Prosím o motobazary v itálii, francii, nizozemí, německu, všude po EU-abych neplatil clo, apod.
Chtěli bychom si dovést 2 motorky a to: triumph tiger 800xc a triumph tiger explorer 1200. Samozřejmě levněj než v ČR.
Pokud máte nějakou zkušenost, zanechte stopu, třeba kolik stál vývoz, přepis,... COKOLIV SE HODÍ :)
Děkuju za odpovědi.
Pokud to prodává bazar (z tama bych to nekoupil, ale nemusí to být vždy špatné), tak to na mobile.de musí mít uvedeno a musí tam být uvedeno jméno zotpovědné osoby. Pokud zní čmoudsky nebo jinak neněmecky, inzerát rovnou ignorovat.
Je potřeba mít kamaráda (nebo sehnat někoho) kdo umí dobře německy aby prodávajícímu zavolal. Rovnou ti řekne, jestli mluvil německy normálně, nebo nějak divoce. Pokud mu to neznělo jako rodillý němec, opět vyřadit z výběru.
Pokud si v inzerci ve filtru zadáte co hledáte, není od věci koukat na inzeráty až od průměrné ceny nahoru. Ty levné jsou levné z dobrého důvodu. Ty pak do ČR vozí překupníci, zakamuflují problémy a stočej je ještě před dovozovkou, pokud to neudělal už čmoud v německu. Tady to pak někdo nadčeně koupí, provozuje, nefunguje mu to úplně jak by mělo, tak to opět nakamufluje a stočí - to je jádro nabídky ojetin v ČR.
Ono totiž vozit sem dobré ojetiny na kšeft nejde - při vyšší nákupní ceně, nákladech na dovoz + nějaký zisk by vyšla cena, za kterou by se to tu neprodalo.
1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU
Asi přestanu jezdit osobákem a pořídím si dodávku. Zjevně to jezdí za míň.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU
t_freedom píše: assassin> no, přesně to jsem si říkal.
Asi přestanu jezdit osobákem a pořídím si dodávku. Zjevně to jezdí za míň.
Ja jel vcera dodavkou z nemecka, prazdny viano, 120-140 lehka noha a 9litru, majitel mel radost jak jedeme usporne
Transit Custom Turneo, 2.2, 100HP... naložený na dovo, vlek s dvěma motorkama... 9-9,5l/100km (Slovinsko a zpět) vrchem přes Triglav (takže bokem přes dálnici by to možná bylo na 9l.
Bez vleku s motorkama uvnitř - dálnice - Livorno a zpět. Cca o litr a něco míň. Rychlosti lehce přes kilo, tacho.
Velký transity nekomentovat, to žere kamkoli a jakkoli přes 8l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU
JiriK84 píše: assassin> jenže Mercedes je hladovej i když stojí v garáži.
Pri 140-150 mi pod 6 nejezdila ani prazdna jednickova oktavka s tdi - ale je mi to celkem fuk, kolik co zere uz me nakej patek nezajima a z toho bruciciho motoru me akorat bolela hlava.
Naposledy editováno 01.11.2019 08:13:10
1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU
1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU
Už i ty bouračky za levno se velice špatně shánějí a jde opět o náhodu. Doba devadesátých let je už prostě pryč, dnes mají dovozci rozhozené sítě jak u servisů, dealerů a pojišťoven, tak i u inzertních serverů.
dejw píše: dotažení skvělého stavu a ceny ze západu je dnes již velice stará růžová pohádka... Kámoš jel pro motorku skoro pře celé německo, neseděly noty, jel s podválem, protože měl zálus na auto BMW pro manželku, ale to byl pro změnu kýbl jak hrom. Nasranej naproti bazaru byl bazar stavebních strojů, tak tam koupil za 260tis hezký minibarg a bargoval s ním 5 let ještě si postavil barák, a po 5 letech ho prodal za 200kila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU
vilemx píše: Přesně podle přísloví, že největší brambory má vždy ten nejhloupější sedlák, je možné, že i naprosto nezkušený člověk dokáže na první dobrou koupit auto nebo motorku z venku ve vynikájícím stavu a zároveň za hodně levný peníz. Ale je to spíš o náhodě nebo prosezených nocích na e-bay, mobile, apod.
Už i ty bouračky za levno se velice špatně shánějí a jde opět o náhodu. Doba devadesátých let je už prostě pryč, dnes mají dovozci rozhozené sítě jak u servisů, dealerů a pojišťoven, tak i u inzertních serverů.
No, je vymeteno od dovozců, kteří navíc mají většinou už kontakty, na který se nedostaneš při jednotlivým nákupu. Proč taky, je rozdíl, jestli od někoho beru x let 5 motorek měsíčně, a nebo jdu jen náhodou kolem.
I ti dovozci se s tím trochu musí popasovat, většinou třeba jim prodejce nechá dobrej kus za dobrou cenu, ale musí k němu vzít dva pochybný, který by v na místním trhu nešly prodat s garancí. To je takovej nejčastější průbeh.
Na druhou stranu, ten dovozce nemá tolik času, aby se jednotlivě pídil po každý motorce u soukromníků a s každým komunikoval tejden…
I z pohledu prodávajícího je to lepší nechat soukromníkovi, protože ho nesklepeš tak jako by to udělal agent z výkupu. To je stejný i tady.
Pro tebe je super cena to, co je pro výkup obchodníkem nesmyslně drahé. Logicky, protože ty to nemusíš počítat jako byznys, s tím že se to neprodá hned a máš v tom peníze.
Takže pokud si hledáš jeden dobrý kousek pro sebe, tak ho časem určitě najdeš, i cena může být v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU
vilemx píše: DVI> To mi povidej, motorky a auta jsem vozil baj voko patnact let, ale pred 10 lety jsem s tim seknul.
Jojo. Ono to vypadá zvenku hrozně jednoduše, ale pokud si tím máš vydělávat na živobytí, tak to je docela nejistej podnik. Snad jako doplněk k něčemu. My jsme to dělali kdysi k autodopravě. Když se něco naskytlo, tak se to dovezlo, nějakej řidič to doložil na auto když byl poblíž, to šlo. Na place dílna, i mechoši, smlouvy s dodavatelema dílů... To jo. Peníze z toho byly tak nějak navíc.
Ale naplánovat si že se na tom uživím, abych měl 30 litrů čistýho každej měsíc, to je úplně jinej příběh
1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU
No, jako každá práce...
Ale co se týká soukr dovozu jednoho stroje pro sebe, vím že to určitě lze, při nějaký péči a rozumným chování. Taky si asi dovezu, až bude doba a bude to k domluvě.
Akorát si tak jako představuju, jak by to vypadalo, kdybych o tom neměl páru a na základě rad tady z fóra to jel někam řešit...
Předpokládám že by se na mou hlavu sesypaly všechny chyby co se u toho dají napáchat a kdybych neměl velikou kliku začátečníka, prodělám gatě a do týdne vyskočí na bazoši to samý ještě lepší ve vedlejší vesnici a za půlku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU
DVI píše: Komorerth>
Tak, vyzkoušej něco novějšího a nebo se nauč jezdit...
A nebo nafoukej kola
Lidi co neumí většinou tvrdí že to nejde.
Ale ja vim kolik platím. A když to platim, věř že si to pohlidam.
Mám to vyzkoušené na Ford Tourneo Custom, 2018 bez AD Blue, asi 60 tisic najeto.
A když vyhodim ty dve řady sedacek, tak usetrim váhu jako půl motorky
tak to si potom skutocny ekojazdec. Pretoze priemerna spotreba na spritmonitore 95 vozdiel z tebou uvedeneho roku je 7,92l, co by tak nejak odpovedalo mojim skusenostiam so spotrebami dodavok - https://www.spritmo...2019&powerunit=2
Moh bys vědět, že když pojedu třeba do holandska, nebo do tý itálie, tak můžu jet na šestku z Hradce, resp. Mikulova skoro nonstop. A pokud to auto není prázdný ani přeložený, nežere . A pokud sj s tím nikdy nikam nejel, pak nevím, kde bereš tu jistotu že kecám...
na druhou stranu s jedním kamarádem jsem se byl kouknout asi na 10 aut (passat/superb v cenové kategorii 10-12 t eur) a nevybrali jsme
K těm praktickým věcem - Němec na mejl v angličtině odpovídá stručně a německy. Telefony z ČR většinou nezvedají. Nejsou moc ochotní to s někým z ČR řešit. Takže je to trošku na delší lokte a pokud je to zrovna náhodou fakt výhodná nabídka, je velký riziko, že to rychleji stihne nějakej jinej dojčák. Naživo po prvním oťukání jsou pak naopak úplně v pohodě, anglicky uměj dobře, o motorky je vesměs pečováno dobře (nadšenec, ne kutil domácí) nebo ofiko servisem (uživatel). Takže stav bývá velmi dobrý.
Ale stejně si myslím, že pokud se jedná o pár let starou moto, tak už máme na domácím trhu lehce ojeté s plnou servisní historií a není většinou nutné někam jezdit.