naproti při zachování zážitků a to nějaký technický moudro už vyžaduje.Já v tom nejel,ale známí z alfaclubu ano a těm vybranejm se zrovna dá věřit,bo uměj a maj srovnání..BMW už dělá auta snad jenom pro páprdy a buzeranty.Tady má týpek novou M3 a to už může bejt oproti E46 rovnou v tom kombiku..
Já v obyč verzi 911 nejel,jen s S a je to uskákaný a tahá to za volant.V těch Italech sem se vždycky tak nějak přez hoďku svez,páč sem jedno dostal a zajímalo mě srovnání.911 v Cabriu a eSku s turbem tu kámoš má.Normální verze není o tolik nižší,než běžný auta,abych s tim nemohl jet na hory a tam bych 4x4 ocenil.Přecijen to má i ty gumy docela široký a tak.Nejde jen o průjezdnost vysokym sněhem.Magor ze sester na 911 vozí i kola na střeše...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> já seděl v 911 carrera a f430...pouze na letišti... Ale ohledně motorů, mi přijde smysluplnějši Porsche. Ten motor se nádherně sbírá od 2,5trpm zatimco Fero pod 4trpm moc slávy nedělá
Ty si taky dieselovej jezdec.Obecně se konstrukce motorů díky takovejmhle požadavkům kapánek zkurvila...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Dnes je moda cim vic asistentu tim vic adidas, jak je to auto udelane mechanicky a tudiz jak jezdi, uz neni dulezite, vetsine lidi je to uplne sumak. A bude asi hur...
Tohle je bohužel holá pravda zobrazující do puntíku "vox popapuli"
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Viděl jsem Porsche se 150tkm... Ale Ferro ne (já jich tedy moc neviděl) znáš Harry's garage? Ten maník někde na YouTube říkal, že ferro má při 100tkm doporučenou komplet repasi motoru. Mě motory pro neokruhový ježdění, se špičkou na vrcholu, bez spodku přijdou trochu jako 'onanie' ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše:
Petta>> tak jsem ti to dneska vomrknul a na zivo jsou ty barvy taky velka parada
Pekna, ne? snad to dopadne..
Uz rozprodavam dily, takze neni cesty zpet. Bud tahle nebo jina..
Uz se mi tahle libi vic, nez ta cerna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
F50 mělo doporučenou tepasi po 50kkm dokonce,ale to už byl úplně jakoze megasupersport.Pak mas ještě rozdíl mezi jejich V8 vzadu a V12 vepredu a tak.
To co píšeš se dřív řešilo i u dvoulitrů 8V a 12V....
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Atmosfericky 911 vydrzi min nez vodniky, zvlast ty soucasne. Atmosfera ma myslim go driv nez na 100k
Kamos s tou obyc jezdi porad a vsude, s gt3 se naproti tomu pry jezdit temer neda - ale zase je to super ridicsky auto jen v okruhu mych znamych asi neni zadny ridic co by si to uzil
NP,Freedom : to je hodne levny prohlaseni - mate nejake priklady technickych reseni co byly driv ok a pak se osidily a nahradily elektronikou?