GSXR K5/6 - můj favorit, ta moto je nádherná ze všech úhlů, ale kultovní status způsobil že jich moc k dispozici neni, a těch v dobrym stavu ještě míň
GSXR K7/8 - neni o moc dražší ale už neni tak pěkná a co si budem nalhávat, k5 byla ve všem lepší
ZX10 2006 - 2 gen. masakru mi přijde nejhezčí
R1 2007 - designově moc pěkná věc, ale k yamaze nemám žádnej vztah co by mě k ní táhlo, spíš do zálohy
Nebo je tu i myšlenka přihodit pár peněz za novější generaci
GSXR K9/L1 - to je tak ošklivý až je to hezký a je to gixxer vole
R1 2009/2010 - tady mě láká vyzkoušet ten motor
CBR 2008/2009 - z některých úhlů vypadá moc dobře, jen ten plochej čumák mi přijde jak kdyby ji poslali do oběhu ihned po crash testu na předek
Cenovej limit tak ~180k, ale radši bych se držel při zemi do 140k u výběru z let 2006/7. Má cenu si připlácet za novější modely? Stojí big bang za to? Uvítam všechny tipy a postřehy
Bubrak-ZX10R píše: vyborne, Ivanku
Nedolejzej, nebereš mi telefony, nechceš s náma mluvit i když seš o blok daleko a jsem z toho smutnej assassin byl, fizzer byl ... a ty si nebyl, páč si jelito a nejsi kamarád
lidi s masakrama maj držet spolu, udržovat hezký vztahy a množit se a ty si to celý posral
Naposledy editováno 26.11.2019 10:21:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
SLEEPER píše: Tyvogo, ja dunlopy prave moc nemusim. Stridam volny jizdy s prevazne Vysocinou a je blby, kdyz ti ty gumy za studena klouzou (bavim se o d211/212,kr). Ja vim, ze staci cca 3x full gas a plny brzdy a muze se celkem bezpecne na koleno, ale ne vzdy na to mas prostor, kor kdyz nekde s partou posedis na pul cesty a chces to zase hned klopit. Pirellky/metzelery se ohreji hned a ty gumy slusne drzi i studeny. Nejakym zpusobem mi sedi, ale spis to bude o hlave. :)
Pak na dromu mam pocit, ze se mi na dunlopech zavira predek a nejsem sam, co to tak ma. Mne ten jejich specificky profil nejak nesedi, naopak strelci si dunlopy a kor sady moto2 strasne chvali...., ale ja jezdim tak, abych nerozbil sebe a stroj.
Na posledni volny v rijnu (s nahrivaky) jsem zkusil bridge r11 190/55, aby to bylo jakoze dle TP v poradku.... Ta guma neni vubec na litra, je uzoucka, malicka, rozmerove se neda srovnavat ani s SC1 180/60 (ktera je v realu sirsi, nez 190). DTC (rezim slick) s touhle gumou blika na kazdym rychlejsim vyjezdu, vazne je ta stycna plocha na bramboru rr nedostatecna...
Ja ty hi-tec trakce bohuzel vyzkouseny nemam. Mam 1. generaci brambory, takze nemuzu volne kombinovat mapy a citlivost trakce, ale ono to v praxi nicemu nevadi. Nemci nejsou hloupi a vedi, co jak funguje. Stejne jezdim jenom rezimy race a slick (v provozu race a na dromu slick + abs off)
Čus, tohle téma gum a trakce je myslim nejzajímavější a na dlouhou rozpravu - tož myslim, že je ideální čas právě teď s příchodem zimy začít rozšafně mudrovat
Začnu tím, že shrnu Bridgestony: co jsem kdy měl, 002ky pak 016ky a pak s21čky - všechny stály (oproti konkurenci a z mýho pohledu) za hovno
Pak jen nakousnu ta báwa: s1000rr 010 jsem přes 5let měl a ta vlastně 1. sofistikovanější i když nenastavitelná TC (ve 4. úrovních, dle aktuálního režimu) mi nijak nevadila. Naopak ve Schwantzovce mi kdysi zachránila kejhák... Myslimže to němčour vychytal rozumně hned napoprvé, ono dnes na mojem s1000r 2k15 je to stejný (nevim, možná vyladěnější) a stačí to taky... Páč i když ten zadek v režimech race a slick pod tebou pumpuje, tak uletět ho to prostě nenechá - a vo vo vo tom to je...
S kimsem je to jiný, syrovější, nebezpečnější... bo když si plynem dle svýho amaterskýho citu hraješ a pokoušíš se o trapnej prokluz neřkuli drift - nechá tě kims bez svýho zásahu spáchat jakejkoli průser... Ale to je tvoje volba, mozek, pravačka - pro mne je supr, že ti dovolí neřešit ten nečekanej bordel vapex mastnotu
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
Romeo.GSXR píše: K6 1000 jsem postavil na zadní na 6-ku, ve 240 s defaultními převody. A ne nějakých pár cm, ale svíce jak Biaggi ve 2009 za cílovkou. Horizont, full throttle a cca 200m wheelie. Každopádně zase tak ochotná jít na záda, jak by se mohlo zdát , není.
na horizontu jde na zadni vsechno (zalezi totiz hrozne na tom horizontu), podobnou svici sem dal s Viragem 1100 na 5ku
Bubrak-ZX10R píše: na horizontu jde na zadni vsechno (zalezi totiz hrozne na tom horizontu), podobnou svici sem dal s Viragem 1100 na 5ku
A tímto bych veškerou konferenci ohledně wheelie zde na m.cz uzavřel. Jak je vidět, je možné úplně všechno.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35921 | Včera v 22:00 Tommasson |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |