https://www.motorkar...roku...-1496365.html
Je to teda můj osobní ničím nepodložený názor
1 reakcí na tento příspěvek Múže to být investice
2 reakcí na tento příspěvek Múže to být investice
VlaHa: hele, IMO to nijak raketově nahoru nepůjde, to si raději pořiď Škodu 105 a za pár let jsi na dvojnásobku.
Ale na druhou stranu, pokud s tím nemajzneš do příkopu, rozhodně to nespadne na ceně. A každej po tobě bude čumět :) takových je v Česku málo.
2 reakcí na tento příspěvek Múže to být investice
Naposledy editováno 21.11.2019 19:44:55
I to poblbaný favo půjde nahoru.
105 škodovku jsem před patnácti lety koupil za pět tisíc ve stavu téměř veteránsky zachovalém. Dnes jdou takové hravě za osmdesát, užovka za dvojnásobek.
S variantou “the end of the world as we know it” bych úplně nepočítal.
assassin píše: Nemyslím si, ze by jakejkoliv takovej stroj byla investice. Ani ty skodovky. Přikláním se k nazoru co tu psal nekdo výše - lidi maj prachy a kupuji stary krapy, hlavne na zaklade nostalgie a svoji poptávkou vlastne vytváří růst ceny a dojem toho jak to roste. Ve chvili kdy obyc lidem dojdou prachy nebo ve chvili kdy kazdej bude mit svuj krap budou ty stroje zase bezcenný - kterej bohac si za 10let koupi favorita za pul mega? Nebo nakou starou hondu za čtvrt míče? Lidi co sbírají veterány a maji penize budou vzdy koukat po zajimavejch a raritnich strojich a to tenhle nebude ani za 100let. A koupit si krap jen protoze je to posledni krap na svete?
Dovolím si nesouhlasit! V roce 2004 jsem koupil kývačku 250 z roku 1959 za 4000,- Kč i s papírama a dneska se prodává za 40 tis. V roce 2000 jsem koupil skútr Manet s papírama za 1500,- Kč. Když jsem ho renovoval, tak mi také bylo řečeno, že to nikdy nebude veterán a dneska bych jej klidně prodal za 60 tis. Investice to je, ale návratnost je rozhodně více jak 10 let.
Kluci co jim je dneska 20 si asi za 10let nebudou kupovat favority za pul míče nebo kejvacky za čtvrt...
Naposledy editováno 21.11.2019 21:42:42
"chceš si něco koupit a máš na to? tak si to kup užívej" pokud vyberš dobrej kousek teoreticky na tom něco málo terhneš, ono upřímě na netu jsou všichni největší petrolheadi ale realita je fakt trochu jiná. Před časem jsem koupil Hondu GL 500 81 posleze i CX 500, po nějakém čase jsem chtěl udělat místo v garaži a šli na prodej. Obě zhruba 5 a 9 měsíců a jediné štěstí bylo že jsem je koupil v řádech stovek eur, jinak bych byl v mínusu na kolik jsem postupně slevil, Ale nebyly to žádné super leštěnky nadruhou stranu funkční stroje v celku hezkém origo stavu...
https://www.motorkar...doklady-1468690.html
1 reakcí na tento příspěvek Múže to být investice
A k té 634-ce. To se pos....za 68 tisíc. Co je na tý motorce tak výjimečného, vyrobilo se jich mraky. Navíc jak říká můj táta, to byl křáp už když to vyjelo z fabriky.
Naposledy editováno 22.11.2019 07:13:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Múže to být investice
Trh se starými krámy se nikdy nezastaví. Každá generace se na své vysloužilce dívá jako na šrot a po dvaceti letech nestačí valit oči.
I to blbý favo jde nahoru - a teprve půjde, na to dám krk.
1 reakcí na tento příspěvek Múže to být investice
Ale stále je fakt, že motorky čo majú papiere a bez ohľadu na ročník pod 25500Kč moc neklesajú. Ale asi sa to kupuje /čo oproti napr. cene nejakej CB či novej SV je na veľké zváženie/.
1 reakcí na tento příspěvek Múže to být investice
Mě by spíše zajímalo, jak to bude s provozem takových strojů za 20- 30 let. Nedivil bych se, kdyby je ve jménu ekologie zakázali, nebo nějak drasticky omezili. To by mohla jít hodnota na nulu, páč by je nikdo nechtěl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Múže to být investice
mmme píše: Krize přijít může, ale zase odejde..
Mě by spíše zajímalo, jak to bude s provozem takových strojů za 20- 30 let. Nedivil bych se, kdyby je ve jménu ekologie zakázali, nebo nějak drasticky omezili. To by mohla jít hodnota na nulu, páč by je nikdo nechtěl.
no to chvili potrva... a pak zmizi lidi co si kupuji z nostalgie nicemne krapy... jasne veterany se budou sbirat dal, porsaky, ferrari.... ale tezko to budou favority nebo 105ky...
Stadion S22vývoz- 31tis a S11-18tis , vozík za moto Pav40 20tis , Jawu 350/360-354 bastl- 33tis
Motokolo origo motor Babetta 210- 6000,- Jawa Pařez šrot- 14000,- 23A Mustang 8000,-
Konvolut 7x pincku a jednosíku a náhr. díly 45tis Dvě zachovalé Jawa 555-24000,-
ČZ 150-šrot-15tis čz150/352-46tis ČZ 125/488-30tis ČZ175/477-32tis Jawa Pérák 250- 65tis
Pionýry bez TP pěkný oranžová 50/21 1977- 9tis a 50/20-bílé cafe 15tis 50/20 šrot - 6,5tis
Pionýr šrot s doklady- 16tis , motor pincek 2000/kus
Jawa 250/559- bastl s plasty 350/638- 16tis. Ještě mi tu chybí octavia tdi , vozík za vůz a nějáký drobný díly...
VETERÁNI ZA 500.000,- je nesmysl co jsou lidi ,,dnes" schopný zaplatit...Navíc tomu mnohdy nerozumí a nic nekontrolují ...Musel jsem jim ukazovat co kupují , v jakým to je pěkným stavu a kde co se kontroluje....Za 26 letos prodaných motorek mi přijeli čtyři překupníci-koukači a povídači.Jinač vždy placeno plná cena-lehká dohoda do 1000,-kč. Dnes je prostě nejlepší doba prodat...Je hlad a lidi mají prachy. Nevyplatí se renovovat a peklovat se stím... Jsou to sráče!NEVYČÍTÁM SI ANI JEDNU MOTORKU!!!!!
Tahle Honda nikdy na ceně nenabude, již se snaži někteří dělat trh se starými SS supersporty oldsholl- 1992/93 Fireblade 900RR , GSX-R 1000R 2001, ale i mezi endury se najde XR 600,XRV650/750 , XT600 zachovalé a blbě se to prodává přitom jich byli plný pokoje na plakátech a nic...Lidi asi mají panickou hruzu objednat díl na yamahu/hondu .
PS-Mám jen jednoho pincka 50/05 1963 s doklady z nostalgie... NUTKÁNÍ HO PROHNAT NEMÁM.
Osobně jsem se kdysi zajímal o Nortona za inzerovaných 120tis, zdálo se mi to dost, dlouho jsem se rozmýšlel ( neumím smlouvat, a moje představa 100tis se mi zdála už hodně dolu ), a když jsem se konečně odhodlal zavolat, chlapík povídá, už je prodanej, potřeboval jsem peníze, ..pustil ho za 80tis
další případ, byl jsem se podívat na kawasaki za 50tis, nesmysl, max tak 30tis, nejednal jsem a odjel, za měsíc byla v inzerci za 20tis, už jsem na ni nereagoval
Na druhou stranu lituju a budu ještě dlouho litovat pár motorek, do kterých jsem nešel...Honda cx turbo, technicky perfektní, kosmetika horší, cena přiměřená, dostal jsem tenkrát strach z provozování a údržby turba...
ke konkrétnímu modelu, je to sice pěkný kus, ale bohužel tuctovka, a v inzerci hodně dlouho, to už o něčem svědčí - všeobecně - buď malý zájem o tento model, nebo vysoká požadovaná cena, tím ale nechci motorku hanit, v žádném případě, je fakt pěkná, s histori...leč tržní hospodářství....
Podle mě, jako vyloženě investice na výdělek do 5-10ti let to není, ono to v těch letech nějakou kačku spolkne, nemůžeš to nechat stát jen tak
pokud si na ní pojezdíš, užiješ si ji, a pak šul nul pošleš dál, ok
Jinak si kup zlatou cihlu, nezabere místo, nepotřebuje tvoji pozornost, a cena roste
Tzn. že když někdo před 15 lety koupil motorku za 15 tis. a dneska ji prodá za 30 tis. nezamená to že vydělal 15 tis., ale spíš zůstatal na nule, protože inflace... (reálná hodnota peněz peněz pořád klesá).
Škodovky a Jawy jsou v ceně jednak proto že spousta jich shnilo a skončilo ve šrotu a počet ve slušném stavu pořád klesá.
A potom pro lidi v produktivním věku co mají prachy jsou to nostalgické stroje, které si pamatují z dětství, že je měl jejich děda, otec atp.
Osobně to taky moc nechápu, proč lidi mají potřeby se hrabat v těch starých šrotech, co jedou jako hůř než elektrokolo a promrdat v tom desítky tisíc..
Myslím že ranec na tom nevyděláš, ale nemyslím že by bylo horší nechat ležet peníze v takové motorce než v bance na účtu...
assassin píše: no to chvili potrva... a pak zmizi lidi co si kupuji z nostalgie nicemne krapy... jasne veterany se budou sbirat dal, porsaky, ferrari.... ale tezko to budou favority nebo 105ky...
Tak kupce to bude mít asi vždycky, je to jen otázka ceny, Ford Model T je taky dneska veterán co stojí 10-20k USD, i když se jich namrdalo miliony.
Lidi co tahle stará auta a motorky sbírají většinou nemají moc důvod je prodávat, aby měli na chleba, spíš naopak sbírku pořád rozšiřují, prodává se obvykle až když majitel zemře a nemá pokračovatele...
Naposledy editováno 25.11.2019 12:06:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Múže to být investice
assassin píše: no to chvili potrva... a pak zmizi lidi co si kupuji z nostalgie nicemne krapy... jasne veterany se budou sbirat dal, porsaky, ferrari.... ale tezko to budou favority nebo 105ky...
I favority a 105ky se budou sbírat, bude to levná alternativa těch drahých a lákavých na který spousta lidí co by je chtěli prostě nedosáhne. Jenom ta cena dokud jich bude relativně hodně bude taková kolísavá - když bude dobře a lidi budou mít prachy poleze nahoru a jak přijdou horší časy tak se budou prodávat za pusu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní tlumiče YSS svar - vydrží Honda CM 400T | 8632 | 6 | 14.12.2019 v 08:47 8632 |
KaN sání nové trysky [1, 2] Honda CM 400T | Pajis-akj | 55 | 4.6.2018 v 21:57 kerut |
Honda cm400t -divný zvuk [1, 2] Honda CM 400T | Levap-honda | 33 | 27.11.2015 v 08:08 Baránek |
Teflonové pouzdra Honda CM 400T | BizonJawa | 1 | 26.4.2015 v 17:43 _unq_ |