kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Na malý okruhy člověk vůbec víc nepotřebuje.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
miki83 píše: t_freedom> je "návykovej" je slabý slovo...
No nejsem si úplně jistý,když si 2-Válcový typ a máš rád hutný spodek s vibracemi,jestli na Tuonou V4 budeš takto spokojený. I když je to Véčko,pořád je to 4válec a musí se to točit. Ideální je střed od 5.500 - 9.000 i když i nahoře to pořád jede jak prase.Ale k tématu,ano V4 nemá rád nízké otáčky,a motor ti to dá všemi projevy najevo - zvukem, cukáním a mechanickým projevem. Já jezdím město na 1-čku,tak jako vracáky. Jsou dny,kdy tam ani vyšší kvalt než 3 nedám,protože nechci jet tak rychle a podtáčet motor se mi nechce.
Jinak jezdil jsem i V4 1100 a moc velký rozdíl mezi nimi není,člověk by musel jezdit déle,aby to poznal.
Nicméně na novém Tuonu ten elektronický podvozek musí být super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: drippera> Ten M1200 asi vypadá lépe,než jezdí. Ta Factory je super
Byla Jokere, byla..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: z.a.j.o.c.h> kazdej to vidime jinak a muzem mit jinej nazor, ne? Mam 86 Nm a 110 ve 170 kilivy masine a je mi to proste malo. Nemusime tu byt vsichni za jedno, ze 100 koni na silnici staci a vic stejne nevyuzijeme. Neni treba zvedat oci a delat ze me hnupa, ze dalsi, co potrebuje 200 koni
Jestli tohle dam dohromady, tak uz vsechno
To tě napadlo brzo Černá je pro ty kola škoda. Ty bílý na Dragstru jsou oční porno.
(Btw když zmizely z bazaru, už jsem si na chvilku myslel, žes je přeci jen prodal )
Naposledy editováno 02.12.2019 10:52:02
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: To tě napadlo brzo Černá je pro ty kola škoda. Ty bílý na Dragstru jsou oční porno.
(Btw když zmizely z bazaru, už jsem si na chvilku myslel, žes je přeci jen prodal )
To zmizelo, protoze vyprsel inzerat
Uvidim, me uz se nechce prodavat a nakupovat, jsem linej se s tim srat, hlavne s lidma..
Furt odpovidam na kraviny a pak ticho
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: drippera> no tak hlavně že jsi na kole šťastný
Třeba se budeš divit, ale jsem. Když dovalíš dom po celodenním trmácení se po kotároch, všťavený jak citrón, ale úplně happy..
Nikdy jsem těm pocitům nevěřil, běžci, cyklisti, dříči, tohle všechno bylo pro mě cizí. Ale na konec jsem zjistil, že tahle ta dřina v přírodě dá člověku daleko víc, než všecky Ohlinsy, Bremba a Marchesini dohormady..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: oioi01> tak asi jsou kola i za 400, možná i víc, ale já to pochopil že tady to bylo myšleno spíš za motorky, u kol už je to právě "jen" to kilo...
Moudrej chlapec - takovej chápavej!
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A až mně přijdou díly na EXC, co jsem zase amortizoval, tak bude i to moto.
Edit: EXC nebo CNC to vyjde nastejno.
Naposledy editováno 02.12.2019 14:31:12