Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
btw, nedavno sem mu prodaval ty standardne zvody co sem este u seba mjel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Za chvili se do toho pustim, jeste 8x do prace a pak 18 dni doma... takze jak maly usne, tak sup do garaze...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
edit: to je ten gen1 sachs este samozrejme
Naposledy editováno 11.12.2019 13:07:43
Mileek píše: assassin> nevím, čeho se to přesně týkalo, ale sachs z RSV 04-08, je error úplně celý... nemá ani ventil na vypuštění/tlakování plynu, musela se odvrtat díra a dodělat. Vnitřek taky špatně. O těch podložkách mi v motomaxxu taky něco říkal... stálo to dalších tuším 200e, aby ten sachs dobře fungoval
ty ventilky nejsou na tlumicich casto. To se dodelava bezne, Ktech ma v nabidce i ten dutej sroubek s gumou uvnitr pres kterej se to pak plni jehlou - takze jen vyvrtas diru a riznes zavit. Kouknu se z jakyho tuona to bylo. Diik za info. tak jak to v tom tlumici bylo mi prijde, ze to nemuze fungovat ale leta se tu traduje, jakej ma mille super podvozek ... z toho je videt, ze v provozu je uplne sumak co v tech tlumicich je
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Stavil jsem se v autokelly, nebyl schopny mi rict co je to za matros, tak donesl ze skladu podobny kus... poznat na sto % sem nezvladl, pozink to nebyl, magneticke to bylo, ale bylo to svetle jak nerez, tak nevim, asi fakt pekna ocel....
Zeptal jsem se ho jestli mi to muze zjistit do nejake doby, prej mi to muze dat na pul roku do vody....
Naposledy editováno 11.12.2019 17:49:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dobry den, dnes jsem se byl zeptat na tento dil (ST 263-638) u Vas v prodejne v Hodonin. A Vas prodavac mi nebyl schopny rict co je to za material, jestli obyc ocel nebo nerez. Na strankach to taky nemate napsane. Slo by to prosim nejak zjistit, at mam 100% jistotu kvuli svarovani?? Dekuji
Tibor se připojil(a) do chatu
Tibor18:58
dobrý den, bohužel tato informace není u produktu uvedena takže to zle zjisti leda fyzicky ideálně přímo na prodejně
Já19:01
To jsem udelal, bohuzel ani jeden nejsme metalurgovove, myslel jsem, ze prodejce bude vedet co prodava... tak dekuji, zkusim konkurenci. Nashledanou
Tibor19:01
Děkuji za návštěvu našeho webu a přeji pěkný zbytek dne
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jako chapu, ze maji velky sortiment vyrobku, ale snad to od nekoho nakupuji a ten to vedet musi....
Ale myslim, ze to je obyc ocel...
No nic vymyslim neco jineho....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jaky je prumer tech trubek? Dve kolinka bych odkoupil mozna....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ragnar: hmmm.... ocelovy drzak rikas? Pujdu nachystat vrtacku.... edit: aha, ja myslel nejaky drzak svodu... at uz je patek.... mam hlinik
Naposledy editováno 12.12.2019 11:09:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |